موضوعات داغ

گردهمایی جک سواران در پارکینگ آبشار تهران

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
چندسالی است که مالکان خودروهای گوناگون با تشکیل گروه های تلگرامی، سعی بر به اشتراک گذاشتن تجربیانت خود و تبادل اطلاعات مفید دارند. این گروه ها که با عناوین مختلف شناخته می شود، شامل خودروهای داخلی و خارجی است که هر از چندگاهی با برگزاری گردهمایی، مشکلات و سوالات خود را با دیگر دارندگان خودروها مطرح می کنند. یکی از با سابقه ترین این گروه ها، گروه جک سواران است که چندسالی است فعالیت خود را آغاز کرده است.
صبح امروز پارکینگ آبشار تهران میزبان تعداد زیادی از جک سواران بود که با حضور خود توانستند آخرین گردهمایی خود را در سال 96 برگزار کنند. این گردهمایی که با حضور بیش از 50 خودرو شکل گرفت، به همت عاملیت مجاز شماره 1409 کرمان موتور تشکیل شد. در گردهمایی امروز جک سواران، خودروهای جک S5 دندهای، اتوماتیک و جک J5 حضور داشتند.

گردهمایی جک سواران

گردهمایی جک سواران

برند جک یکی از برندهای با کیفیت چینی است که حضور خود را در بازار ایران با مدل J3 یا توجوی آغاز کرد، اگرچه حضور این خودرو را در بازار نمی توان چندان موفق دانست، اما با معرفی و عرضه جک J5 توسط کرمان موتور، نام جک بر سر زبان ها افتاد. پس از موفقیت این سدان خانوادگی در بازار، کراس اوور S5 که دارای ظاهری اسپرت و بروز و همچنین پیشرانه ای توانمند است، توانست بازار کراس اوورهای زیر 100 میلیون تومان را متحول کند. این خودرو در ابتدا تنهات با جعبه دنده 6 سرعته دستی به بازار عرضه می شد که همانهنگی بالایی با پیشرانه دو لیتری توربو دارد. موتور چهار سیلندر این خودرو توانایی تولید 174 اسب بخار داشته که برای این خودرو عدد قابل توجهی است. اما پس از یکسال از عرضه این خودرو، مدل اتوماتیک ان نیز به بازار عرضه شد که به دلیل داشتن امکانات رفاهی بیشتر، مورد استقبال خریداران قرار گرفت. در حال حاضر جک S5 را می توان یکی از خودروهای محبوب بازار دانست که با داشتن رقبای توانمند، آمار فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

گردهمایی جک سواران

گردهمایی جک سواران

نکته قابل توجه در گردهمایی امروز جک سواران، عدم حضور خودروی تازه وارد جک S3 بوده که انتظار می رفت اولین حضورش در گردهمایی جک سواران را در سال 96 تجربه کند. این خودرو که چند ماهی است از معرفی آن می گذرد، با داشتن ظاهر جوان پسند و امکانات رفاهی نسبتا مناسب، برای سهم خواهی از بازار کراس اوورهای کامپکت پا به عرصه رقابت گذاشته است. حدودا یک ماه از حضور این خودرو در خیابان های کشور می گذرد، اما آمار فروش خوب این خودرو، نشان از استقبال خوب خریداران از این کراس اوور کامپکت دارد. جک S3 دارای یک پیشرانه 5/1 لیتری تنفس طبیعی است که توانایی تولید 111 اسب بخار و 146 نیوتون متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال نیروی تولید شده موتور در این خودرو به عهده جعبه دنده اتوماتیک CVT است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/4
سلام
با تشکر از اطلاع رسانی
دوست عزیز چرا وقتی درست تحقیق نکردی اطلاعات غلط میدی ؟
یه نگاه به کاتالوگ s3 بنداز حداقل که حجم موتور و اطلاعات فنی رو غلط نگی...یه سایت درپیت اگه اینو بنویسه مهم نیست ولی شما خودرو بانک هستید...زشته این اشتباهات
1396/12/4
سلام یه تشکر ویژه از خودروبانک و آریا جان دارم
آریا جان مرسی که تشریف اوردی ولی زود رفتی پذیرایی و اینا نشد خیلی معذرت ❤❤❤❤❤❤
1396/12/4
دوستاني كه هر كدوم از دو خودروي jac j5 اتوماتيك و jac s5 دنده دستي رو دارن،مصرف سوختش چقدر هست؟راضي هستين؟البته با توجه به تنظيم بودن باد لاستيك ها كه توي ميزان مصرف سوخت خيلي موثره
1396/12/4
واقعا بیخودتر از جک j5 هم مگه هست ماشین چینی !!
1396/12/5
من که روم نمیشه سوار ماشین چینی بشم...حالا اینها گردهمایی هم میزارن
آخرالزمون که میگن اینجاست...فردا هم باش میرن واسه مسابقه فرمول یک ثبت نام میکنن...خخخخخخخخخخخخخخخ
1396/12/11
خجااااااااااااااااااااالتتتتتتتتتتتتتتت بکشیییییییییییییییییییید! اخه جکم شد ماشین؟
ولی دمتون گرم کلی خندیدم. :))))))))))
1397/6/25
شبیه سازی نرمی کرهای جک s3 و شبیه سازی قدرت کره ای جک s5 و الان هردوشون پراطرفدارن دم خریدارانش گرم👊👊👊👊👊