موضوعات داغ

ارزان و بادوام برای کارهای سخت؛ معرفی نسخه UC تویوتا پرادو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا از مدل Utility Commercial لندکروزر برای بازار بریتانیا رونمایی کرده است که این خودرو توانایی های آفرودی لندکروزر را در کنار کارایی یک ون کاری به مشتری عرضه می کند.
این خودرو که هم در نسخه سه در و هم پنج در موجود است تنها دارای دو صندلی است تا فضای بار آن افزایش پیدا کند. همچنین کف صندوق بار نیز برای دوم بهتر از جنس پلاستیک است.
از امکانات استاندارد این خودرو باید به رینگ های فولادی 17 اینچی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، چراغ های روشنایی در روز LED، چراغ های عقب LED، چراغ مه شکن جلو، چراغ های اصلی اتوماتیک از نوع هالوژن، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل نوسانات تریلر، کولر، نمایشگر 4.2 اینچی TFT، بلوتوث، ورودی AUX، پورد USB و سیستم هشدار فشار باد لاستیک را نام برد.

تویوتا لندکروزر Utility Commercial

تویوتا لندکروزر Utility Commercial

نیروی مورد نیاز این خودرو از یک موتور توربودیزل 2.8 لیتری 4 سیلندر تامین می شود که می تواند 174 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گشتاور این موتور در دور موتور 1400 تا 2600 دور بر دقیقه در دسترس راننده است. این خودرو تنها با یک گیربکس 6 دنده دستی به بازار عرضه می شود که نیروی موتور را به هر چهارچرخ خودرو ارسال می کند.

تویوتا لندکروزر Utility Commercial

تویوتا لندکروزر Utility Commercial

تویوتا لندکروزر Utility Commercial با قیمت 27 هزار و 546 پوند برای مدل کوچک و 28 هزار و 50 پوند برای مدل بزرگ در بازار انگلستان قابل خریداری است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/29
جان سخت وارد میشود
1397/1/29
خدا کنه وارد ایران بشه
از بس شاسی بلند افغانی ( چینی) دیدیم حالمان بهم خورد