موضوعات داغ

راه اندازی کارخانه جدید مرسدس بنز در چین با همکاری بایک

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی دایملر در نظر دارد با همکاری شرکت خودروسازی "بایک" به عنوان شریک چینی خود، یک کارخانه تولید خودرو در کشور چین راه اندازی کند.
دایملر و بایک، به عنوان شرکت "پکن بنز" در کشور چین فعالیت می‌کنند و در حال حاضر مرکز تولیدی این دو شرکت در شهرک صنعتی "Yizguang " واقع در شهر پکن فعالیت می‌کند. حال به عنوان بخشی از سرمایه گذاری جدید حدودا 1.5 میلیون یورو، کمپانی خودروسازی دایملر با همکاری بایک در نظر دارد تا تاسیسات تولیدی خود را گسترش داده و برای تولید محصولات برتر مرسدس بنز آماده کند، همچون راه اندازی یک کارخانه جدید تحت عنوان BBAC در شهر پکن که می‌تواند به افزایش ظرفیت تولید مرسدس بنز کمک کند.
در رابطه با این موضوع، کمپانی خودروسازی دایملر اعلام کرده است که محصولات برتر مرسدس بنز در این کارخانه تولید خواهد شد، از جمله خودروی تمام الکتریکی EQ که شرکت خودروسازی مرسدس بنز خود را برای راه اندازی و تولید این محصول آماده می‌کند.

مرسدس بنز EQ

مرسدس بنز EQ


عضو هیئت مدیره کمپانی خودروسازی دایملر در رابطه با همکاری خود عنوان کرد: تولید محلی یک ستون قوی از توسعه پایدار ما در کشور چین خواهد بود، با تقویت همکاری با شرکت خودروسازی "بایک" به عنوان شریک محلی ما، کارخانه جدید می‌تواند نقش اصلی را در رسیدن به هدف‌های مرسدس بنز در کشور چین دنبال کند. این افزایش ظرفیت تولید به ما اجازه می‌دهد تا تقاضای روبه رشد مشتریان خود را در کشور چین برآورده کنیم، از جمله وسایل نقلیه الکتریکی که در آینده نزدیک به کشور چین می‌آیند.
وی در ادامه افزود: در سطح جهانی، کارخانه‌های ما با ظرفیت کامل کار می‌کنند، به همین دلیل ما نیاز به امکانات تولید بیشتری در سراسر جهان داریم. کارخانه جدید BBAC بخشی از شبکه تولید جهانی ما خواهد بود که امکان تولید محصولات جدید مرسدس بنز را با ظرفیت بالاتری فراهم می‌کنند، بویژه اینکه توانایی تولید باتری‌های اتومبیل در این مرکز وجود داشته و می‌تواند نیازهای ما در تولید وسایل نقلیه الکتریکی را برآورده کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد