موضوعات داغ

آغاز بکار جدیدترین و مجهزترین مرکز آموزش نگین خودرو

عکس مطلب اول
نگین خودرو در راستای افزایش کیفیت فروش و خدمات پس از فروش مشتریان رنو، واحد آموزش شبکه نمایندگان خود را توسعه داد.
مرکز آموزش جدید شرکت نگین خودرو درحال حاضر یکی از مدرترین و مجهز ترین مراکز آموزش، با فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع زیر بنای آموزشی دارای 5 کلاس آموزشی جهت دوره های تئوری و کلاسهای مجزا جهت شبیه سازی دوره های عملی و تئوری از جمله کلاسهای انبارداری، پذیرش و ... می باشد.

مرکز آموزش نگین خودرو

مرکز آموزش نگین خودرو

این مرکز با جذب نیروهای متخصص در زمینه های فنی و غیر فنی و آموزش های مستمر و ارزیابی آنها در بازه های زمانی، باعث بالا رفتن سطح کیفی تعمیراتی و رفتاری پرسنل در نمایندگی های مجاز شده و این امر در نهایت منجر به افزایش رضایت مشتریان محترم برند رنو و شرکت نگین خودرو خواهد شد.
R-School نام بسته های آموزشی معتبر و در حال اجرا در مراکز تخصصی آموزش رنو در دنیاست که شامل سرفصلهای جامع در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش می‌باشد. این سرفصل ها با تلفیق استانداردهای جهانی رنو و همچنین سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI تدوین شده و وظیفه انتقال دانش و تکنولوژی روز بر عهده مدرسان آموزش دیده شرکت نگین خودرو در رنو آکادمی کشورهایی چون فرانسه، امارات و ... است.

مرکز آموزش نگین خودرو

مرکز آموزش نگین خودرو

در حوزه خدمات پس از فروش کارشناسان فنی تمامی نمایندگی ها، طی گذراندن دوره های آموزشی ویژه تحت عنوان CO-TECH ، جهت اخذ گواهینامه دوره مربوطه ملزم به شرکت در آزمون تئوری در سایت رنو فرانسه و آزمون عملی زیرنظر متخصصان شرکت نگین خودرو هستند. در حوزه فروش نیز اساتیدی از کشور فرانسه در حال آموزش و تدریس اصول و قواعد فروش به پرسنل نمایندگی ها هستند.

مرکز آموزش نگین خودرو

مرکز آموزش نگین خودرو

این دوره های آموزشی برای پرسنل نمایندگی های نگین خودرو در سراسر کشور برگزار میشود بدین ترتیب که هر فرد براساس سمت سازمانی و شرح وظایف خود دارای یک مسیر رشد است و تقویم آموزشی لازم برای پرسنل در ابتدای هر سال تدوین و به ایشان ابلاغ می‌شود.
در 9 ماهه اول سال 96 بیش از 16000 نفر ساعت آموزش فنی و غیر فنی در اداره آموزش شرکت نگین خودرو برگزار شده است و برنامه ریزی تا انتهای سال 18000 نفر ساعت می باشد که در مقایسه با سال 95 رشد 65 درصدی داشته است.

مرکز آموزش نگین خودرو

مرکز آموزش نگین خودرو

در مرکز آموزش از هر خودروی شرکت نگین یک دستگاه جهت برگزاری دوره های تخصصی موجود می باشد.
همچنین موتور و گیربکس ها بر روی استند جهت باز و بست توسط کارآموزان بمنظور یادگیری عملی بهتر در نظر گرفته شده است.
این مرکز دارای ست کامل ابزارمخصوص و دستگاه عیب یاب و قطعات برش خورده خودرو جهت آموزش به کارآموزان بر طبق کتب تعمیراتی شرکت رنو می باشد.
برنامه ریزی آموزشی برای خودروی مگان جدید نیز در سال جاری در دستور کار اداره آموزش قرار گرفته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/1
کاش برای افراد غیر پرسنل نمایندگی ها هم این دوره ها برگزار میشد.خودروبانک لطفا اگر کلاس های اموزشی ک برای عموم ازاد هست توسط خودروسازهای داخلی و نمایندگان خودروسازهای خارجی در ایران برگزار شد هم اطلاع رسانی کنید