موضوعات داغ

معرفی 10 خودروی خانوادگی با قیمت کمتر از صد میلیون تومان – بخش دوم

عکس مطلب اول
ممکن است شخصا به یک خودروی رودستر کوچک علاقه مند باشید اما وقتی که صاحب فرزند شدید، به یک خودروی خانوادگی کاربردی نیاز پیدا می کنید. این خودرو باید جادار باشد و به اندازه کافی امکانات داشته باشد تا سرنشینان را سرگرم کند. با این حال خرید یک خودروی خانوادگی بزرگ تر لزوما به این معنا نیست که صاحب یک خودروی کسل کننده شده اید یا حساب بانکی شما خالی شده است!
با توجه به اینکه خانواده ها زمان زیادی را در خودرو سپری می کنند، پیدا کردن خودروی خانوادگی برتر برای آنها اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افرادی که در گذشته خودروهای خانوادگی معمولی مانند سدان ها و استیشن ها را انتخاب می کردند، اکنون سراغ SUVها و کراس اوورها رفته اند ولی بازار خودروهای خانوادگی هنوز هم رونق دارد. هنوز هم این بخش از بازار فروش بالایی دارد و بسیار رقابتی است.
این روزها از سدان ها گرفته تا کراس اوورها انتخاب های زیادی برای یک خودروی خانوادگی وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های کاربردی مورد نیاز خانواده ها را با قیمتی ارزان ارائه می دهند. اگر بخواهیم ویژگی های یک خودروی خانوادگی خوب را به طور خلاصه بیان کنیم می توان به مواردی مانند امکانات فراوان، ارزش بالا در برابر مبلغ پرداختی، صندوق و کابین جادار، هزینه نگهداری پایین و جنبه های کاربردی متنوع اشاره کرد. علاوه بر این یک خودروی خانوادگی خوب باید ایمن باشد، هندلینگ خوبی داشته باشد، مصرف سوخت و آلایندگی پایینی داشته باشد و از دوام بالا و کیفیت مناسبی برخوردار باشد. با در نظر گرفتن این موارد و تعداد اعضای خانواده می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد. در ادامه 10 خودروی خانوادگی برتر با قیمت کمتر از 20 هزار دلار را معرفی می کنیم.
در بخش اول این مقاله 5 خودروی خانوادگی برتر ارزان قیمت را معرفی کردیم. در این بخش 5 نمونه دیگر را معرفی می کنیم.

6 – هوندا HR-V مدل 2017 – قیمت مدل پایه 19.645 دلار
هوندا HR-V مدل 2017

هوندا HR-V مدل 2017

هوندا با مدل HR-V ثابت می کند که برای خرید یک کراس اوور خوب نیازی نیست پول بیش از حد پرداخت کنید. هوندا HR-V به عنوان یک گزینه ارزان و قابل اعتماد برای خانواده ها معرفی شد. این خودرو کابین و صندوق حمل بار جاداری دارد و صندلی های عقب آن با نسبت 40/60 قابل تا شدن هستند که برای قرار دادن اشیای حجیم داخل خودرو ایده آل است. چراغ های روشنایی روز و دوربین دید عقب با نمایی از زوایای مختلف همراه با خطوط راهنما که به شما کمک می کنند به آسانی با دنده عقب از فضاهای تنگ خارج شوید، جزو امکانات ایمنی استاندارد HR-V هستند. در قسمت جلوی کابین یک خروجی USB برای شارژ گوشی همراه وجود دارد و سیستم سرگرمی مجهز به صفحه نمایش LCD رنگی 5.0 اینچی است. هوندا HR-V با میانگین مصرف سوخت تخمینی 7.6 لیتر در 100 کیلومتر یک خودروی کم مصرف نیز هست.

7 – جیپ رنگید مدل 2017 – قیمت مدل پایه 17.995 دلار
جیپ رنگید مدل 2017

جیپ رنگید مدل 2017

این مدل جدید در محصولات جیپ یک راه حل ارزان قیمت برای خانواده هایی است که دنبال ماجراجویی هستند. جیپ رنگید حتی با سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک باز هم کمتر از 20 هزار دلار قیمت دارد و با استفاده از این سیستم در رنگید می توانید از هر نوع مسیری عبور کنید. طرفداران جیپ طراحی ظاهری این خودرو را بسیار دوست خواهند داشت زیرا همچنان به تصویر قدرت و استحکام که نماد این برند است وفادار مانده است. کابین رنگید فضای کافی برای 5 سرنشین دارد و در صورت خواباندن کامل صندلی های عقب فضای حمل بار آن تا 1438 لیتر گسترش می یابد. ورودی در صندوق این خودرو عرض زیاد و کف صندوق بار آن ارتفاع پایینی دارد و به همین دلیل برای قرار دادن اشیای سنگین وزن و حجیم ایده آل است. کل اعضای خانواده می توانند از سفرهای جاده ای و آفرودی با این خودرو لذت ببرند.

