موضوعات داغ

طوفان سبز فولکس واگن، فروش فوق العاده موفق گلف الکتریکی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن به تازگی شروع به عرضه خودروهای الکتریکی در بازار کرده است اما محصولات الکتریکی فولکس‌واگن با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند چون رئیس فولکس واگن هربرت دیس اخیراً اعلام کرده است که تقریباً تمامی مدل های الکتریکی فولکس واگن E-Golf به فروش رفتند و این خودرو با تقاضای بسیار بالایی مواجه شده است. به گفته وی فروش خودروهای الکتریکی فولکس واگن در سال 2017 در مقایسه با سال 2016 سه برابر بیشتر شده است و همین مورد سبب شده تا تمامی مدل های به فروش برساند. این نشان دهنده این است که خریداران در صورتی که خودروهای الکتریکی دارای قیمت مناسبی باشند ترجیح می دهند به سمت این خودروها بروند.

فولکس واگن E-Golf

فولکس واگن E-Golf

همچنین بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط فولکس واگن، E-Golf پرفروش ترین خودروی الکتریکی در اروپای غربی در ماه ژانویه بوده است به طوری که فولکس موفق شده از 1985 دستگاه از این خودرو را به فروش برساند، برای مقایسه باید بگویم که رنو زوئی تنها توانسته فروش 1871 دستگاه و بی ام و i3 نیز 1867 دستگاه فروش را تجربه کنند.
این نکته جالب توجه است که فولکس واگن E-Golf در حقیقت همان فولکس گلف عادی است که تنها به موتور الکتریکی و باتری مجهز شده است و این در حالی است که رقبای این خودرو از ابتدا به عنوان یک خودرو الکتریکی طراحی شده اند.

فولکس واگن E-Golf

فولکس واگن E-Golf

فولکس واگن به زودی و در سال 2020 نیز خودروی الکتریکی هاچ بک را به بازار عرضه خواهد کرد که انتظار می رود این خودرو نیز فروش بسیار خوبی را تجربه کند. همچنین تا سال 2022 خودروی کراس اوور تمام برقی را نیز با نام I.D. Crozz روانه بازار خواهد کرد. فولکس واگن تا سال 2022 تعداد خودروهای الکتریکی خود را به 16 عدد افزایش خواهد داد. به گفته مدیرکل فولکس واگن تا سال 2030 این خودروساز 300 خودروی الکتریکی را در سبد محصولات خود خواهد داشت که بسیاری از آنها نسخه های الکتریکی مدل های فعلی این خودروساز خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد