موضوعات داغ

فروش کوییک هفته‌ی آینده آغاز می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا از هفته‌ی آینده فروش خودروی جدید کوییک را به صورت اینترنتی و محدود آغاز می کند. متقاضیان این خودرو از 26 دی ماه می توانند با مراجعه به وبسایت و یا نمایندگی های مجار گروه سایپا اقدام به خرید خودرو کنند.
خودروی کوییک محصول جدید سایپا است که در دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود که مدل اتوماتیک آن را باید ارزان قیمت ترین خودروی دنده اتوماتیک بازار به حساب آورد. کوییک از نظر فنی با خودروی دیگر سایت ها یعنی ساینا یکسان است و به یک موتور یک و نیم لیتری ۴ سیلندر مجهز است که می تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
در بخش امکانات نیز مواردی همچون دو عدد کیسه هوا کروز کنترل ترمز ضد قفل سیستم کمکی ترمز گرمکن شیشه عقب سنسور فشار باد لاستیک سنسور پارک عقب استارت دکمه ای فرمان برقی تهویه نیمه اتوماتیک شیشه های دودی شیشه های برقی جلو و عقب چراغ های روشنایی در روز آینه های جانبی با تنظیم برقی نمایشگر لمسی ۷ اینچی سیستم رهیاب ماهواره ای بلوتوث و دوربین دید عقب از امکانات این خودرو هستند.
خریداران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا به نشانیwww.saipacorp.com یا شبکه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/21
برای دوستانی که قراره بیان فحش بدن یه توضیحی عرض کنم :)
هر معامله ای دو سمت داره 1- فروشنده 2- خریدار
اگه طرف با پول خودش و از سر اختیار میره میخره به دیگران ربطی نداره!
در این که خودرو بی کیفیتی هست شکی نیست ولی من و شما دوست نداریم نمیخریم یکی دوست داره پولشو بده به این ماشین و میره میخره! کیفیت داشتن و نداشتنشم پای خودشه
اگر پیچیده شد بازم توضیح بدم :))
1396/10/21
ببخشید دوست عزیز شاید یکی داشت سرش کلاه میرفت ما بشینیم تشویقش کنیم؟؟ بعد که فهمید سرش کلاه رفته بشینیم به اشتباهش بخندیم ؟؟ بعد اسممونم بزاریم مرد؟؟ به کجا داریم میریم ما ؟؟
1396/10/21
ریاضی دان عزیز ممنون که به خاطر خودروی بی ارزش کوئیک فسفر سوزوندی!!
در کل مردم ما آگاه بشو نیستن و نیازی هم به آگاه شدن ندارن، همون بهتر که درگیر انتخابای نادرستشون باشن.
1396/10/22
همین تفکر و همینایی ک میخرن و احساس میکنن به دیگران ربطی نداره گند زدن به مملکت دیگه ! تفکراتی مثل شما هستن ک خودروساز سالی 5 بار افزایش قیمت میده محصولاتی ک متعلق به 20 سال قبلن ! کیفیتی ک فاجعه س ! ما مردم ایران فردی فکر میکنیم فکر منفعت خودمونیم یاد نگرفتیم جمعی هم فکر کنیم یاد نگرفتیم ک مثل یه زنجیر همه بهم وصلیم تو یه جامعه
1396/10/21
بخریم؟
1396/10/21
با دیدن ماشینهایی از این دست مثل ساینا، کوییک، دنا و اون پلاس بیریختش باید در مثل معروف هنر نزد ایرانبان است و بس. و بی شک کرد. دلم به حال هممون میسوزه
1396/10/21
خیلی دوست دارم یکی از خریداران این ماشینو از نزدیک ملاقات کنم 😂
1396/10/22
همون تیبا ۲ با قیمت بیشتر
1396/10/22
مردم عزیز ما اگر به این سطح آگاهی برسن که مردم هستن که تعیین کننده شرایط بازار هستند هیچ تولید کننده ای نمی تونه شرایط خودشو به مردم تحمیل کنه. مردم باید بدونن که اونا هستن که می تونن تولید کننده رو به تغییر وادار کنن. اگر تولید کننده چیزی تولید کنه که به درد هیچ کس نخوره و کسی اونو نخره اون تولید کننده خودشو تغییر میده و خودشو با خواسته های مردم وفق میده. پس باید یاد بگیریم که نفع زودگذر فعلی رو کنار بگذاریم و همه به یک خرد جمعی برسیم.
1396/10/22
واقعا همینه
کمپین نخریدن خودروی یکی دو سال پیش تولیدکننده‌ها رو به زانو دراورد
اما ما درس نمی‌گیریم
1396/10/22
اگه کسی این لجن و نخره مطمین باشی سایپا این خودرو تیبا فیس لیفت و با قیمت فضایش جمع میکنه و از خط تولید خارج میکنه،
بزار که بدونن مردم ایران این قدر هم سرگردان نشودن که یک تیبا را با قیمت گذاف چند میلیون بیشتر بخرن