موضوعات داغ

نمایش بزرگ کیا در بازار هند؛ مدل مفهومی SP در نمایشگاه Auto Expo 2018 معرفی شد

عکس مطلب اول
کیا با نمایش حداقل 16 مدل خودرو در نمایشگاه Auto Expo 2018 در هند اعلام کرد که برنامه هایی برای فروش انبوه محصولات خود در این بازار دارد. کیا در این نمایشگاه مدل مفهومی جدید SP را به جهانیان معرفی کرد. این خودرو که طراحی و مهندسی آن مخصوص بازار هند است شبیه یک کراس اوور کوچک است و طراحی خارجی جسورانه ای دارد که بخش زیادی از این طراحی در نمونه تولید انبوه این خودرو نیز حفظ خواهد شد. آقای پیتر شرایر سرپرست طراحی کیا می گوید با وجود اینکه سبک طراحی این خودرو اندکی اغراق آمیز است ولی مدل خیابانی آن بسیار شبیه این خودروی نمایشی خواهد بود.
احتمالا طراحی نمای جلو جالب ترین بخش این خودروی مفهومی است زیرا شبیه یک پوزه بزرگ ببر است که هر دو طرف آن چراغ های زیبایی قرار دارند که مشابه آن قبلا در محصولات کیا دیده نشده است. درست زیر آنها چراغ های دیگری نصب شده اند و روی کاپوت این خودرو که شبیه کاسه صدف است چند خطوط طراحی که زیاد برجسته نیستند به چشم می خورد. دستگیره درها که از جای خود بیرون می آیند، رینگ های آلیاژی شیک و زیبا با ترکیب 2 رنگ و سقف سفید رنگ که با رنگ نارنجی بدنه تضاد ایجاد می کند از مواردی هستند که باعث می شوند این کراس اوور خوش طرح و زیبا به نظر برسد.

کیا SP مفهومی

کیا SP مفهومی

هنوز جزئیاتی درباره موتورهای انتخابی برای این مدل مفهومی اعلام نشده است اما پیش بینی می شود کیا به دنبال سرمایه گذاری عظیم 1.1 میلیارد دلاری خود، این کراس اوور را در کارخانه جدیدش در هند تولید کند.
این روزها کیا در نمایشگاه Auto Expo همه نوع محصولی به نمایش می گذارد، از خودروی کوچک پیکانتو گرفته تا مدل اسپرت استینگر، SUV بزرگ موهاوی و مدل های هایبرید نیرو و اپتیما. هنوز خیلی زودتر از آن است که بتوان گفت کدام یک از این 16 مدل جهانی کیا که در معرض نمایش گذاشته شدند وارد بازار هند خواهند شد، اما این موضوع نشان می دهد که کیا برای تبدیل شدن به پنجمین اقتصاد بزرگ جهان در سال جاری برنامه های بزرگی دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد