موضوعات داغ

وانت هیوندای به زودی به بازار می آید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
سه سال پیش بود که هیوندای در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی از خودروی مفهومی وانت سانتاکروز رونمایی کرد اما این خودرو فعلا نهایی نشده است و قرار نیست به این زودی ها وارد بازار شود.
یکی از مدیران هیوندای آمریکای شمالی در این خصوص مصاحبه ای با موتور ترند کرده است و عنوان کرده که امسال و سال آینده خبری از نسخه‌ی نهایی و تولیدی وانت هیوندای نخواهد بود و این به این معنی است که این خودرو احتمالا در سال 2020 به بازار خواهد آمد.

هیوندای سانتاکروز

هیوندای سانتاکروز

دلیل این همه وقفه بین خودروی مفهومی و نسخه ی تولیدی وانت هیوندای را باید اختلاف نظر در بین مدیران ارشد هیوندای دانست. ظاهرا مدیر اجرایی هیوندای آمریکا دیو زاچوفسکی تا اواخر سال 2016 نتوانسته بود نظر مثبت کمپانی را برای تولید یک خودروی وانت جلب کند.

هیوندای سانتاکروز

هیوندای سانتاکروز

این وانت البته ممکن است اواخر امسال و برای سال 2019 نیز رونمایی شود.
با توجه به اینکه زمان زیادی از رونمایی نسخه ی مفهومی این وانت گذشته است مشخص نیست که مدل نهایی تا چه میزان به این خودروی مفهومی شباهت داشته باشد. همچنین به احتمال زیاد هیوندای در این خودرو از موتورهای دیزلی استفاده نخواهد کرد. البته مدل مفهومی به یک موتور توربودیزل 2 لیتری مجهز بود که می توانست 190 اسب بخار قدرت و 406 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

هیوندای سانتاکروز

هیوندای سانتاکروز

هیوندای سانتاکروز زمانی که به بازار وارد شود با دو رقیب جدید نیز مواجه خواهد شد که فورد رنجر و جیپ اسکرامبل هستند. همچنین این خودرو باید با رقبای قدیمی و با سابقه تر همانند شورولت کلورادو، تویوتا تاکوما، جمس کانیون، هوندا ریجلاین و نیسان فرانتیر رقابت کند. تا آن زمان احتمال دارد که فولکس واگن نیز وانتی را در این کلاس عرضه کند که تانوک نام دارد و در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال رونمایی شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/3
حتما دست یک ایرانی تو کار بوده...