موضوعات داغ

رونمایی رسمی از بنتلی بنتایگا با سیستم پلاگین هیبریدی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با قیمت پایه حدودا 200 هزار دلاری، دشوار است که شرکت خودروسازی بنتلی برای شاسی بلند لوکس خود یعنی "بنتایگا" یک بازار قدرتمند ایجاد کند، بویژه اینکه شرکت خودروسازی رولزرویس در تلاش است تا خودروی شاسی بلند خود را تکمیل کرده و راهی بازار کند که در این صورت، کار بنتلی بسیار سخت خواهد شد. به همین دلیل شرکت خودروسازی بنتلی برای تقویت شرایط و بهبود موقعیت این خودرو در بازار، یک نسخه جدید از بنتایگا با سیستم محرک "پلاگین هیبریدی" در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس رونمایی کرده است.

بنتلی بنتایگا پلاگین هیبریدی

بنتلی بنتایگا پلاگین هیبریدی


جالب اینجاست که بدون اشاره به نوع باتری و یا خروجی قدرت اتومبیل، شرکت خودروسازی بنتلی از یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی صحبت می‌کند که متشکل از یک موتور الکتریکی و همچنین یک پیشرانه توربوشارژر شش سیلندر 3 لیتری بوده و می‌تواند با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، در حالت تمام الکتریکی تا محدوده 50 کیلومتری کارایی داشته باشد.
طبق ادعای کمپانی خودروسازی بنتلی، برای شارژ باتری‌های اتومبیل در حالت استراحت، نیاز است که حدود 2.5 ساعت با استفاده از شارژر سریع زمان صرف کنید، اما این زمان با استفاده از برق خانگی 3 برابر می‌شود و به چیزی حدود 7.5 ساعت خواهد رسید تا شارژ باتری 100 درصد شود.

بنتلی بنتایگا پلاگین هیبریدی

نتلی بنتایگا پلاگین هیبریدی


علاوه بر بخش فنی، طراحی ظاهری بنتلی بنتایگا در نسخه پلاگین هیبریدی تغییر کرده است که برای خارج از اتومبیل تغییرات حداقلی شاهد هستیم، اما در داخل کابین تغییرات بیشتری ایجاد شده است که در این خصوص می‌توان به سیستم سرگرمی کاملا جدید، کنسول ابزار جدید، اضافه شدن چندین حالت جدید برای استفاده از سیستم محرک پلاگین هیبریدی و... اشاره داشت.
در پایان شرکت خودروسازی بنتلی اعلام کرده است که خودروی بنتایگا با سیستم محرک پلاگین هیبریدی، از نیمه دوم 2018 میلادی به مشتریان عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد