موضوعات داغ

هوندا HR-V قبل از رسیدن به ایران فیس لیفت شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطور که احتمالا به خاطر دارید، چند ماه قبل قرار بود هوندا HR-V به بازار ایران راه یابد اما در پی بسته شد سایت ثبت سفارش و مشکلات متعدد بعدی این پروژه دچار مرور زمان شد و حالا خبر می رسد که خودروی کراس اوور هوندا HR-V که در بازار اختصاصی ژاپن تحت عنوان Vezel شناخته می‌شود، در بازار محلی خود یک نسخه فیس لیفت دریافت کرده است و می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک، شرکت خودروسازی هوندا این بسته را ارتقا داده و بر روی نسخه‌های بین المللی خود استفاده کند.
تعجبی نیست که شرکت خودروسازی هوندا یک نسخه فیس لیفت از کراس اوور HR-V آماده کرده است، زیرا این خودرو در سال 2013 میلادی رونمایی شد و حالا با ورود به سال پنجم فعالیت خود، نیاز به اصلاح و ایجاد یکسری تغییرات دارد که حالا زمان مناسب فرا رسیده و شرکت خودروسازی هوندا چنین کاری انجام داده است.

هوندا HR-V فیس لیفت

هوندا HR-V فیس لیفت


اول از همه در طراحی ظاهری اتومبیل، چراغ‌های پیشانی تغییر کرده و برای طراحی و ساخت آن از چراغ‌های آکورا Inspired الگوبرداری شده است، هرچند موضوع مهم‌تر می‌تواند تکنولوژی بکار رفته در چراغ‌های نسخه فیس لیفت باشد که حالا تبدیل به چراغ‌های LED شده و عملکرد آن بهبود قابل توجهی داشته است. علاوه بر این، ورودی هوا و جلوپنجره اتومبیل بزرگ‌تر شده و از یک طراحی کاملا جدید در ساخت سپر استفاده شده است، ولی طراحی آن برای نسخه‌های معمولی و هیبریدی یا پلاگین هیبریدی متفاوت خواهد بود که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

هوندا HR-V فیس لیفت

هوندا HR-V فیس لیفت


در زمینه بهبود قابلیت‌های نرم افزاری، دو سیستم کاربردی "اپل کارپلی" و "آندروید اتو" به سیستم سرگرمی اتومبیل اضافه شده است و به لطف بازطراحی مکانیزم پدال، سیستم ترمز اتومبیل بهتر از قبل شده است، اما مهم‌ترین خبر برای مشتریان هوندا HR-V، افزودن سیستم AWD به عنوان یک گزینه سفارشی خواهد بود که در حال حاضر تنها برای مشتریان ژاپنی است، اما انتظار می‌رود که پس از فیس لیفت نسخه‌های جهانی، این امکان در اختیار مشتریان جهانی قرار گیرد.

هوندا HR-V فیس لیفت

هوندا HR-V فیس لیفت


در پایان شرکت خودروسازی هوندا اعلام کرده است که نسخه‌های فیس لیفت هوندا HR-V در مدل‌های پایه خود به قیمت 2 میلیون و 75 هزار ین به فروش خواهد رسید که باتوجه به نرخ ارز، چیزی حدود 19 هزار و 500 دلار می‌شود، اما از طرفی دیگر نسخه‌های فول آپشن اتومبیل با سیستم محرک پلاگین هیبریدی و سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک، به قیمت تقریبی 27 هزار و 500 دلار به مشتریان عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/2
معلوم نیس با چه قیمتی گذافی به فروش برسه 400 م یا 300م اخه چرا ما ایرانی ها نباید خودرو رو به قیمت جهانی بخریم مگه ادم نیستیم کم کم 200م روش میکشن
1396/12/2
حق ملت مظلوم فسلطین و لبنان و عراق سوریه سومالی جیبوتی + هزینه کاخ و پنت هوس های اقا زاده ها هم باید در بیاد ......
1396/12/2
این ماشین رو من ۲۰۱۵ شو خارج از کشور سوار شدم فوق العاده عالی و نرم و با کیفیت بالای مونتاژ، فقط پشتش یه کم کوچیکه ولی در کل با اون قیمتی که گلرنگ موتور میخواست وارد کنه خوب بو (۱۵۰ تا ۱۸۰) الان فک کنم هم قیمت chr بشه ...
در کل بعید بعید میدونم وارد شه چون هوندا دیگه ثبت سفارشش از امریکاس
1396/12/2
خدا عالمه با چه قیمتی بیاد به ایران.آخه چرا مملکت ما درست نمیشه مثل بقیه بلاد دنیا.مگه چیزی هم از جون مردم با اهمیت تر هست؟