موضوعات داغ

نگاه نزدیک به اکستریم TXL، خودرو اسپرت و لوکس مدیران خودرو + ویدیو و عکس

5 آذر 1402
عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده

برند اکسید (اکستریم) به عنوان یک زیرشاخه لوکس چری، در سال 2017 با محصولات خود وارد بازار شد و به طور خاص به نماینده نسخه‌های لوکس و متفاوت خودروهای چری معروف است. این برند با خودروهای کراس‌اوور که براساس محصولات خانواده تیگو 7 و تیگو 8 توسعه یافته‌اند، به بازار ورود کرده است. از جمله خودروهای این برند می‌توان به اکستریم TXL اشاره کرد که به عنوان یک نسخه بلندتر از اکستریم TX مطرح است.

ویدیو بررسی اکستریم TXL

طراحی جذاب اکستریم TXL

طراحی جلویی اکستریم TXL با یک جلوپنجره بزرگ و نوارهای افقی کرومی زیبا، به همراه چراغ‌های عمودی دیلایت، بر زیبایی و به روز بودن خودرو را تاکید می‌کند. چراغ‌های اصلی با نوار کرومی باریک به یکدیگر متصل شده و جلوه‌ای مدرن به خودرو می‌بخشند. در نمای جانبی، المان‌هایی همچون رینگ‌های چندپره، ستون‌های مشکی‌رنگ و دستگیره‌های هماهنگ با بدنه، طراحی شیک و ساده‌ای به خودرو داده‌اند.

کابین اکستریم TXL با نمایشگر بزرگ و یکپارچه، جلب توجه از اولین لحظه را به ارمغان می‌آورد. نمایشگر دوگانه سمت راست به سیستم اطلاعات سرگرمی و اطلاعات مهم خودرو اختصاص دارد. فرمان دارای سه شاخه با برش D شکل در پایین آن، احساس اسپرت بودن را القا می‌کند. سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و صندلی‌های چرمی با امکانات گرم‌کن و سردکن، فضای مسافران را به یک محل لوکس و دلنشین تبدیل می‌کند.

نمای عقب اکستریم TXL

مشخصات پیشرانه اکستریم TXL

زیر کاپوت این خودرو، موتور 2 لیتری توربو ۴ سیلندر توربوشارژ قرار دارد که حدود 254 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه خودکار، این موتور به سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل هدایت می‌شود. این پیشرانه توانایی شتاب‌گیری از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱۰.۵ ثانیه دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن برابر با ۷.۴ لیتر بر هر ۱۰۰ کیلومتر است.

چهره جلویی اکستریم TXL

تجهیزات و امکانات

اکستریم TXL به عنوان یک خودروی لوکس، از امکانات مناسبی برخوردار است که شامل سیستم رانندگی خودران سطح دوم، سیستم ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، سانروف، سیستم صوتی سونی با ۸ بلندگو، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، تهویه اتوماتیک دوگانه، صندلی‌های برقی با گرم‌کن و سردکن، سنسورهای پارک و نور، و سیستم کنترل پایداری (ESP) و کنترل کشش (TCS) است.

فضای داخلی اکستریم TXL

در مجموع اکستریم TXL با ترکیبی از طراحی به روز، فضای داخلی لوکس، پیشرانه، تجهیزات و امکانات مناسب، به عنوان یک خودروی کراس‌اوور لوکس ایران در بازار حاضر شده است. این خودرو با ارائه امکانات رفاهی و ایمنی بسیار، انتظار می‌رود در بازار ایران نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کند و مشتریان خود را به یک تجربه رانندگی جدید دعوت کند.

37 عکس

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/9/29
سلام من سالها هست که از سایت خودرو بانک استفاده میکنم وبسیار راضیم ولی تعجب کردم که در این مورد خاص واین خودرو چقدر داخل کابین پر از خاک جای پا وکثیف هست ان هم در سایتی که بسیار بازدید کننده داره و معتبره وحتی شرکت واد کننده هم کابین تر وتمیز در اختیار سایت نگذاشته وبراشون اصلا مهم نبوده