موضوعات داغ

نسخه ویژه DS3 برای جلب نظر مشتریان ثروتمند ساخته شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی DS با شروع ماه آینده، به تعداد محدود یک نسخه ویژه از DS3 با لقب عجیب "مارمولک سیاه" تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
قبل از پرداختن به ویژگی‌های جدید این خودرو در نسخه Black Lezard ، لازم به ذکر است که بخش فنی اتومبیل هیچگونه تغییری دریافت نکرده و شرکت خودروسازی DS برای تامین انرژی مورد نیاز این خودرو برای حرکت، از پیشرانه بنزینی PureTech استفاده کرده است که در بخش انتقال قدرت خود یک جعبه دنده دستی دریافت کرده و می‌تواند خروجی قدرت 108 اسب بخاری داشته باشد. اما تغییرات جدید این اتومبیل در چه مواردی خلاصه می‌شود؟

دی اس 3 در نسخه ویژه Black Lezard

دی اس 3 در نسخه ویژه Black Lezard


اول از همه در مقایسه با مدل‌های استاندارد DS3، شرکت خودروسازی DS بر روی نسخه ویژه Black Lezard از امکانات جدید استفاده کرده است که بیشترین نمود آن در داخل کابین و همچنین طراحی بیرونی اتومبیل خواهد بود، از جمله روکش‌های چرمی مشکی رنگ بر روی صندلی‌های اتومبیل، روکش‌های چرمی جدید بر روی غربیلک فرمان، استفاده از قطعات تزئینی مشکی رنگ بر روی داشبورد اتومبیل و موارد دیگر که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

دی اس 3 در نسخه ویژه Black Lezard

دی اس 3 در نسخه ویژه Black Lezard


علاوه بر این، نسخه ویژه DS3 با چهار رنگ متفاوت قابل سفارش خواهد بود که به ترتیب شامل رنگ‌های "مشکی"، "خاکستری"، "آبی" و همچنین رنگ "بنفش" می‌شود که با القاب اختصاصی DS قابل سفارش هستند، اما تغییرات اصلی این خودرو در بخش بیرونی، می‌تواند شامل نصب رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی بر روی چرخ‌های اتومبیل، استفاده از قطعات کرومی بیشتر در قسمت‌های مختلف بدنه، چراغ‌های پیشانی تاریک از نوع زنون اتوماتیک و مهم‌تر از همه، می‌توان به جنس جالب سقف اتومبیل اشاره داشت که از پوست خزندگان الگوبرداری شده و باعث شده تا خودروی هاچ بک DS3 همانند لقب جدید خود، به یک مارمولک مشکی رنگ شبیه شود!.
در پایان شرکت خودروسازی DS اعلام کرده است که این خودرو در نسخه ویژه Black Lezard تنها به تعداد محدود 100 دستگاه تولید خواهد شد که تمامی آنان با قیمت 19 هزار و 545 پوند در اختیار مشتریان انگلستانی قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/3
چرا یه آدم ثروتمند باید بیاد دی اس بگیره . بنز _بی ام و _ پورشه و کلی برند بهتر هست
1396/12/3
DSجان واسه اینکه برای جلب نظر من تلاش می کنی ممنونم😂😂😂
ولی فقط دوتا مشکله ساده وجود داره:
۱-ماشینت خیلی ارزونه😂
۲-اگه ثروتمندی اسکل نباشه می ره ماشین های با کلاسی مثل مازراتی می خره نه فرقونی مثهds3 که بیشتر از ماشین آدمو یاده سه پاچه می ندازه خخخخخ😂
ولی خارج از شوخی
کلا با جزئیات ظریف خودرو هایds حال می کنم
یه روز اگه پول دار شدم(جنس موادی که زدم بد بوده جدی نگیرید چنین چیزی در کشور قاتل آرزوها"ایران" محاله) حتما DS7 رو می خرم.
1396/12/6
LIZARD
1396/12/18
خیلی خوب شده. شده مثل اپل مشکی براق..