موضوعات داغ

ام جی از یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ رونمایی می کند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپنای خودروسازی "MG" برای حضور خود در نمایشگاه بین المللی "پکن" چین، تایید کرده است که یک خودروی کانسپت کاملا جدید تحت عنوان "X-Motion" در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. این خودروی مفهومی جدید MG در بین خودروهای شاسی بلند سایز بزرگ قرار می‌گیرد و قرار است که از سال 2019 میلادی در بازار چین ارائه شود، هرچند علاوه بر بازار چین در مرحله اول، می‌توان انتظار داشت که این برند در سایر بازارهای جهانی هم عرضه شود.
طبق ادعای منابع چینی، شاسی بلند جدید MG برمبنای همان پلتفرم خودروی شاسی بلند "رووی RX8" توسعه پیدا کرده است، اما با دریافت طراحی اختصاصی MG برای توسعه این محصول، می‌توان انتظار داشت که دارای ارتفاع کوتاه‌تری بوده و همچنین در طراحی ظاهری خود از ویژگی‌های اسپرت بیشتری سود می‌برد که تاحدودی این ویژگی‌های اسپرت طراحی در تصاویر پیش نمایش MG دیده می‌شود که می‌توانید در خودروبانک شاهد آنان باشید.

ام جی X-Motion کانسپت

ام جی X-Motion کانسپت


جهت اطلاع بد نیست بدانید که خودروی شاسی بلند "رووی RX8" که گفته می‌شود خودروی شاسی بلند جدید MG برمبنای آن توسعه پیدا کرده است، در حال حاضر با حداقل قیمت 220 هزار یوان و با حداکثر قیمت 260 هزار یوان به مشتریان عرضه می‌شود که دارای موتور 2 لیتری توربوشارژر بوده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 224 اسب بخار و بیشینه گشتاور 360 نیوتن متر داشته باشد که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود، حال باتوجه به اینکه خودروی شاسی بلند X-Motion برمبنای پلتفرم "رووی RX8" توسعه پیدا کرده است، می‌توان این موتور 2 لیتری توربوشارژر را یکی از گزینه‌های مولد قدرت MG به شمار آورد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/25
چه فایده وقتی تو ایران نمیاد فعلا همه میخوان تو ایران صاحب ام جی بشن ولی فعلا که دعوای بین اونهاست حتی ام جی ۶ نیو رو هم نمیارن
موتورش خیلی قویه ولی کاش یکم قویترش میکردن که تاپ باشه
1397/1/26
در مورد mg6 جدید هنوز زوده برای قضاوت چون این خودرو هنوز در بازار خارج از چین عرضه نشده
اما اخبار خوشی در مورد ورود محصولات دیگه ام جی نظیر zs , 3 در خبرها بود که امیذوار هستم هرچه زودتر خبرهای تکمیلی برسه