موضوعات داغ

کوپا T210؛ ملاقات با کراس اوور تازه وارد چینی ریگان موتور + فیلم

14 فروردین 1397

مقدمه

علاقه شدید ایرانیان به ماشین های کراس‌اوور از یک طرف، و بالا رفتن قیمت ارز و گران شدن برندهای مطرح از طرف دیگر باعث شده که بازار خودروهای داخلی مملو از کراس‌اوورهای چینی شود؛ البته کاری نداریم که با روندی که قیمت دلار پیش گرفته حتی خیلی از چینی‌ها هم دارند از دسترس طبقه متوسط خارج می‌شوند اما به هر حال هنوز هم اینکه می‌توان با نیمی از هزینه خرید یک خودرو کره‌ای، نمونه چینی را در همان کلاس خریداری کرد اختلاف قیمت قابل توجه و تاثیرگذاری به حساب می‌آید. امروز قصد داریم یکی از جدیدترین محصولات این کشور که به تازگی قدم به سرزمینمان گذاشته را مورد آزمایش قرار دهیم تا ببینیم آیا کوپا T210 می‌تواند در بازار پررونق کراس‌اوورهای ایران، جایی برای خودش دست و پا کند یا خیر. البته به احتمال زیاد پس از شنیدن نام کوپا اصلاً عقبه‌ و تاریخچه‌ای از آن به ذهنتان خطور نمی‌کند، اما این محصول در حقیقت یکی از تولیدات کمپانی "جیانگ نان" از زیر مجموعه های "زوتی" چین می‌باشد و با نام "Zotye T600 Coupe" در کشور مادر شناخته می‌شود. اما بنا به دلایلی که توضیحش از حوصله این مقاله خارج است در کشور ما با نامی جدید و مختص بازار ایران، یعنی کوپا T210 عرضه می‌گردد.

اگر نام شرکت داخلی که این محصول را ارائه می‌دهد یعنی "ریگان خودرو" را هم نشینده‌اید باید بگویم که این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های کرمان خودرو است که قبلاً در زمینه طراحی و توسعه قطعات و کارهای بازرگانی فعالیت داشته و عرضه اتومبیل را به تازگی آغاز نموده است.

بهتر است مقدمه چینی برای این ماشین چینی را تمام کنیم و زودتر به سراغ بررسی برویم تا در کنار شما بفهمیم این تازه وارد شرقی چه خودرویی است و آیا می‌تواند رقبای هموطنش را به چالش بکشد یا خیر؟! پس لطفاً این بار هم با خودروبانک همراه باشید.

طراحی ظاهری

باید اعتراف کنیم که کوپا در تمامی زوایا اتومبیل زیبایی است. البته حتماً متوجه شده‌اید که در جای جای بدنه کوپا T210 رد پای زیرمجموعه‌های فولکس واگن، مثل تیگوان یا حتی محصولات آئودی و پورشه دیده می‌شود که بخشی از این شباهت‌ها بدلیل استفاده و مشابه‌سازی شده از پلتفرم آئودی Q5 است؛ اما اگر با کپی بودن طراحی ماشین مشکلی نداشته باشید بدون شک از این ظاهر کم نقص لذت خواهید برد، زیرا خطوط کوپا بیش از آنکه بیننده را به یاد چینی‌های بزک شده بیاندازد، یادآور ماشین‌های شیک و با وقار آلمانی است.

در قسمت دماغه چراغ‌ها عصبانی و جدی هستند و چیدمان داخلی‌شان به زیبایی با نوارهای کرومی جلو پنجره درهم آمیخته شده. سپر هم با داشتن خطوط موازی و دیلایت‌هایی خشن با قسمت بالائی هماهنگ می‌باشد و ظاهر مستحکم و برجسته کاپوت به خوبی این ترکیب شکیل را تکمیل نموده. در قسمت کناری سادگی حرف اول را می‌زند اما مواردی مثل نوار کرومی رکاب و طراحی خاص ستون C کمک کرده‌اند که این سادگی کسالت‌آور از کار در نیاید و تا حدودی جذاب جلوه کند. البته ابعاد و طراحی مناسب رینگ‌های 18 اینچی T210 نیز در بهبود این وضعیت بی تاثیر نبوده‌اند. و در انتها با چراغ‌هایی جذاب، سپری اسپرت و خطوطی پخته مواجه شدیم که به کمک بالچه انتهایی و اگزوزهای دو گانه مقداری حس و حال سرعت و چالاکی را نیز به ما منتقل نمودند.

در یک جمع‌بندی خلاصه اگر نخواهیم روی کپی بودن طراحی تمرکز کنیم باید بگوئیم که کوپا بدلیل هارمونی خطوط و ارائه زیبایی بدون شلوغ‌کاری، نمره مناسبی در این قسمت دریافت می‌کند.

طراحی داخلی

خوب طراحی خارجی که امیدوارکننده بود اما ببینیم در داخل کابین چه خبر است. با گشودن درب و ورود به اتاق با ظاهری شیک روبرو شدیم که البته به جذابیت قسمت بیرونی نمی‌رسید اما با خطوط حساب شده‌اش، لبخند رضایت را بر لبانمان جاری ساخت. در پشت فرمان غربیلک "D-CUT" کوپا در تلفیق با پشت آمپر دیجیتالی، حس خوبی به راننده منتقل می‌کند؛ کنسول میانی و نمایشگر مرکزی هم در عین سادگی زیبا طراحی شده‌اند و از لحاظ کاربری نیز به خوبی با سرنشینان ارتباط برقرار می‌کنند.

دقت به ریزه‌کاری‌هایی مثل کلید اضافه تنظیمات در سمت چپ صندلی شاگرد، که برای راحتی راننده در نظر گرفته شده و طراحی پروانه‌ای شکل کلیدهای تهویه مطبوع هم نکات قابل توجهی بودند که نظرمان را به خود جلب کردند. البته در برخی از قسمت‌ها ضعف‌های کوچکی نیز دیده می‌شود. مثلاً محل قرارگیری دسته کروز زیادی پایین است و ممکن است به زانوی چپ افرادی که صندلی را نزدیک به فرمان تنظیم می‌کنند، برخورد کند؛ همچنین کلیدهای سمت راست نمایشگر برای استفاده راننده کمی دور به نظر می‌رسند. راستی فضای داخلی داشبورد هم به نسبت هیکل اتومبیل خیلی کوچک بود اما این قضیه با فضاسازی خوب محفظه داخل زیر آرنجی، جبران گردیده. ولی با تمامی این صحبت‌ها طراحی داخلی، راحتی و ارگونومی کابین در مجموع مناسب ارزیابی شد.

در مورد کیفیت هم با توجه به سطح قیمتی و رقبا باید بگوئیم که شرایط کوپا مناسب بود و چه از لحاظ کیفیت چرم و متریال و چه مونتاژ کلی، نکته منفی خاصی به چشم ما برخورد نکرد. البته امیدواریم اوضاع کوپا T210 پس از استفاده طولانی مدت هم به همین شکل باقی بماند و افت کیفی که در بسیاری از محصولات چینی شاهد هستیم در این یکی دیده نشود.

در خصوص جادار بودن روی صندلی‌های جلو اوضاع روبراه است و محفظه صندوق نیز فضای بسیار زیادی در اختیار قرار می‌دهد. اما در مورد قسمت عقب باید بگویم که هرچند اینجا جای کافی برای سه بزرگسال مهیا است و من هم با قد 180 سانتیمتر مشکلی برای نشستن در این قسمت احساس نکردم، اما با توجه به طول زیاد اتومبیل توقع فضای پای بیشتری از کوپا می‌رفت.

امکانات رفاهی و ایمنی

کوپا T210 در سه نسخه Exclusive، Royal و Flagship به بازار ارائه می‌گردد که در ظاهر و ویژگی‌های فنی مشابه یکدیگرند اما در بخش امکانات تفاوت‌های زیادی میانشان دیده می‌شود. نمونه مورد تست فول‌ترین و گران‌ترین مدل یعنی Flagship بود و با داشتن انواع و اقسام آپشن‌های رفاهی و ایمنی جای گله و شکایتی برایمان باقی نگذاشت. به عنوان مثال در بخش رفاهی گزینه‌هایی از قبیل صندلی‌های برقی جلو با روکش چرم و گرمکن سه حالته، سیستم تهویه دو منطقه‌ای با دریچه جداگانه برای سرنشینان پشتی، صندوق عقب برقی قابل تنظیم بهمراه سنسور پا، شارژر بی‌سیم موبایل، سقف پانوراما بهمراه سانروف برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی بهمراه اتوهلد، شیشه‌ها و آینه‌های برقی با امکان تاشوندگی و کنترل از روی سویچ، آینه وسط الکتروکرومیک، دوربین 360 درجه، سنسورهای نور و باران، رهیاب فعال، بلوتوث، امکان انتخاب حالت رانندگی اسپرت، دیلایت، چراغ ولکام، پشت آمپر تمام دیجیتال با امکان تغییر پس زمینه، نشانگر فشار باد تایرها TPMS ، فرمان چرمی، سنسورهای پارک جلو و عقب، نمایشگر لمسی 9 اینچی با سیستم صوتی مجهز به 8 بلندگو و بسیاری موارد دیگر دیده می‌شوند که برای این رده واقعاً عالی است.

در بخش گزینه‌های امنیتی هم اوضاع روبراه است و کوپا با داشتن امکاناتی مثل سیستم هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور، ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم های ترمز و پایداری شاملABS ،EBD ، ESP ، TCS ، HAC ، EPB ، EBA ، BOS اتومبیل کاملی به نظر می‌رسد. البته بدلیل نامگذاری خاص این محصول در کشورمان نمیتوان نام کوپا را در مراکز معتبر تست ایمنی جستجو کرد، اما اگر نتایج خودروی Zotye T600 را برای این ماشین در نظر بگیریم به 4 ستاره ایمنی موسسه C-NCAP می‌رسیم.

پیشرانه و سیستم انتقال قدرت

خوب به زیر کاپوت هم سرکی بکشیم. در پشت این هیکل درشت و درب موتور برجسته قلبی کوچک و ظریف میتپد که فقط 4 عدد سیلندر و 1.5 لیتر حجم دارد. البته در چند سال اخیر همه فهمیده‌اند که دیگر نباید از روی سایز موتور قضاوت کرد و بهتر است که به سراغ اعداد و ارقام خروجی برویم. خوشبختانه موتور کوچک میهمان امروزمان به یک پورخوران از نوع توربو شارژر مجهز شده و از این رو قادر است در دور موتور 5100 تعداد اسب‌های زین شده را به 156 راس برساند و در بهترین حالت از دور 2100 تا 3600 به گشتاور 210 نیوتن متر دست یابد. خوب این اعداد در کنار وجود یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک می‌توانند نوید بخش شتاب قابل قبولی باشند؛ اما تا زمانی که تست عملی صورت نگیرد نمی‌شود به طور قطع در مورد شتاب نظر داد زیرا وزن 1.6 تنی خودرو و سایر پارامترها مثل سرعت و هماهنگی گیربکس هم در عملکرد نهایی اتومبیل تاثیر زیادی دارند و بهتر است که صحبت در مورد توانایی های حرکتی را به بخش بعدی بررسی، یعنی "تجربه رانندگی" موکول کنیم. ضمناً مصرف سوخت این ماشین دیفرانسیل جلو برای هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی 8.3 الی 8.6 لیتر عنوان شده که برای این کلاس عدد قابل قبولی محسوب می‌شود.

مشخصات فنی
مدلکوپا T210
پيشرانه4 سیلندر 16 سوپاپ توربو
حجم موتور1.5 لیتر
حداکثر قدرت156 اسب بخار از دور 5100 الی 5700
حداکثر گشتاور210 نیوتن متر از دور 2100 الی 3600
شتاب روز تستحدود 10.7 ثانیه
مصرف سوخت ترکيبی8.3 الی 8.6 لیتر
وزن1661 کیلوگرم

قيمتبسته به میزان آپشن از 103 تا کمتر از 140 میلیون تومان

تجربه رانندگی

بالاخره زمان روشن کردن پیشرانه و آزمون اصلی کوپا فرا رسید؛ قبل از هر چیز باید بگویم که T210 ماشین کوچکی نیست، اما دید وسیع شیشه جلو در کنار آینه‌های بزرگ و دوربین 360 درجه باعث شدند که از لحظه ورود به کابین حس تسلط و راحتی در کنترل خودرو فراهم باشد. سنسورهای جلو و عقب و هشدار دهنده‌های مختلف هم هر از گاهی به کمکمان می‌آیند. البته بدلیل خط‌کشی‌های بهم ریخته و کمرنگ خیابان‌های کشور، خیلی روی سیستم هشدار خروج از خط حساب باز نکنید! فرمان برقی کوپا به نرمی زیر دست می‌چرخد و شعاع گردش هم به نسبت ابعاد اتومبیل مناسب است. صندلی‌ها راحت هستند و با تنظیمات برقی به خوبی با بدن راننده هماهنگ می‌شوند.

راستش را بخواهید هر چقدر هم که بگویند شتاب برای کراس‌اوورهای شهری مهم نیست من مخالفم و فکر می‌کنم هر ماشینی باید به نسبت وجه پرداختی قدرت کافی را ارائه دهد. برای همین خیلی زود به سراغ تست شتاب رفتیم و با فشردن پدال گاز توانایی های حرکتی کوپا را به چالش کشیدیم. با توجه به حجم پایین موتور و طبیعت توربوشارژرها، انتظار داشتم که در شروع حرکت با لگ شدیدی مواجه شوم اما خوشبختانه همچین اتفاقی نیفتاد و خودرو با مکث کوتاهی از جا کنده شد. حتی وقتی سیستم کنترل کشش و پایداری را خاموش کردیم و مود رانندگی را در حالت اسپرت قرار دادیم توانستیم با لانچ کردن صدای جیغ لاستیک‌ها را حسابی در بیاوریم که با توجه به وزن اتومبیل و ابعاد رینگ و لاستیک ها تا حدودی جالب و لذت بخش بود. در ادامه حرکت و شتاب گیری ثانویه نیز روند افزایش سرعت مناسب ارزیابی شد و موفق شدیم در عرض حدود 10.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست یابیم که برای این کلاس و قیمت مناسب به نظر میرسد.

عدد بدست آمده در این تست حدود 10.7 ثانیه است اما امیدواریم برای تهیه فیلم تست این خودرو بتوانیم عدد اصلی را به همراه VBOX در پیست مخصوص خودروبانک بدست آوریم.

البته اگر گیربکس 6 سرعته کوپا در هنگام سبک کردن دنده ها سریعتر عمل می‌کرد میتوانستیم خیلی راضی‌تر از این‌ها باشیم و به عدد بهتری دست یابیم. در واقع جعبه دنده T210 برای رانندگی عادی و خانوادگی عملکرد روانی دارد و دنده مناسب را به موقع و با نرمی تمام در اختیار پیشرانه قرار می‌دهد؛ اما در هنگام رانندگی اسپرت این گیربکس در مقابل قدرت موتور کم میاورد و با تاخیرهای نابهنگام، جلوی پیشتازی یکنواخت و ایده آل پیشرانه را می‌گیرد. در مورد هندلینگ شرایط اتومبیل در سطح متوسطی قرار داشت و با فرمان دادن‌های سریع در پیچ‌های تند با مقداری حالت کم‌فرمانی و حرکات گهواره‌ای مواجه شدیم؛ البته شاید بگوئید که این قضیه برای یک اتومبیل دیفرانسیل جلو خانوادگی، آن هم در این کلاس و ارتفاع طبیعی است. در هر صورت به لطف وجود سیستم کنترل پایداری، کنترل اتومبیل از دست خارج نشد اما به هر حال با کوپا نمی‌توانید در فرمان دادن‌های سریع حس چسبندگی مشابه با یک سدان یا کراس‌اوور اسپرت را تجربه کنید. ترمزها نیز قدرتمند هستند اما کمی قلق دارند؛ در واقع در ابتدا حس می‌شود که پدال ترمز مقداری دیر عمل می‌کند اما وقتی به این مورد عادت کنید و اصطلاحاً قلقش دستتان بیاید از میزان قدرت و کارایی آن‌ها ابراز رضایت خواهید کرد. در مورد عایق بندی و صداهای ورودی به کابین نیز باید بگوئیم که در رانندگی عادی صدای چندانی به داخل اتاق نفوذ نمی‌کند اما با افزایش دور موتور، میتوان صدای انجین را بهمراه سوت توربو به راحتی شنید که البته این قضیه ممکن است برای برخی از عشق ماشین‌ها حتی خوشایند هم باشد! سیستم تعلیق نیز که در جلو از نوع مک فرسون و عقب اتصال چندگانه است به طور کلی عملکرد نرمی دارد اما در مواجهه با دست اندازهای تیز مقداری کوبش را به اتاق منتقل می‌کند.

در پایان این را هم اضافه کنیم که با توجه به فضای بار مناسب، صندلی‌های راحت و قدرت موتور کافی کوپا، می‌شود برای مسافرت‌ها نیز روی این چینی تازه وارد حساب باز کرد و با تکیه بر ارتفاع نسبتاً بالای شاسی به حاشیه جاده و مسیرهای روستایی قدم گذاشت. اما خریداران این محصول "و یا هر کراس‌اوور دیفرانسیل جلو دیگر" این را در نظر داشته باشند که این قبیل خودروها به هیچ عنوان برای آفرود ساخته نشده‌اند و بهتر است که همچین کاری را با خودروتان آزمایش نکنید.

شرایط تولید، خدمات و قیمت‌گذاری طی صحبتی که با جناب آقای پارسیان نماینده محترم ریگان موتور به عمل آمد اینطور دستگیرمان شد که مونتاژ این اتومبیل فعلاً در خطوط سایر زیرمجموعه‌های کرمان خودرو صورت می‌پذیرد و امیدوارند که در آینده و با افزایش تیراژ، خط مونتاژ مستقل گردد. همچنین در مورد خدمات پس از فروش هم فعلاً در حال مذاکره هستند و قرار است کارهای خدماتی در یکی از زیرمجموعه‌های کرمان خودرو "که بعداً مشخص خواهد شد" انجام شود. البته ایشان اضافه نمودند که پس از افزایش تیراژ تولید، نسبت به تاسیس واحدهای خدماتی مختص ریگان موتور در شهرهای مختلف اقدام خواهد شد.

و اما در خصوص مهم‌ترین قسمت یعنی قیمت نتوانستیم به عدد دقیقی برسیم و متاسفانه مثل همیشه کار به زمان تحویل خودروها موکول شد. اما نماینده ریگان موتور امیدوار بود که در صورت توقف جهش‌های عجیب و غریب دلار، کم آپشن‌ترین نمونه در حدود 103 و فول‌ترین مدل کمتر از 140 میلیون تومان به دست مشتری برسد.

نتیجه گیری

همانطور که در طول مقاله مشاهده کردید کوپا T210 ماشینی زیبا، پرآپشن و نسبتاً قدرتمند است که با فضای مناسب و کیفیت قابل قبول می‌تواند نظر بسیاری را به خود جلب نماید. البته در مقابل این مزیت‌ها نکات منفی مثل هندلینگ نه چندان عالی، تاخیرهای گیربکس، کمبود عاملیت‌های خدمات پس از فروش، گمنام بودن برند نیز وجود دارد که باید ببینیم در نهایت بازار به کدام ویژگی کوپا واکنش نشان خواهد داد.

البته به طور کلی به نظر می‌رسد که اگر ریگان موتور بتواند قیمت نمونه فول کوپا T210 را همانطورکه وعده داده در محدوده 130 الی 140 میلیون تومان نگاه دارد و در مورد وضعیت خدمات پس از فروش هم ابهامات موجود را برطرف نماید، این محصول می‌تواند رقیب قدری برای چری تیگو 7 بشود زیرا تجربه نشان داده که خریداران این قبیل ماشین‌ها به سطح آپشن و ظاهر اتومبیل اهمیت زیادی می‌دهند و کوپا هم ضمن اینکه از لحاظ موتور و کیفیت شرایط نزدیکی با هموطنش دارد، در بحث آپشن و طراحی سنگ تمام گذاشته و از این رو در آینده شاهد رقابت نزدیکی میان این دو خواهیم بود.

در پایان جا دارد از همکاری جناب آقای پارسیان که شرایط انجام این تست را فراهم نمودند، کمال تشکر را داشته باشیم.

59 عکس

نظرات کاربران

131 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/14
ارم روی فرمان رو چرا نداره؟
1397/1/14
هنوز تصمیم نگرفتن ارمشو کپی از چ شرکتی بزنن دارن 😂😂😂😂
1397/1/16
سلام
چون روی فرمان بزرگ z حک شده بود.
باید coupa را کپی کنند و جاگذاری کنند.
این خودرو زوتی تی 600 کوپه می باشد که اسم عجیب و غریب کوپا انتخاب شده!!
1397/6/17
بخاطر صدتا تناقض پلاك بهش نميدن مارو هم بدبخت كرده شركت اصلا جوابگو نيست ماشين رو دوماهه تحويل گرفتيم اما پلاك نميدن همه پس اندازم رفته
1397/6/19
نكته مهم :
هيچ كس به اندازه من اين ماشين رو توي ايران سوار نشده
بدون پلاك سه هزار كيلومتر باهاش راه رفتم البته بيشتر شبها ، متاسفانه موتور شتاب بالا نداره با بعضي از دوستان كه ميگن گيربكس در هنگام تعويض دنده صدا ميده موافقم البته شركت ميگه ايراد نيست اين صدا و ضربه طبيعي هست ولي مصرف بنزين خيلي خوب و كم هست مشكل بعدي صداي اتاق در سرعت بالاي صدو سي هست .
ممنون از سايت خوبتون كه بدون سانسور نظرها رو ميزارين
1397/6/29
من كه ماشين رو فروختم راحت شدم ، متاسفانه شركت اصلا جوابگو نيست پلاك هنوز نگرفته ماشين رو داده تو بازار كلي آدم بيچاره شدن الانم بعد از شش ماه گفتن بيايين پولاتونو بگيريد
به روابط عمومي راهنمايي گفتن به مردم نگين مشكل پلاك حالا حالاها حل نميشه
ممنون از سايت خوبتون كه مردم رو راهنمايي ميكنيد
1397/8/4
متاسفانه تازه كار هستن و ضررشو ما بايد بديم قيمت رو باز گذاشتن براي پرداخت دوم دلار چهارهزارتومني هم اون زمان گرفتن حالا گرون كردنش ، پلاك كه نميدن فقط وعده ميدن هزارتا مشكل داره كارشون صدتا شاكي چهارتا دلالم گذاشتن تو سايتا قيمت چهارصد ميليون ميدن كه امسال ما خوشحال بشيم
1397/1/14
پسر خدا میدونه از بس قشنگ کپی کردن گفتن اااا پورشه کاین مخصوصا از نمای پشت
1397/6/25
نبايد توي خريد اين ماشين عجله كرد تا يكسال بگذره دوستم توي چين اين ماشين رو داشته ميگه مشكل زياد داره
1397/1/14
یادم میاد سال ۸۴ تویوتا پرادو ۴سیلندر رو به ۳۵ میلیون تومان میشد بخری؛ و اصلا به گزینه های دیگر هم فکر نمی کردیم، و مردم هم به این ماشینها به چشم لوکس نگاه نمیکردند؛ اما امروز برای خیلی از مردم چنین ماشینهایی دست نیافتنی و ماشینهای چینی هم آرزو شده، ماشینهای وطنی هم با ارفاق زیاد درجا میزنند؛
1397/1/15
البته درست میفرمایید که ماشن ارزون بود ولی اونی که 35 تومن بود تویوتا کمری گرند بود. پرادو در نسخه پایه 4 سیلندر که دنده ای بود قیمت 65 تومن رو داشت
1398/6/20
امروز رفته بودم نمایندگی جیلی ومیتسوبیشی استان گیلان،دیدم دو تا کوپا اونجا هست،سوال کردم ازشون،گفتن خیلی وقته اینجا هستم ،بخاطر سر سیلندر......لوازم یدکی موجود نداشتن...منم تعجب کردم ماشین هنوز درست و حسابی تو بازار نیومده که خراب شده
1397/1/14
چینی ها خیلی خوب کپی میکنن این ماشین مخلوطی از طراحی پورشه و فولکس و ائودی هست
نکته مهمتر اینه که چقدر راحت میشه یه ماشین با تکنولوژی روز ساخت با طراحی به روز ولی خودروسازهای داخلی 20 ساله دارن پراید و 206 امثالهم رو با طراحی های 30 سال قبل به مشتریان ایرانی با منت میفروشن
1397/1/14
یعنی دهنت سرویس چین.......اون نوشته copa رو هم با فونت cayenne نوشته.......فونتم کپی کرده......
1397/1/14
نمونه پایه را ثبتنام ندارد ! به نظر شما کار درستیه پول به حساب این شرکت ریخت ؟
1397/1/16
سلام
پیش ثبت نام داشت و من ثبت نام کردم. نمونه پایه به علت ارزان تر بودن زود تکمیل شده.
نمونه بعدی سقف پاناروما دارد و ...
1397/1/18
پس شماها هستید که اینارو ثبت نام می کنند !!! shame on you
1397/1/14
والا خوشگله و پراپشن. مردم برا چی کره ای میخرن؟ برا خوشگلی و اپشن دیگه خب برید اینو بخرید پولتونم بقیشو نگه دارید.
1397/1/16
همه کسانی که این ماشین ها رو میخرن همین فکر رو میکنن ولی من به عنوان تجربه خودم خدمتتون بگم قطعات ماشین های چینی هم کمیابه هم فوق العاده گرون در حدی که چراغ یه همچین ماشینی تقریبا هم قیمت چراغ به بنزه ولی ماشین های کره ای مناسب قیمت تره دوم اینکه چینی ها اکثرا خدمات پس از فروش ضعیفی دارن سوم اینکه چون افت کیفیتشون زیاده مشتری های دست دومش کمه در نتیجه افت قیمتش زیاده چون هرکسی به ماشین چینی که کلی کار کرده اعتماد نمیکنه در کل چینی ها رو کاغذ خوبن وگرنه در طولانی مدت اصلا جالب نیستن ولی ماشین های ژاپنی و کره ای خیلی قابل اعتماد تر هستند
1397/1/16
دوست عزیز خود شما بدون در نظر گرفتن محدودیت مالی کدوم یکی از برند های زیر رو انتخاب میکنی؟

APPLE - SAMSUN
NOKIA
HUAWEI
OPPO

ماشین هم درست مثل موبایله هیچ کس از برند ریشه دار بدش نمیاد چرا که اگر نخوایم بگیم همیشه اکثرا اولین ابداعات توسط کمپانی های بزرگ به ثبت رسیده

موفق باشید
1397/1/26
اقا حرفت حتی غلط هم نیست!
1397/1/14
نگفتید نمونه های لو اپشن و متوسط چ امکاناتی ندارند؟
1397/1/16
سلام
به آدرس riganmotor.ir مراجعه کنید و در قسمت خرید خودرو آپشن ها ذکر شده.
به طور کلی نمونه معمولی سانروف دارد و تنظیم صندلی دستی
نمونه رویال...سقف پاناروما دارد و تنظیم برقی صندلی و ...
و بهترین نمونه آن دوربین 360درجه و ایربگ های بیشتر و سنسور پایی و برقی صندوق عقب و .... دارد
1397/1/19
خودرو (ارتفاع*عرض*طول) میلیمتر 4654x1893x1696
حجم و مدل موتور 1502 سی سی - 4 سیلندر - 16 سوپاپ - توربو
حداکثر قدرت 156 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر در 2100 تا 3600 دور بر دقیقه
وزن (کیلوگرم) 1590
ظرفیت محفظه بار (لیتر) 344
فاصله بین دو محور 2805
ظرفیت مخزن سوخت - مصرف سوخت در سیکل ترکیبی 60 لیتر - 8/3 لیتر در 100 کیلومتر
سطح استاندارد الایندگی یورو 5
نوع گیربکس و محور محرک 6 سرعته اتوماتیک - محور جلو
سیستم تعلیق جلو/عقب مک فرسون / اتصال چندگانه
سیستم ترمز جلو/عقب دیسک تهویه شونده - دیسک معمولی
سایز تایر 235/60 با رینگ اسپرت 18 اینچی آلومینیومی
سیستمهای ایمنی ABS+EBD+ESP+TCS+HAC+EPB+EBA+BOS
مدل Flagship Royal Exclusive
فرمان برقی EPS دارد دارد دارد
باز و بسته شدن درب صندوق عقب برقی بهمراه سنسور پایی دستی دستی
سقف پانارومیک برقی دارد دارد سانروف برقی
چراغ جلو از نوع پروژکتوری بهمراه دی لایت زنون هالوژن هالوژن
چراغهای جلو اتوماتیک / تنظیم ارتفاع دارد / اتوماتیک ندارد / دستی ندارد / دستی
چراغهای مشایعت تا منزل / سیستم نورپردازی داخلی دارد دارد دارد
تنظیمات ضد انعکاس نور آیینه وسط اتوماتیک دستی دستی
آینه های جانبی برقی جمع شونده با گرمکن و چراغ راهمنا دارد دارد تنظیم برقی / جمع شدن دستی
برف پاکن ژله ای / سنسور باران دارد دارد دارد / ندارد
قابلیت خودکار بالابر شیشه ها و سیستم هوشمند CAN-BUS دارد دارد دارد
نمایشگر فشار باد لاستیک / محاسبه گر اطلاعات سفر / GPS دارد بدون TPMS بدون TPMS
فرمان چند منظور و تنظیم شونده چرمی با کنترل های روی فرمان دارد دارد دارد
کروز کنترل دارد دارد دارد
ایربگ اصلی و جانبی و پرده ای سرنشینان جلو دارد دارد 2 عدد اصلی
سنسور پارک جلو و عقب و نقطه کور دارد سنسور نقطه کور ندارد سنسور نقطه کور ندارد
رادار کنترل رانندگی بین خطوط دارد ندارد ندارد
دوربین 360 درجه + نمایشگر میدان دید عقب دارد دوربین 360 ندارد دوربین 360 ندارد
سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای دارد دارد دارد
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز به یونایزر و دریچه تهویه سرنشینان عقب دارد دارد دارد
صندلی های چرمی / گرم کن صندلی جلو دارد بدون گرمکن بدون گرمکن
تنظیم صندلی / راننده / سرنشین برقی / 8 جهت / 4 جهت برقی / 8 جهت / 4 جهت دستی / 6 جهت / 4 جهت
شارژ بی سیم باطری تلفن همراه دارد دارد دارد
صفحه نمایش تمام لمسی 9 اینچی مجهز به MP5 و 8 بلندگو دارد دارد دارد (6 بلندگو)
صفحه کیلومتر نمایشگر LCD آنالوگ آنالوگ
قیمت خودرو: محاسبه هنگام تحویل
پیش پرداخت: 700,000,000 ریال
تحویل : تیر 97
سفید
( اختلاف قیمت : 0 ریال )
مشکی
( اختلاف قیمت : 0 ریال )
بژ
( اختلاف قیمت : 0 ریال )

قیمت خودرو: محاسبه هنگام تحویل
پیش پرداخت: 600,000,000 ریال
تحویل : خرداد 97
سفید
( اختلاف قیمت : 0 ریال )
مشکی
( اختلاف قیمت : 0 ریال )
بژ
( اختلاف قیمت : 0 ریال )

قیمت خودرو: محاسبه هنگام تحویل
پیش پرداخت: 500,000,000 ریال
تحویل : اردیبهشت 97
سفید
( اختلاف قیمت : 0 ریال )
مشکی
( اختلاف قیمت : 0 ریال )
1397/1/14
آخه چند درصد مردم زورشون میرسه اینو بخرن. 140میلیون؟ خب الان چه فرقی بین انحصار خودروهای چینی با اروپایی هاست. حداقل ارزون بدین به یه دلیلی مردم بخرن.
1397/1/14
به نظر من این ماشین از لحاظ امکانات رفاهی در حد سانتافه و حتی بیشتر هست و با این قیمت عالیه اما با توجه به وزن واندازه خودرو اگر موتور قوی تر بود بهتر میشد.
از نظر طراحی واقعا خوب عمل کرده(البته با تقلید از پورشه و همینطور چراغ های جلو ی مثل تیگوان) وبا این قیمت خوبه
اگر قیمت پایین بیاد ارزش خرید رو داره(80 تا 110م)
1397/1/15
سلام
دادا بین 80 تا 110؟؟؟
اممممکان نداره این قیمت رو روش بذارن
جک توو خوشکلی نصف اینم نیس دارن صفرشو میگن 114 تومن
ای ِخخخخدااااا به به جرم کدوم گناه داریم انقد تاوان میدیم
یعنی از ایرانی این ادعای تمدن چند هزار ساله رو بگیرن دیگه هیچی نیس بخدا
مسلمون واقعی اینان
ماشینو ببین تورو خدا
این همون کشوریه که mvm510 بود ،چی بود ؟ که انقد زشت و مضخرف بود ... رو روانه بازار کرد
ببین چی ساخته تورو فاطمه زهرا
نه تمدن دارن نه امام حسین و و نه اینطور چیزا
دارن میشن قدرت اقتصادی اول دنیا به همه هم خدمت میکنن
بلانسبت مثه خر هم کار میکنن
حالا ما فقط دنبال پشت میزیم که یه اختلاس کنیم بریم کانادا ،اونجارو آباد کنیم
1397/1/15
فروردین امسال برای بازدید از نمایشگاهی در پکن و شانگهای بودم. هیچ اتومبیل چینی ای ندیدم. پر بود از بنز و بی ام و اوودی و فولکس واگن و تویوتا. بندرت کره ایها هم بودند.
1397/1/15
همه جای دنیا ماشینهای خوب با قیمت کاملا معقول به فروش میرسن . مثلا در آمریکا اغلب مردم با درآمد متوسط میتونن ماشینهای آمریکایی و اروپایی رو بخرن . برای مردم بیچاره و فقیر هم ماشینهای آسیایی تولید میشه ، یعنی ژاپنی و کره ای ، و با قیمت پایین ( معمولا زیر بیست هزار دلار که اونجا ارزون محسوب میشه ) و تازه به صورت قسطی !
اما در کشورهای جهان سوم ، مردم عادی توان خرید ماشینهای خوب اروپایی و آمریکایی رو ندارن و به جاش ماشینهای ژاپنی و کره ای میگیرن . مردم فقیر این کشورها هم ماشین چینی رو با کمترین قیمت ممکن و با اقساط طولانی میخرن . دلیل فروش بالای چینیها در برزیل و آفریقا و کشورهای آسیای میانه همینه .
حالا میرسیم به ایران !!! در ایران مردم پولدار باید ماشینهایی رو با چند برابر قیمت بخرن که فقرای کشورهای پیشرفته میخرن . مثلا توی آمریکا اگر کسی تویوتای کورولا سوار بشه یعنی قطعا یک آدم با درآمد پایینه . اما در ایران مردم خودشون رو برای این ماشین میکشن . به همین نسبت ماشینهای چینی که اسباب بازی فقرای جهان سومه ، اینجا بدون امکانات ایمنی و خدمات درست و حسابی ، با قیمتهای مضحک به مردم فروخته میشه ، جوری که خرید یک آشغال چینی هم تبدیل به آرزو و رویا شده !!!
رنوی کوئید در هند اینجوری تبلیغ میشد که یارو سه چرخه خودش رو که باهاش توریستها رو این ور و اون ور میکشید فروخت و رفت یک رنوی کوئید خرید !!! یعنی فقیرترین آدم روی کره زمین ، که یک باربر هندی بود . اونوقت تو ایران میخوان با کلی منت و حرف و حدیث ، این ماشین رو به قیمتی بین سی تا پنجاه میلیون تومن به مردم بفروشن !!!
1397/12/12
چه انتظاری داری از کسایی که از گدایی به بالا رسیدن .
1397/1/15
آیا کسی ریگان رو میشناسه؟ راهنمایی کنه.
من میخوام ماشین قسطی ثبت نام کنم
میشه اعتماد کرد؟
من رفتم ساختمان کرمان خودرو اونجا ریگان ندیدم
کسی اطلاعاتی داره ممنون
1397/1/16
سلام
طبقه دوم جنوبی ساختمان کرمان موتور محل شرکت ریگان خودروست. من حضوری مراجعه کردم و حتی همین خودرو را در پارکینگش تست کردم جالبه طبقه همکف کلی خودرو هیوندا و جک و لیفان موجود بود و نگهبانش خبر از خودروی کوپانداشت.
1397/1/16
سلام...
من خودم وقتی این ماشین رو تو نمایشگاه تهران دیدم عاشقش شدم.... خیلی عالیه و قشنگ و پر از آپشن و کیفیت متریالش هم بد به نظر نمی رسید.... خیلی بعد از نمایشگاه دنبالش کردم.... مدام پیگیرش بودم ولی بخاطر یه سری مسایل قیدش رو زدم...
تونمایشگاه قیمت لو آپشن رو حدود 90 و فول آپشن رو 110 گفتن... بعد الان رسید به 140 این به کنار.... ریگان موتور به نظر فعلا در حد یه خودروساز خودشو نتونسته نشون بده.... نه سایت درست حسابی نهیه دفتر درست و حسابی نه اطلاع رسانی درستودرمون و از همه مهمتر اینا الان دارن این ماشین رو خط تولید بعضی شرکتای دیگه مونتاژ می کنن ..... به گفته خودشون
یعنی کلا رو هواست..... هنوز یه نمایندگی ندارن..... شاید بسپارن به نمایندگی کرمان موتور به گفته خودشون.....
خوب شما نگاه کن وقتی یه ماشین می خری مهمترین نکته چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدمات پس از فروش..... این ماشین وهر ماشین جدید مخصوصا چینی تو تامین قطعات بار اوایل کارش کلی مشکل دارن اون وقت این شرکت هنوز وضعیت نمایندگیاش معلوم نیست........ یعنی یه ماشین بهت حالا سر وقت بدن یا نه بماند.... انشالله بدن ولی بعدش شمارو ول می کنن به امان خدا.....
یا من چند سری مدام زنگ می زدم به این شرکت و پیگیر فروشش بودم .... مثلا خیر سرش خودرو سازه.... یه خانوم رو گذاشته بودن اونجا که هیچ اطلاعی نداشت... شما حساب کن شه شرکت باشی بدون هیچ امکاناتی؟؟؟؟؟؟ نه پرسنلی نه دفتر درست و حسابی....
و خیلی مسایل دیگه که من ازین شرکت دیدم که باعث شد بیخیال شم از خریدش
حیف این ماشین که افتاد دست شرکتی که معلومنیست چی بشه..... نمی دونم شاید بعدا روبه راه بشن.... من حتی با خود آقای امیر پارسیان مدیر فنی و مهندسی این شرکت هم تو نمایشگاه صحبت کردم.....
1397/1/16
من توسایت دیدم 60 ویا 70 م میگیرن ثبت نام میکنن
اگر پولم نقد بود میخریدم ولی 60 خیلی زیاده
1397/1/15
کلا زوتی به دلیل کپی کاری مطلق هزینه ی طراحی نداره برای همین میتونه خودروهاش رو ارزونتر بفروشه.
1397/1/16
كُلا تنها چيزش كه نظرمو جلب كرد اون جا موبايلي بود كه ميشه پول هولدر نداد و راحت با ويز مسافر كشي كني كاش رو آشغالاي توليد داخلي هم ازينا ميزاشتن كه همسالي مثله ما راحت مسافركشي كنه
1397/1/16
اخه فقط جا موبایل نیست اگر موبایلت شارژ بیسیم باشه بزاریش او تو شارژ میشه تازه مدر رویالش نویگیشن داره و حتی میتونی ویز رو با بلوتوث بزنی به مانیتور 8 اینچی صفحه امپرش هم که ولکن دیگه عالیه برای حالت های مختلف دنده (اسپرت و اکو و اکونومیک و رود)تصویر جدا گانه داره
1397/2/26
اگر میگزاشتن این شارژیم کن رو روی ماشین های داخلی قیمتش با آزرا یکی میکردن😂😂😂
1397/2/26
شما ميخاي با ماشين ١٤٠ ميليوني شاسي بلند مسافركشي كني ؟😂😂
1397/1/16
جلوش شبیه به فولکس تیگوان و پشتش شبیه به پورشه ماکان ! نهایت طراحی و نوآوری از نوع چینی ...
1397/1/17
پشتش کپی آئودی Q5هستش و فونت لوگوی کوپا شبیه فونت پورشه کاین است.طراحی جلوی خودرو فولکس تیگوآن است و داخل خودرو کپی تیگوآن و اتاق خودرو پلت فرم آئودی است.
در کل یک خودروی چینی کپی شده از آئودی کیو5 و فولکس واگن تیگوآن سوار می شوید.
1397/1/16
طبقه دوم دفتر کارمانیا هست به من گفتند هنوز دفتر ندارند و در آینده تاسیس میشه
صرفا یک نمونه داخل پارکینگ
برای اطمینان و ثبت نام کافیه
1397/1/19
سلام دوست عزیز
یک طبقه اشتباه رفتی.
کارمانیا طبقه اول روی همکف است.
ریگان خودرو طبقه دوم جنوبی و بالای کارمانیا است و چون خودم آنجا مراجعه کردم اطلاعات می دهم.
1397/1/16
دیروز به سایت ریگان خودرو مراجعه کردم و به قسمت پیش فروش رفتم قیمت احتمالی این خودرو رو در مدل اکسلنت 101 م و در مدل فول رویال 130م زده بود که فقط فول رویال رو میفروختن اونم با 60 م پیش پرداخت!!!!برا خرداد 97 و 70 م پیش پرداخت برا مرداد!
واقعا اینا از ایران خودرو و سایپا یزید تر هستند ماشین خوبیه ولی تقریبا دارن 60% پول رو میگیرن
عجیب نیست؟؟؟
ابته این جا ایران است سرزمین ماندگار.
1397/1/17
واقعا زیبا و پر امکانات . ماشین خوبیه 👏
1397/1/19
باسلام خدمت همه دوستان
با نظرات آقا حمید موافقم و ریگان خودرو در گام اول خود جالب عمل نکرده و قیمت قطعی خودرو را اعلام نکرد چون دلار 5150تومان شده و این شرکت در گام اول مجوز واردات 240خودرو کرده اند و قصد ضرر کردن ندارن و بنده مدل لوآپشن رو ثبت نام کردم و به من از قیمت 97تا103تومن نرخ اعلام کردن و همین امروز جک اس 5 پنج میلیون گران شده و حسابی نگران اردیبهشت ماه و تحویل خودرو هستم چون گرانی دلار فقط دودش به چشمان ما خریداران می رود.

این خودرو را در سایت های روسیه و مصر تماشا کردم و عاشقش شدم و از آنجایی که قبلا خودروی چینی داشتم با اکثر ایراداتشان آشنایی دارم و در نمایندگی های کرمان موتور قابل رفع ایراد می باشد و شرکت ریگان موتور باید به 7سال گارانتی خود متعهد باشد و گام اول خودرا محکم بردارد و همچنین دامای ایکس 7 و زوتی تی 600 که قراره در ایران مونتاژ شود بالفطره رقیب کوپا(زوتی تی 600کوپه)خواهند شد.
1397/1/19
سلام دوست عزیز ...بدون تعارف میگم اگر وابسته به کرمان موتور هستش قید اون رو بزن ، پولتو آتیش بزن ،بریز تو سطل زباله ولی ماشین از کرمان موتور نخر ،من جک جک اس فایو رو با شکایت ودعوا گرفتم موقع فروشش فهمیدم که گلگیر سمت راننده سپر و چند تا چیز ماشین تعویض شده ،شکایت کردم ولی دستم به جای نرسید فقط نزدیک 20 میلیون ضرر کردم تا فروختمش،حالا خود دانی صاحب اول و آخرش خودتی
1397/1/24
قیمتش خیلی بالاست اونم برای یه شرکتی که تازه وارد این عرصه شده و هیچ نامو نشانی تو این بزینس نداره . من نمی دونم اینا با کدوم عقل این قیمتارو میزارن . نه پشتیبانی درست درمونی دارن نه سایت مناسبی نه اطلاع رسانی خوبی نه نمایندگی تو سطح کشور نه مشخصه خدمات پس از فروشش با کیه . یه خانومم گذاشتن اونجا که هر چی میپرسی نمیدونه . کلا رو هواست . من که والا نه اعتماد می کنم به همچین شرکتی و نه این همه پولو میدم واسه یه همچین ماشینی . از اوناست که هر کی بگیره صاحب اول آخرش خودشه ...
1397/4/4
دوست عزیز والا ما که رفتیم نمایندگیش ی اقای امد برای مشاوره هر سوالی کردیم جواب داد مشکلی هم نبود ولی واقعا ماشین رو از نزدیک میبینید خوشتون میاد مخصوصا داخلش شیکه و نسبت به پولی که میدین ارزش دا ره قول میدم کسایی که ثبت نام کنن و چند ماه بعد ماشینو تحویل بگیرن حداقل ۵۰میلیون روش امده چون ماشین شیکه اکثر ادما خوششون میاد با این پول همچین ماشینی سوار شن
1397/2/9
با سلام خدمت دوستان
من از طرفداران این خودرو تا ماه قبل بودم ولی سیاست غلط این شرکت در پیش فروش خودرو و افزایش به یکباره 18میلیونی این خودرو در اولین قدم عرضه این خودرو منو مجاب شرکت انصراف بدهم و حیف آن 50میلیونی که بهش سود 15درصد تعلق می گیرد.
1397/2/10
سلام بهروز
با نظرت کاملا موافقم. سیاست‌های شرکت کلا غلط هست. اتفاقا من هم مدل exclusive ثبت نام کردم. اما به خاطر افزایش بدون منطق شرکت فردا صبح میرم انصراف بدم. این شرکت هنوز با مفاهیم ابتدایی حوزه بازاریابی آشنا نیست و به یقین با شکست مواجه میشه.
میگن از هر جا جلو ضرر رو بگیری سود کردی
1397/2/17
سلام
مشهد نمایندگی دارد ؟
چگونه باید ثبت نام کرد
شرایط ثبت نام به چه صورت است ؟
1397/2/27
فعلا فقط در تهران و مجموعه شهر خودرو ثبت نام حضوری دارند، امکان تست درایو هم وجود دارد که بسیار خوب است من که راضی بودم امیدوارم ریگان خودرو دو محصول جدید آنرا هم وارد بکند
شاسی بلند Zotye SR9 که در واقع کپی پورشه متین هست و سواری Zotye Z700
محصولات زوتی بسیار زیبا و قوی ظاهر شدند دو محصول دیگر آن هم که توسط یاران خودرو وارد شده Domy X5 و x7 است
1397/2/18
سلام بنده حضوری رفتم ساختمان کرمان موتور و اونجا این خودرو دیدم.ریگان موتور یکی از زیر مجموعه های کرمان موتور است، باید بگم از نمای جانبی وپشت بسیار شبیه جک اس5 هست میشه گفت اس5 با ظاهری مدرن ترو شکیل تر ماشین خوب و با امکانات بالا به نظر میاد ولی قیمتش نسخه فولش الان 130 میلیونه که به نظرم گرونه.درضمن کیفیت قطعات داخلش از بقیه چینی ها یه سر و گردن بالاتر به نظر میرسه
1397/2/24
سلام به همگي
من اين ماشين رو حدود 20 دقيقه سوار شدم سواري و هندلينگ خيلي خوب و بي سر و صدا بود و تعويض دنده خيلي نرم و روان بود كه مديون گيربكس ZF اون هست شتابش هم با اين وزن ماشين قابل قبوله واسه موتور 1500 توربو
امكاناتش هم خيلي خوبه و به قيمتش ميلرزه من كه ثبت نام كردم
با تشكر از خودرو بانك
1397/4/15
دوست عزيز الان كه من تحويل گرفتم گيربكس مشكل داره وقتي ميخواد بره دنده بالاتر ضربه ميزنه چند بارم بردم نمايندگي متاسفانه متوجه ايراد نميشن ، دوستان ميشه راهنمايي كنيد كه آيا ميشه گيربكس يه ماشينه ديگرو بزارم روش
1397/2/27
از همه چی گفته شده ولی شرایط گارانتی و زمان و کیلومتر گارانتی من هیچی ندیدم
1397/2/28
طبق گفته ی خودشون ۷ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر
1397/3/1
سلام خدمت دوستان
من که ۲بار سوار شدم البته فول آپشنش رو
نسبت قیمت به آپشن عالیه
سقف پانوراما ترمز دستی برقی گرم کن صندلی
مود اسپرت رانندگی کیلومتر دیجیتال۴حالته
موتور توربو صندوق عقب برقی (حسگر پا)
اتو هلد ۶ایربگ مانیتور ۹اینچ تو دوزی به انتخاب شما
به نظر من که عالیه
ماشین خاصیه
من قولش رو ثبت نام کردم
1397/3/4
سلام بر شما و همراهان
من مدل اکس کلو سیو رو سوار شدم و به علت نیاز مالی زیر قیمت فروختم ولی نمایندگی های شهرخودرو حواله خودروها را به قیمت 20تا50میلیون گرانتر قیمت گذاری در سایت ها گذاشتن و طرز مطلب نوشتن شان مثل کاربر علی آقا می باشد!
1397/3/4
سلام بر شما و همراهان
من مدل اکس کلو سیو رو سوار شدم و به علت نیاز مالی زیر قیمت فروختم ولی نمایندگی های شهرخودرو حواله خودروها را به قیمت 20تا50میلیون گرانتر قیمت گذاری در سایت ها گذاشتن و طرز مطلب نوشتن شان مثل کاربر علی آقا می باشد!
1397/6/14
سلام دوست عزیز شرکت معتبر هست برای ثبت نام؟
1397/12/19
سلام علی اقا ماشین تحویل گرفتین/؟؟؟
1397/3/4
خدمت دوستان عرض کنم مدل پایه 2ایربگ دارد و مدل رویال و فلگشیپ فقط 4ایربگ دارن که بعضی دوستان به اشتباه 6ایربگ اعلان می کنند.
1397/4/18
سلام دوست عزیز من ۳ تا رویال ثبت نام کردم الان به خاطر نیاز مالی یکیشو میخوام بفروشم مبلغ پیشنهادیتون رو اعلام بفرمایید
ثبت نام اردیبهشت ۲۹ تحویل ۹۰ روزه
1397/3/6
سلام به همه دوستان عزيز
ميخواستم ببينم كسي اين خودرو رو تحويل گرفته اخه قرار بود خرداد تحويل بدن
1397/3/23
منم ثبت نام کردم و قرار بود خرداد تحویل بدن.ولی تماس که گرفتم میگن ماشین حاضره ولی پلاکش هنوز نیومده.تقریبا ۲ هفتس اینو میگن.
1397/3/11
چینی ها هرچی باشن بازم از ماشین های تولید داخل بهترن
1397/3/15
دوستان تا چه حد میشه به شهرخودرو (نمایندگی فروش ریگان ) اعتماد کرد ?
قیمتی که اولش میگن با قیمت موعد تحویل یکیه?
الان فولش رو میگن 147 تومن ...بعدا بیشترش نکنن ?
و این که سر موعد اصن تحویل میدن یا بازی در میارن ?
1397/3/20
سلام دوست عزیز
ان شا الله عاقبت شهر خودرو مانند عظیم خودرو که خواست هاوال دیارخودرو به فروش برساند نشود
چون ریگان خودرو شرکت نوپایی است و سوله اجاره کرده تا خودرو مونتاژ کند
ان شا الله قیمت خودروها از این گرانتر نشود چون شهر خودرو قیمت قطعی را فقط برای 4000خودرو اوکی کرد و بازم قیمت علی الحساب پیش فروش می کند.

من شخصا حس خوبی به شهر خودرو ندارم
1397/3/23
تو سایتها زدن که فروش کوپا بصورت اقساطی.کسی میدونه شرایطش چیه؟ ما که قبلا ثبت نام کردیم آیا برای پرداخت الباقیش امکان پرداخت قسطی داره یا نه؟ کسی خبر داره؟
1397/3/27
من زنگ زدم هنوز ثبت نام دارن قیمتام گفتن نهایت تا 10 تومن افزایش داره که بازم تو این شرایط افزایش قیمت خودروها خودش غنیمته و مبلغی نمیشه، ولی کی تحویل بدن خدا عالمه؟ البته سودی ک میره روش بدنیست عین بانکه ادم فکر میکنه پولشو گذاشته بانک
1397/3/30
من ماشين رو سه روزه با دعوا تحويل گرفتم اصلابا جك تفاوت زيادي نداره و جالبه توي بازار آزاد مدل فولش رو دلالها دارن دويست تومن قيمت ميزارن البته هيچ كس نميخره الان من گذاشتم براي فروش مشتري نداره در ضمن لوازمشم اصلا نيست
1397/4/10
محمدجان سلام
من خودروی شما را به قیمت معقول خریدارم(قیمت عجیب دلال ها خیر) همین جا پیام بگذار من مدام سایتو چک می کنم.
1397/4/3
جالب انگيز
دوستان من اين ماشين رو توي چين داشتم خيلي تفاوت با جك نداره بعد برام جالبه طرف حوالشو داره دويست ميليون ميفروشه كه تقريبا قيمت يك خودروي كره اي ميشه دوستان قيمت اين ماشين خونه پر همون صدوبيست تومنه مواظب دلالها باشيد.
با تشكر از سايت خوبتون
1397/4/3
من اين خودرو رو گرفتم و به نظرم كه خيلي عاليه ، هم از نظر آپشن هم قيمت، الان كه قيمت خودروها خيلي بالا رفته مثلاً هيونداي I20 كه ٩٠ بود شده ١٨٠، اين خودرو خيلي قيمت مناسبي داره
1397/4/15
متاسفانه اين ماشين افتاده توي دلال بازي مثلا طرف قيمت داده دويست و پنجاه ميليون بعدشم نوشته موتورش ميتسوبيشي هست و تا سي صد ميليون ميتونيد بفروشيد و كلي بزرگ نمايي .
ممنون از سايت خوبتون كه نظرهارو سانسور نميكنيد
1397/4/8
منم ماشين رو تحويل گرفتم پنج روزه گيربكسش صدا ميده متاسفانه نمايندگي جوابگو نيست فكر ميكنم برادران چيني دارن اين ماشينو توي ايران تست ميكنن ، ايرادهاي ريز زياد داره
1397/4/10
سلام آقای مظهری
کمی در مورد ایرادات ماشین بیشتر توضیح دهید و کلا نمایندگی این خودرو دقیقا کجاست؟
1397/4/11
سلام و احترام
جهت ثبت نام ادرس دقيق ميخواستم و در صورت امكان شماره تماس نمايندگي معتبر و اينكه ايا موعد تحويل به موقع ميباشد يا مشابه ايران خودرو بدقولي ميشه!!!
1397/4/13
دوستانی که تحویل گرفتن لطفا از شتاب ماشین بگید !!!
ببینید ، جک ۲۰۰۰ سی سی و این ۱۶۰۰ !! ایا واقعا مثه جک شتاب و قدرت داره ؟
خداییش رو بگید لطفا
من جک اس ۵ داشتم و الان هایما اس ۵ گرفتم ، اصلا راضی نیستم ، خداییش یک پنجم جک شتاب نداره ، تو سر بالایی و کمی شیب اگه ماشین ایست کامل کنه خیلی به سختی و با گاز زیاد شروع به حرکت میکنه و توی دراگ دوره موتور بسیار بالا میره ولی سرعت نه !!!!
کلا جک خیلی بهتر بود
حالا با این شرایط دوستان خداییش توضیح بدید نسبت به جک چطوریه ، من ثبت نام کردم میخوام بدونم اگه مثههایماست کهحواله بفروشم، چون قدرت و مشخصات فنیشون یکیه
سپاس از توضیحاتتون
1397/4/15
دوست عزيز من تحويل گرفتم تيپ يك رو بنظرم جك بهتره فقط اين يكم زيباتره و متاسفانه موتورش اصولي ساخته نشده مثلا گيربكس بعد از چند روز هنگام تعويض دنده صدا ميده
1397/4/18
من باورم‌ نمیشه‌ مردم رفتن پول دادن برای یک ماشینی که نه اسمش رو کسی شنیده نه شرکت وارد کننده ش نمایندگی داره جایی و نه حتی تو خود چین فروش خوبی داره..!!! بعد میگن چرا سوارمون میشن!
1397/5/5
تا بحال فکر کرده اید که چرا ملت و مملکت ما هیچ زمان و به هیچگونه به قدرت و توانائی لازم نمیرسه و نخواهد رسید!
دلیل همینجاست!! در این مورد بخصوص (خرید اتومبیل) وقتی که مردم برای پولشون ارزشی قائل نمیشن، در خرج کردن پولشون هم دقتی نمیکنند! در کشورهای پیشرفته مردم اول تصمیم میگیرند که با پولی که دارند چه چیزی نیاز دارند که بخرند، دوم بررسی میکنند، سوم مورد نیاز را میخرند.
در مملکت ما مردم اول میخرند (از روی چشم و هم چشمی)، دوم بررسی میکنند (از روی غرض و کینه)، سوم پشیمون میشن که چرا خریدیم (از روی نبود تفکر لازم) ! ! !
آقا، به اندازۀ پولی که می پردازی کالا تحویل بگیر، نه چون فامیل یا همسایه یک چیزی خریده ما هم بریم بخریم!
- ماشین شاسی بلند مد شده - هر جوری هست مردم خودشون را به در و دیوار میکوبند که شاسی بلند سوار شن، بدون اینکه اصلاً نیازی به اون داشته باشند! فکر میکنند که ماشین مثل دمپائی هست ! !
یک ماشین مطمئن، با کیفیت و مارک شناخته شده بخریم و بعدش دردسر نداشته باشیم بهتر نیست !!!
من کاملاً با شما (احسان 97/4/18) موافقم.
1397/4/19
مشهد هم نمایندگی داره
1397/4/20
فوق العاده هست اين ماشين ابعاد بدنه بزرگ درخور يك كراس اوور باوقار بدور از بزرگنمايي الكي،، كابين فوق العاده زيبا و بروز ،، موتور ميتسوبيشي با بازدهي بالا و توربو با بوست پايين كه باعث ميشود حتي با كيفيت بنزين پايين بنزين كشور موتور اسيب نبيند كيفيت سواري عالي و بي سرو صدا،، كيفيت متريال داخلي عالي حتي پنل دسته دنده و كلا كنسول وسط چرم دوز هستش ،، سيستم صوتي باكيفت بينظير كوهي از آپشن دركل اين ماشين در رده چينيها قرار نميگيرد به دوستان عزيز حتما پيشنهاد ميكنم حتما تست كنن اين ماشين رو،، قبل از اينكه سراغ چينيهاي بزك شده الكي برن
1397/4/24
دوست عزیز ایا شما دارید این خودرو را ؟!؟!
یا از روی عکس دارید نظر میدید !!!
اگر دارید لطفا از شتابش ، صدای ماشین و در کل ضعف های ماشین بگید .
در زیبا بودنش شکی نیست در عکس ها مشخصه ، مهم مشخصات فنی ماشین و تجربیه رانندگیشه

بیایید با هم صادق باشیم

سپاس
1397/5/19
آقا پیمان سلام اگه ماشزن خداییش خوبه من ثبت نام کنیم
1397/4/20
قابل توجه سهیل، برای رویال
لطفاً برای توافق فروش تماس بگیرید
1397/4/22
با سلام خدمت تمامی دوستان.
آقا یک کلام بگم ما تحویل گرفتیم. صدای گیربوکس ماشین و قدرت موتور ، بخصوص موقع توقف و حرکت تو سربالایی اصلا قابل قبول نیست . ظاهر ماشین رو بی خیال شین . کسی هم که جوابگویی صدای گیربوکس نیست . خودتون رو گرفتار نکنین.
1397/5/14
چرا دروغ ميگي اينهمه اصلا گيربكس صدا نداره موتور كم صدا توي دور موتور پايين كلا بيصدا شتاب عالي كيفيت متريال عالي بياييد صادق باشيم با مردم ممكنه يه عده از روي نظره غلت شما ماشين مورده علاقشونو از دست بدن
1397/10/24
كاملا حق با شماست ، اين پيمان يا دلاله يا كارمند شركته و دقيقا اره بي صداست ولي شايد باهاش ده تا ميره و گرنه صدا گيربكس و بي جون بودن نسبت به رقبا و وزن سنگين نسبت به موتور و در يك كلام ناشناخته بودن و خدمات پس از فروش و بلاتكليفي پلاك باعث ميشه يه عده بدبخت پولشونو از دست بدن پيمان خان
1397/4/22
سلام بر خریداران کوپا
شنیدم که تا پاییز این خودرو پلاک نخواهد شد چون خدمات پس از فروشش کمه و باید حداقل 10مورد در کل کشور شود. شهرخودرو هم آگهی استخدام مکانیک گذاشته.
کوپا سوار واقعی مطلب بگذارد آیا صحت دارد خودروی بدون پلاک تحویل گرفتند؟؟؟؟؟؟؟؟
1397/4/28
هموطن عزیز خودرویی که خدمات پس از فروش نداره نخرید توی عذاب میوفتید
1397/4/30
مگه کرمان موتور نمایندگی کوپا رو انجام نمیده؟
1397/4/30
خیر سپیده خانم. فعلا به شهرخودرو سپردن و شهرخودرو فروش خوبی دارد و قصد دارد در چنداستان خدمات پس از فروش افتتاح کند و بخاطر همین خودروی کوپا هنوز که هنوز پلاک نشده!!!!!!
1397/5/16
سپیده عزیز وسایر دوستانی که قصد خرید این ماشینو دارین طبق اخرین خبری که دارم ریگان خودرو که اصولا مجوز تولید خودرو نداره به صورت کارمزدی قطعات منفصله روکه به اسم قطعات یدکی وارد کرده به کرمان موتور داده وبدون مجوز وداشتن پروانه بهره برداری یه خط تولید راه انداختن وعلت اصلی پلاک نشدنش هم همینه علاوه بر اون خدمات پس از فروشش هم معلوم نیست با کیه کرمان موتور .ریگان موتور .یا شهر ماشین
1397/4/30
با تشکر از نوسندگان این مقاله
لطفا کوپا را در جاده تست کنید تا نقاط قوت و ضعف نمایان تر شود، رفت ازجاده چالوس وبرگشت از مشهد به تهران تا همه جور آب و هوا و جاده تست شود
سپاس
1397/5/10
این ماشین از نظر ظاهر زیباست. طراحی داخلش هم واقعا خوب کار شده. اما اما اما متاسفانه از نظر فنی ضعیفه. و با یه موتور کوچولوی چینی نمیتونه آدم رو راضی کنه.
تازه خدماتی هم نداری
1397/5/17
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف ،پیف، بو میده
1397/5/17
ایکاش حداقل مردم یه کم دست از دروغ پردازی دست بردارن اخه خودرویی که هنوز پلاک نشده چطور به این نتیجه رسیدین که مثلا گیرباکس ماشین صدا میده این نتیجه گیری از چطور بدست اومد درخصوص نمایندگی وخدمات پس ازفروش درسته ولی نکات فنی نیازمند زمان هست لطفا بیخودی نظر فنی ندید
1397/5/17
این ماشین هنوز پلاک نشده چجوری میگن گیربکسش صدا میده یا تو سربالایی ضعیفه؟ خیلیم مناسبه.من خودم تحویل گرفتم ولی تو پارکینگه.هنوز نتونستم تست کنم.فقط بحث پلاکشه که هی دارن امروز فردا میکنن.ولی میدونم اگه پلاک بیاد صد درصد قیمتش میره بالا.چون هرکی یبار ببینه ماشینو خوشش میاد.
1397/5/22
کسایی ک ماشینشون پلاک شده بگن اینجا مارو از نگرانی دربیارن؟ کسی ماشینش پلاک شده؟
1397/5/23
دوستان من تا رنج 220 میلیون هان تنگ x7 بخرم یا کوپا رویال ؟ خواهشا بگین .
1397/5/23
من خريدم تحويلم گرفتم دوستان كلاه رفته سرمون پلاك كه نداره ولي من يواشكي سوار ميشم عمرا گيربكسش آلماني باشه موتورشم ميتسوبيشي نيست دروغ گفتن اصلا موتور رو نگاه كنيد يك وجبه خداروشكر كه امشب معامله كردم به خريدار هم ايرادهاشو گفتم فقط پولي كه داده بودم رو گرفتم در اصل سود كشك
1397/5/24
سلام بنظر من ماشین خوبی هست لطفا الکی از این ماشین ایراد نگیرید
1397/6/14
بعضی ماشین ها رو باید یک هفته سواری کنی تا بفهمی وقتی میگن از نظر فنی ضعیفه یعنی چی. واقعا از نظر فنی ضعیف نیست بلکه افتضاحه. ۵ نفر سوار ماشین بشن با وسایل سربالایی شیب ۵ درصد هم نمیتونی بالا بری
1397/6/21
با سلام و تشکر از زحمات شما با توجه به اطلاعات وتست فنی شما متخصصان با فروش ماشینم در اردیبهشت امسال اقدام به خرید کردم بعد از تحویل ماشین ، که به موقع ریگان خودرو تحویل داد دو ماه است که ماشین را نمره نمیکنند،تقصیر من مصرف کننده چیست اگر مشکلی بود چطور مجوز فروش دادید

