موضوعات داغ

داخل صندلی مرسدس بنز S کلاس چه خبر است؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک کمپانی خودروسازی مرسدس بنز یکی از بهترین تولید کنندگان وسایل نقلیه لوکس در جهان است و در رأس این هرم، خودروی سدان لوکس "مرسدس بنز S کلاس" قرار گرفته است که با ویژگی‌های منحصربه فرد و بسیار زیاد راحتی، ایمنی و... تبدیل به یک گزینه بسیار مناسب برای مشتریان ثروتمند شده است.
همانطور که احتمالا می‌دانید، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز سال گذشته نسخه جدید "S کلاس" را به همراه یک چهره جدید، بسیاری از فناوری‌های جدید صنعت خودروسازی و همچنین ویژگی‌های ایمنی بیشتر معرفی کرد که جزییات آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم. اما یکی از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودرو که باعث شده در جهان بهترین باشد، امکانات راحتی اتومبیل خواهد بود که بخش قابل توجهی از آن مربوط به صندلی‌های اتومبیل و ویژگی‌های منحصربه فرد آن می‌شود.
به طور استاندارد یک صندلی مرسدس بنز S کلاس به سیستم‌های مختلف گرمایشی، سرمایشی، ماساژور، تنظیم کننده‌های مختلف و همچنین تجهیزات ایمنی و ایربگ های جانبی مجهز شده است که به راننده کمک می‌کند یک تجربه لذت بخش از رانندگی با خودروی مرسدس بنز S کلاس داشته باشد، اما در ادامه این سوال بوجود می‌آید که تمامی این امکانات چگونه در یک صندلی جا شده است، به همین منظور گروه خودروبانک یک ویدیو آماده کرده و در انتهای همین مقاله بارگذاری کرده است که با تماشای آن می‌توانید به چیدمان سیستم‌های ذکر شده در صندلی راننده مرسدس بنز S کلاس پی ببرید، این درحالیست که امکانات ذکر شده مربوط به صندلی راننده می‌شود و برای سرنشینان عقب اتومبیل حتی امکانات بیشتری وجود دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/9
حتما نگاه کنید تا آخر....به جرات و با اعتماد به نفس کامل اعلام میکنم صندلی بنز اس کلاس به کل کارخونه های خودروسازیه ایران شرف داره و سجده میکنم به شرافت و مهندسیه آلمانی ها
1397/1/9
فوق العاده بود. یدونه صندلیش به اندازه ی پژو پارس میارزید .دنیای تکنولوژیه و کلی زحمت . ارزش این ماشین نسبت به پول پرداختی خیلی بالاتره . آفرین به مرسدس بنز کیف کردم.
1397/1/9
واقعا باید به سازنده این ماشین تعظیم کرد،اثر هنری تولید کرده که با روح ادم بازی میکنه
شوخی نیست توی این روزگار و با این سرعت پیشرفت ماشینی بسازی که همیشه پیشرو بقیه باشه توی لوکس بودن و همه دوسش داشته باشن