8 – سوبارو ایمپرزا مدل 2017 – قیمت مدل پایه 19.395 دلار
سوبارو ایمپرزا مدل 2017

سوبارو ایمپرزا مدل 2017

می توانید سوبارو ایمپرزا را با اتاق های سدان و هاچبک انتخاب کنید و قیمت هر دو مدل آن کمتر از 20 هزار دلار است. اگر دنبال فضای بار اضافی هستید، مدل هاچبک را بررسی کنید زیرا با خواباندن صندلی های عقب آن به فضای حمل بار شگفت انگیز 1565 لیتر دسترسی پیدا می کنید. هر دو مدل ایمپرزا به صورت استاندارد با سیستم 4 چرخ محرک عرضه می شوند، بنابراین کسانی که زمستان هر سال برای بردن بچه ها به مدرسه از مسیرهای برفی به سختی عبور می کنند رفت و آمد راحت تری خواهند داشت. سوبارو ایمپرزا امتیاز ایمنی بالایی دارد و موفق به کسب رتبه Top Safety Pick پلاس از سوی موسسه بیمه و امنیت بزرگراه های امریکا شده و در تمام آزمون های تصادف این موسسه رتبه خوبی کسب کرده است. تمام مدل های ایمپرزا مجهز به سیستم ارتباطی و سرگرمی STARLINK سوبارو همراه با نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کار پلی هستند که ارتباط بی وقفه با گوشی های هوشمند را میسر می سازد.

9 – نیسان سنترا مدل 2017 – قیمت مدل پایه 16.990 دلار
نیسان سنترا مدل 2017

نیسان سنترا مدل 2017

نیسان سنترا مدل 2017 با سه رده تجهیزاتی S، SV و SR در این فهرست حضور دارد زیرا قیمت هر سه آنها کمتر از 20 هزار دلار است و انتخاب های فراوانی را در اختیار شما قرار می دهند. حتی مدل پایه S نیز خودروی مجهزی است و به صورت استاندارد از امکاناتی مانند کروز کنترل، چراغ های جلوی خودکار و آینه های جانبی با تنظیم برقی برخوردار است. در صورتی که مدل SR را انتخاب کنید صندلی های جلو با سیستم گرمایش و غربیلک فرمان چرمی نیز به امکانات این خودرو اضافه می شوند تا کابین راحت تر و جذاب تری داشته باشید. این سدان جادار فضای زیادی در اختیار خانواده قرار می دهد و میانگین مصرف سوخت ترکیبی آن 7.84 لیتر در 100 کیلومتر است که سفرهای طولانی را کم هزینه می کند. نیسان سنترا خودروی امنی است زیرا در تمام آزمون های تصادف موسسه بیمه و امنیت بزرگراه های امریکا رتبه خوبی دریافت کرده و امتیاز Top Safety Pick پلاس را از سوی این موسسه کسب کرده است.

10 – مزدا CX-3 مدل 2017 – قیمت مدل پایه 19.960 دلار
مزدا CX-3 مدل 2017

مزدا CX-3 مدل 2017

مزدا CX-3 یک کراس اوور کوچک با مزایای یک SUV است و ابعاد آن در حدی است که مانور دادن با آن در خیابان های پر ازدحام شهری آسان است. با توجه به اینکه مصرف سوخت تخمینی مزدا CX-3 7.6 لیتر در 100 کیلومتر است، یک گزینه عالی برای کسانی است که سفرهای خانوادگی زیادی دارند یا هر روز مسیرهای طولانی را طی می کنند. کابین مزین این خودرو گنجایش حمل 5 سرنشین را دارد و امکانات استاندارد آن شامل کروز کنترل، فرمان تلسکوپی و سیستم سرگرمی Mazda Connect با صفحه نمایش رنگی لمسی 7.0 اینچی است. مزدا CX-3 خودروی ایمنی نیز هست و از سوی موسسه بیمه و امنیت بزرگراه های امریکا امتیاز Top Safety Pick پلاس را کسب کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/16
خب الان که چی؟
من 100 بدم کدومشو برام میاری؟
فقط میخوای حالمونو بد کنی؟
بعدش چی؟
بابا تف توو این اوضاع
با هزار بدبختی یه پولی جمع کردیم بعد عید ماشین بخریم اینم بعد عید
جک گرون شده
مزدا کارکرده گرون شده
سراتو گرون شده
مگان گرون شد
چیکا کنیم ما؟
اه