موضوعات داغ

تویوتا پرادو در اروپا ارزان تر از تویوتا راو4 در ایران!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا در بازار انگلستان نسخه ای از تویوتا لندکروزر پرادو را معرفی کرده است که با نام اسب بارکش شناخته می شود و بیشتر خریدارانی را هدف گرفته است که لندکروزر را تنها به خاطر دوام و جان سختی بالای آن می خواهند و تجهیزاتی همچون صندلی های چرمی، تزیینات کرومی و رینگ های آلومینیومی چندان برایشان مهم نیست.
این مدل در حقیقت نسخه ای پایه از تویوتا پرادو محسوب می شود و حتی به رینگ های فولادی مجهز شده است که ظاهر خودرو را شبیه به اتومبیل های تجاری کرده است. البته باید اعتراف کرد که رینگ های فولادی کیفیت سواری بهتری را در مقایسه با رینگ های آلومینیومی ارائه می کنند ضمن اینکه نگرانی در خصوص شکستگی و یا ترک نیز در اینگونه رینگ ها وجود ندارد.

تویوتا پرادو Utility

تویوتا پرادو Utility

این مدل با این که مدل پایه‌ی پرادو است اما به امکاناتی همچون روف ریل سقفی، چراغ مه شکن، سیستم تهویه‌ی مطبوع، چراغ های اتوماتیک، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم صوتی با شش عدد بلندگو، سی دی پلیر، ورودی یو اس بی و بلوتوث مجهز است.
تویوتا این مدل را با نام Utility و در دونسخه ی 3 و 5 در به بازار انگلیس عرضه می کند این مدل تنها با یک موتور 2.8 لیتری توربودیزل به فورش می رسد که می تواند 175 اسب بخار قدرت و 418 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای این خودرو هم 6 دنده ی دستی است.

تویوتا پرادو Utility

تویوتا پرادو Utility

اما به قسمت جالب تویوتا پرادو Utility یعنی قیمت آن می رسیم. قیمت مدل 3 در این خودرو 32 هزار پوند و قیمت مدل 5 در آن 34 هزار پوند است که با احتساب قیمت روز پوند چیزی در حدود 210 تا 230 میلیون تومان می شود که در بازار ایران با چنین پولی حتی نمی توانید یک تویوتا راو4 صفر کیلومتر خریداری کنید. البته راو4 در مقایسه با تویوتا پرادو Utility دارد اما تویوتا خودرویی با کیفیت‌تر، بزرگ تر و با قابلیت آفرود بسیار بالاتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد