موضوعات داغ

معرفی پکیج جدید برای کاهش وزن 33 کیلوگرمی مک لارن 570S اسپایدر

عکس مطلب اول
مک لارن در نوامبر 2016 کیت Track Pack را برای 570S کوپه معرفی کرد که با استفاده از صندلی های سبکتر و اجزای فیبرکربنی جدید وزن این خودرو را حدود 25 کیلوگرم کاهش داد. اکنون این خودروساز انگلیسی در حال ارائه کیت مشابهی برای مدل اسپایدر 570S است.
راندمان کاهش وزن این پکیج برای مدل اسپایدر حتی بیشتر از مدل کوپه است زیرا وزن مدل استاندارد این خودرو را بیش از 33 کیلوگرم کاهش می دهد. مدل اسپایدر نیز مانند کوپه از صندلی های مسابقه ای فیبرکربنی که 13 کیلوگرم سبکتر از صندلی های استاندارد هستند و غربیلک فرمان جدید با پوشش فیبرکربن و آلکانترا برخوردار خواهد شد. داخل کابین نیز از تزئینات فیبرکربن در رودری ها، شیفترهای تعویض دنده، پره های غربیلک فرمان و قسمت دکمه های روی درها و قسمت پایینی کنسول وسط استفاده شده است.
از موارد برجسته در نمای خارجی خودرو می توان به رینگ های آلیاژی فورج سبک وزن جدید 10 پره همراه با تایرهای پیرلی P-Zero کورسا اشاره کرد که در مجموع وزن خودرو را نسبت به مدل استاندارد تا 15 کیلوگرم کاهش می دهند. یک ویژگی فوق العاده کیت Track Pack سیستم اگزوز اسپرت جدید است که نسبت به سیستم اگزوز سری اسپرت مدل های استاندارد هم سبکتر است و هم صدای بیشتری تولید می کند.
آقای جولیون نَش، مدیر فروش جهانی و بازاریابی مک لارن گفت:
« مک لارن 570S اسپایدر هم اکنون به عنوان یک خودروی اسپرت لوکس بسیار موفق با لذت رانندگی بالا در پیست، شهرت پیدا کرده است. کیت جدید Track Pack همزمان در یک پکیج ویژگی های برجسته طراحی، فنی و امکانات کاربردی رایج برای رانندگی در پیست را ارائه می دهد و تعداد گزینه های موجود برای خریداران خودروهای اسپایدر را افزایش داده و خودرویی با ارزش بالاتر در اختیار آنها می گذارد. »

مک لارن 570S اسپایدر

مک لارن 570S اسپایدر


مک لارن 570S اسپایدر

مک لارن 570S اسپایدر


منظور از امکانات کاربردی برای رانندگی در پیست به سیستم دورسنجی در کیت Track Pack اشاره دارد که توسط کارخانه نصب شده و می تواند زمان دور پیست، تحلیل بعد از رانندگی همراه با منحنی های تصویری و موارد دیگر را بسنجد.
قیمت پکیج Track Pack با احتساب مالیات حدود 24.115 دلار بر اساس نرخ فعلی ارز است و به عنوان یک گزینه انحصاری در زمان سفارش خودرو ارائه می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد