موضوعات داغ

با کمتر از 160 میلیون تومان در انگلستان مزدا6 مدل 2018 سوار می شوید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل 2018 مزدا 6 به تازگی وارد بازار بریتانیا شده است و دارای ظاهری بهبود یافته، امکانات بیشتر و تکنولوژی های جدیدترین در مقایسه با قبل است ضمن اینکه حالا موتورهای بیشتری را می توان برای این خودرو انتخاب کرد.
قیمت این خودرو در مدل پایه از 23 هزار پوند آغاز می شود و در گران ترین مدل به 32 هزار پوند می رسد. با حساب قیمت روز پوند در که در حدود 6800 تومان است می توان دریافت که مدل پایه ی مزدا 6 در انگلستان قیمتی کمتر از 160 میلیون تومان دارد و این در حالی است که در ایران برای خرید یک هیوندای النترا و یا کیا سراتو باید مبلغی نزدیک 200 میلیون تومان را پرداخت کنید.
مدل های سدان و تورینگ مزدا 6 مجموعا در 24 تیپ مختلف به بازار عرضه می شوند و به موتورهای سری اسکای اکتیو به همراه تکنولوژی غیر فعال سازی سیلندرها مجهز شده اند.

مزدا6

مزدا6

در داخل کابین مزدا 6 مدل 2018 یک نمایشگر 8 اینچی برای سیستم مالتی مدیا نصب شده است همچنین نشان دهنده های مقابل راننده نیز از نوع دیجیتالی هستند و یک نمایشگر 7 اینچی در این بخش نصب شده است. سیستم هداپ دیسپلی این خودرو نیز از نوع تمام رنگی است.
از امکانات استانداردی که در تمامی مدل های مزدا 6 وجود دارند باید به سنسور باران، چراغ های LED جلو و عقب، آینه های برقی گرمکن دار، فرمان چرمی، نشیمنگاه تنظیم شونده برای راننده، ترمز پارک برقی، تهویه مطبوع دوگانه، سیستم ورود و استارت بدون کلید، پاور ویندوز، کروز کنترل، رادیوی دیجیتال، سی دی پلیر و سیستم رهیاب ماهواره ای اشاره کرد.

مزدا6

مزدا6

همچنین بدون پرداخت هیچگونه مبلغ اضافه ای می توانید تجهیزاتی همچون اتوهلد، نوربالای هوشمند، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سری، کروز هوشمند، ترمز هوشمند، سیستم ترمز اضطراری شهری، سیستم هشدار بین خطوط و سیستم هوشمند کنترل سرعت را برای مزدا 6 سفارش دهید.
در تیپ SE-L LUX Nav+ مزدا 6 هم امکاناتی چون تودوزی چرم مشکی، گرمکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، حافظه صندلی راننده، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب و تنظیم نشیمنگاه راننده وجود دارند.
در تیپ Sport Nav+ علاوه بر امکانات ذکر شده رینگ های 19 اینچی، چراغ های روشنایی در روز LED، چراغ های هوشمند جلو، چراغ راهنمای LED عقب، کلید هوشمند، سیستم صوتی حرفه ای Bose با 11 عدد اسپیکر، دوبین 360 درجه، چراغ های اصلی LED، ترمز شهری هوشمند عقب و سیستم هشدار هوشیاری راننده اشاره کرد.

مزدا6

مزدا6

بالاترین تیپ مزدا 6 هم تیپ GT Sport Nav+ است که به سانروف برقی، رنگ براق متالیک سپر عقب، تودوزی چرم ناپا، سردکن صندلی های جلو، تودوزی دو رنگ کابین، دوخت ویژه ی چرم فرمان، آینه ی وسط الکتروکرومیک، نورپردازی هفت رنگ کابین و پکیج کامل تجهیزات ایمنی مجهز است.

مزدا6

مزدا6

در بخش موتورهای قابل انتخاب این خودرو نیز باید به موتور بنزینی 2.5 لیتری چهارسیلندر اشاره کرد که 194 اسب بخار قدرت و 258 نیوتن متر گشتاور دارد. موتور دیگر نیز 2.2 لیتری دیزلی است که 184 اسب بخار قدرت و 445 نیوتن متر گشتاور دارد. موتور جدید 2 لیتری مزدا 6 هم به پیستون های جدید، سوپاپ های هوای جدید، سیستم خنک کنندگی جدید و سیستم سوخت رسانی جدیدی مجهز شده است.
در ادامه می توانید گالری تصاویر مزدا 6 مدل 2018 را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/5
درد و بلای بعضی ها بخوره توی سر برخی دیگه ;)
1397/1/5
عاشق برند مزدا هستم نمیدونم چرا
1397/1/5
تازه این۱۶۰ میلیون تومنی که شماعرض کردین بااحتساب پول بی ارزش ماست وگرنه اگراین پول ارزش سالهای قبل روداشت میشد۶۰میلیون تومان.فقط ازخدامیخام مسببان این ظلم به ملت رو بایزید محشورکنه ان شالله
1397/1/6
اینجا هم برای اینکه یه ماشین خوب سوار شی اول باید به اندازه خون بهای خودت پول بدی یه ماشین استاندارد بخری تا نمیری توش.. وگرنه میتونی یه ماشین معمولی بخری اما باید جونت کف دستت باشه
1397/1/6
در ايران هم ماشين كره اي سه برابر قيمت جهاني، ماشين ژاپني تا ٥ برابر، ماشين لوكس هم تا ٧ برابر قيمت خدمت هموطنان فهيم و ايثارگر تقديم ميشه!
1397/1/6
لیاقتمون بیش از این نیست. چون عرضه تحریم لگن سازانمون رو نداریم. چون تا ماشین گرون میشه شیرجه میزنیم روش. با بودن ملت شیرجه زنی چون ما ال نود رو از 12 میلیون رسوندیم به 45 میلیون. تازه کیفیتش پایین تر هم اومده. از ماست که بر ماست.
1397/1/7
اگر سطح در امد سرانه مردم ایران و بریتانیا هم گفته بشه عمق ظلم در حق مردم ایران عیان تر خواهد شد