موضوعات داغ

پیکاپ آمیکو شاسی‌بلند جدید ارس خودرو دیزل پلاک ملی دریافت کرد

عکس مطلب اول
در حالی دیروز خط تولید شرکت ارس خودرو دیزل با حضور مقامات کشوری افتتاح شد که این خودرو توانسته مجوزهای لازم را برای دریافت پلاک ملی کامل کند و یکی از مخاطبین خودروبانک عکس‌هایی را از پلاک شدن این خودرو برای ما ارسال کرده است.
آمیکو سال گذشته حضور این خودرو را در بازار ایران اعلام کرد و حال خط تولید این شرکت افتتاح شده و قرار است در دو مدل آسنا و آراز به بازار عرضه شود. پیکاپ آمیکو در خط تولید این شرکت با سرمایه‌گذاری بیش از 280 میلیارد تومان تولید می‌شود که باعث اشتغال‌زایی برای بیش از 500 نفر شده است.

پیکاپ آمیکو

پیکاپ آمیکو

پیکاپ آمیکو به یک پیشرانه 2.4 لیتری میتسوبیشی با توان 143 اسب بخار و گشتاور حداکثر 210 نیوتن‌متر مجهز شده است. دفلاک این خودرو به صورت اتوماتیک است و گیربکس نصب شده روی آن از نوع 5 دنده دستی است.
این خودرو اختصاصی برای مسیرهای آفرود و صعب‌العبور ساخته شده و برای مسیرهای تخت و شهری آنچنان سریع نیست. فعلاً پیکاپ آمیکو در همین مدل 5 دنده دستی و با قیمت 170 میلیون تومان به بازار عرضه شده که این روزها آگهی فروش آن با قیمتی در حدود 175 میلیون تومان منتشر شده اما به زودی مدل اتوماتیک آمیکو با پیشرانه‌ای قدرتمندتر و با توان 200 اسب بخار نیز از تابستان سال جاری عرضه خواهد شد.

آمیکو آسنا

آمیکو آسنا

پیکاپ آمیکو با چنین قیمتی قطعاً کار دشواری را در بازار خواهد داشت و بازار خاص خود را می‌طلبد زیرا چنین خودرویی تنها برای مسیرهای آفرود ساخته شده و چندان برای استفاده شهری مناسب نیست و با چنین قیمتی می‌توان به گزینه‌هایی چون تویوتا هایلوکس کارکرده مدل‌های 2012 یا 2013 نیز فکر کرد. حال باید دید پیکاپ آمیکو با چنین مشخصات و قیمتی چقدر می‌تواند در بازار تشنه آفرودسواری ایران موفق شود.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/6
لطفا درباره سرنوشت پیکاپ ایسوزو گروه بهمن هم گزارشی تهیه کنید.
1397/2/6
رفتن یه وانت از رده خارج چینی رو اوردن ب قیمت ماشین روز میفروشن
این شرکت اگه برندش معتبر بود ک نمیزاشت اسم امیکو بزارن رو ماشینش
این نامردا میتونستن بجای این L200میتسوبیشی رو با همین قیمت بیارن
ولی فقط ب فکر سود خودشونن
مدیر عاملش گفته بود همه ی ارگان ها برای حمایت از تولید ملی باید بیان اینو بخرن
1397/2/7
آفرین دقیقا
تو منطقه آزاد داریم ازشون
بسیار زیبا و قیمت مناسب
حتی مزدا پیکاپ جدید هم زیباست
1397/2/6
چقدر از نمای جلو زشت و بی کیفیت هه!!!
1397/2/6
اولا معلوم نیست رفته از چه شرکت چینی نا معتبری پیکاپ برداشته آورده ارم خودش رو زده روش ، شما دیگه حساب کن شرکت چینی چقدر داغون بوده، مثلا اگه سایپا از شرکت زوتای میاره آرم سایپا می زاره باز می گه از چه شرکتی هست، این دیگه از اون داغون تر
دوما چیزی از وینگل دو دفرانسیل بیشتر نداره، قیافش از جلو که شبیه خط خطی یه طراح تازه کار هست
آمیکو جو گرفتتش
البته آمیکو مال ارگان ها دولتی هست الان به جای تویوتا هایلوکس اینو می ده به ارگان ها ، از طرفی هم تولید داخل استفاده کردن...
1397/2/7
امیکو یه شرکت صد در صد خصوصیه. اما اگه تو همون تولید کامیون متمرکز میشد خیلی‌ بهتر بود. ماشین‌های سنگین خوبی داده به بازار.
1397/2/6
baz ham AMICO
1397/2/6
قیمتش الکی گرونه اصلن نمیصرفه
1397/2/6
ببين با قطعات ويتارا و نيسان پيكاپ و سپر پيكان جوشن، چي سر هم كردن خخخ
1397/2/7
ایران شده مستعمره چین!
اصلا انگار قرار داد بستن که هر چی خودروهای چینی وجود داره بیارن تو ایران تولید کنن!!
به قول دوستان میتسوبیشی L200 که قیمت فول ترین مدلش AED 85,900 به پول ما میشه 131 میلیون حالا خودروسازای دلسوز رفتن این برند گمنام چینی رو آوردن به قیمت 175 میلیون تولید میکنن؟؟؟