موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش تندر 90 پارس خودرو، ساندرو تندر 90 پلاس ایران خودرو + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای خانواده تندر 90 علیرغم گذشت حدود ده سال از حضور در بازار کشورمان همچنان یکه تازه کیفیت در میان خودروهای نسبتا ارزان قیمت هستند و مشتریان خواستار کیفیت، عملا چاره چندانی جز خرید محصولات این خانواده ندارند.
در این شرایط ایران خودرو به تازگی قیمت سری جدید تندر 90 با گیربکس اصلاح شده JHQ را برابر با 39.960 میلیون تومان اعلام کرده است و در طرح فروش تازه خود از فروش این محصول در رنگ های سفید، مشکی، ذغالی و نوک مدادی با تحویل 30 روزه خبر می دهد.
این درحالیست که خرید سری تندر 90 پلاس دستی و تندر 90 پلاس اتوماتیک تنها در رنگ سفید ممکن است و علاقه مندان این محصول می توانند با استفاده از طرح فروش اقساطی با استفاده از سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد نسبت به ثبت نام این سری از خودروها با موعد تحویل خرداد، تیر و مرداد 97 اقدام نمایند.

شرایط فروش تندر پارس خودرو

شرایط فروش تندر پارس خودرو


اما در سایپا تندر 90 مجهز به گیربکس JHQ در حدود 500 هزار تومان گرانتر عرضه می شود و این محصول مانند تندر 90 فیس لیفت پارس خودرو تنها در رنگ ذغالی متالیک موجود است.
اما در عوض می توانید خودروهای فوق را به شرکت فوری از شرکت مربوطه تحویل بگیرید.
در نهایت شرایط فروش اقساطی رنو ساندو نیز با سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد با شرایط تحویل خودروها برای مرداد 97 از سوی پارس خودرو اعلام شده است که شرح آن را در جداول مربوطه مشاهده می فرمایید.

شرایط فروش ساندرو

شرایط فروش ساندرو

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/28
سلام
عزیزان نخرید اگر میخرید از ایران خودرو نخرید
من دی ماه تندر پلاس ثبت نام کردم موعد تحویل ۳۱ تیر بوده حتی به من دعوت نامه هم ندادن چه برسه ماشین هر چه زنگ میزنم میگن باید صبر کنید