1397/6/27
پیشنهاد میکنم همه به برنامه حالا خورشید پیام بفرستین تا تیم جناب رشید پور پیگیر این پلاک نشدن ماشین کوپا باشن. با این شرایط بعید که حالا حالا ها از پلاک کردن ماشین ها خبری باشه. من با برنامه حالا خورشید تماس گرفتم و مشکل رو عنوان کردم . لطفا شما هم پیگیر باشین تا انشالا... مشکل حل بشه و متضرر نشیم. سپاس از همه
1397/6/27
با سلام ی زمانی میگفتن پیکان رو از قوطی روغن نباتی ساختن پراید قوطی کبریته وماتیز جارو برقی قبل از انقلاب میگفتن ماشینای ژاپنی بدرد نخورندتا سالیان سال بعد تویوتا وداتسون تو خیابونهاهمراه بنز وبی ام ومیدرخشیدنند در حالی که فیات و ائودی خیلی ماشینها تو اوراقی بودنند باید تعصب را کنار گزاشت ،ژابن پیشرفت کرد کره از پرایدهای خودمان به اپتیما وسانتافه رسیده،زوتی و بورگووارد و غیرو نسل جدید ماشینهای چینی هستند که بر پایه تکنولوژی روز دنیا ساخته میشود.کوپا زوتی تی ۲۱۰ کوپه میباشد،که کل خط تولید را ریگان خودرو زیر مجموعه کرمان موتور خریده ودر ایران مونتاژ میشود قیمت این ماشین تو چین ۱۵۰۰۰۰ یوان یا ۲۲۰۰۰ دلار میباشد.ممنون از وقتتون
1397/6/29
با سلام در مورد تقه گریبکس ،ماشین اتومات وقتی یک مدت استفاده نمیشود روغن ته نشین شده و وقتی بعد از مدتی از ان استفاده میشود نیاز به زمان دارد تا روغن به گردش بیافتد به همین دلیل از پارک به درایو اولش تقه میزند،این تجربه را در مورد ماکسیما و اپتیما و اتوماتهای امریکائی داشتم.مورد دیگر که خود شاهد ان بودم خودرو بر بدون اینکه ماشین را با تسمه محکم محار کند وحتی ترمز دستی را بکشد اقدام به حمل کرده ،حالا تصور کنید ماشینی که توصیه مشود اول ترمز دستی را بکشید بعد دنده را در پارک بگذارید تا در سراشیبی صدمه نبیند وقتی خودروبر با سرعت ۸۰ کیلومتر ترمز میکند چه صدمه ای به پلوس و سایر قطعات حرکتی وگریبکس میاید.ممنون از وقتتون
1397/7/1
سلام دوستان این خودرو زوتی بنظر من قیمتش تنده با این بازار خودرو اصلا نباید پول پا خودرو داد
1397/7/4
سلام دوستان چرا پلاکو نمیدن پس ؟ شهریورم ک رفت تموم شد
1397/8/6
سلام. من رفتم شهرک آزمایش در خصوص شماره‌گذاری خودرو کوپا با بچه‌های پلیس راهور صحبت کردم. به من گفتند این ماشین امکان نداره پلاک بشه(حداقل تا آخر امسال) چون معلوم نیست این خودرو وارداتی محسوب میشه یا مونتاژ داخل و برای ثبت VIN خودرو، این موضوع مهم هست. البته دوستان در ریگان خودرو و شهر خودرو همه رو سرکار گذاشتند.
1397/9/5
خدا رو شکر مشکل پلاک کوپا حل شد قابل توجه اونایی که میگفتن پلاک نمیشه !
برید با خیال راحت بخرید البته اگه بودجتون رسید مدل فلگ شیپ بازار آزاد تا 450 میلیون قیمتش هست با این وضع دلار دم عید به 600 نرسه خوبه
خوش باشید :)
1397/9/5
با سلام و احترام خدمت تمامی کاربران گرامی این ماشین را من بررسی کردم و سوار هم شدم بسیار بسیار ماشین خوبی و نسبت به قیمتش فوق العاده است هر کسی خریده مبارکش باشه و اصلا نگران انتخابش نباشه و هر کی هم نداره و دوست داره داشته باشه انشا اله خدا شرایط خریدش را براش فراهم کنه
1397/10/29
اونایی ک میگن ثبت نام نکنید باید بهید به عرضتون برسونم دنا پلاس شده 120ملیون اونوقت 120تومن ندیم شاسی سوارشیم چی میگین حالتون خوبه؟
1397/11/24
این ماشین ترکیبی از تیگو ۵ و جک ۵
1397/11/24
حالا پلاک میدن؟
1397/12/8
بله خودروها پلاک شده..مشکل عدم پلاک شدنش به خاطر دعوای حقوقی با یه شرکت وارد کننده دیگه بود کع قصد داشت این خودرو وارد کنه..به سایت شهر خودرو برین برای اطلاعات بیشتر
1397/12/18
عجب؟ مردم رو گول نزنید از پلاک خبری نیست نخرید نخرید برید سریع تیبا بخرید
1398/1/17
ممنون از سایت خوبتون من خرداد ۹۷ ماشین رو ثبت نام کردم و گفتن ۶ ماه تحویله اونوقت به من ۹ ماه تحویل دادن تازه خیلی هم ماشین گوهی هست چند روز بارون میومد شیشه ها خود به خود اومدن پایین بردم نمایندگی گفتن سنسور
1398/2/9
مشتی منظورت چیه؟
1398/2/2
با سلام. به خدا قسم این ماشینا قیافشون همه رو به سمت خودشون می کشه ولی... تو دوسال شصت هزار باهاش برو اون موقع می فهمی که ماشین چینی یعنی چی... در ضمن این خودرو امروز با قیمت ۴۰۰ میلیون فروخته میشه که اگه به وزن کنش و موتور کم قدرتش (نسبت به بقیه چینی ها) مثلاً (اس ۵ ۲۰۰۰ توربو) اصلأ نمی ارزه و ارزش خرید نداره. اگه دنبال ماشین خوبی می گردید، بهتون پیشنهاد می کنم مگان ۲۰۰۰ ۹۱ بگیرید که عروسک بدون رنگ کارکرد ۷۰۰۰۰ ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون براتون تموم میشه و برای استفاده از هم نمیگه.(با تشکر)
1398/4/4
روی هر فرغونی ، یک توربوشارژ میبندند و بعد با بوق و کرنا دورش اسفند دود میکنند . 1500 سی سی برای خودرویی با وزن خالص 1600 کیلو گرم ؟ یعنی با ظرفیت کامل ( چهار سرنشین بزرگسال ، هرکدام بطور متوسط 80 کیلوگرم + لوازم شخصی چهار نفر ، بطور متوسط 20 کیلوگرم + باک پر ، 60 لیتر معادل 45 کیلوگرم ) وزن عملیاتی این خودرو به حدود 1985 کیلوگرم میرسد ، یعنی به ازای هر یک تن وزن خودرو در حدود 80 اسب‌بخار در اختیار داریم ، آنهم در دور 5100 !!! بگذریم از گشتاور 210 نیوتون متر که در وضعیت عملیاتی ، به دور بالاتری از 2100 نیاز دارد ...
هر زمان این خودرو با باک پر + چهار سرنشین بزرگسال + لوازم معمول یک سفر سه روزه در فصل تابستان و با کولر روشن ، در سربالایی جاده چالوس توانست یک سبقت معمولی از یک اتوبوس یا کامیون بگیرد ، میتوان به آن امیدوار بود .
1398/4/11
خوبه دندش رو از پورشه کپی نکرده
1398/6/19
باسلام
الان ۴ ساله که تیگو ۵ خریدم ۲۶ هزارتا کارکرده سروصدایش در اومده
می خواستم خواهش کنم که ماشین چینی نخرید بخدا پشیمون می شید
تازه تو سر بالایی ها به شدت کم می اره
1398/6/26
سلام خسته نباشید کاشکی هنگام تست ماشین صحبت وگفت وگو میکردید اینطوری فهمیده نمیشه که چطورماشینی هست
1398/7/23
من یه نوجوون عاشق ماشینم من اطلاعات به روزی از ماشین های پلاک ایران دارم الان اگه شما بخاید یه ماشینی با همچین اپشن هایی رو با همین حجم موتور به فرض از شرکت تویوتا بخرید باید نزدیک 850میلیون تومن بپردازید پس این خودرو هرچند چینی واسه ما قشر متوسط با همچین کیفیت عالیه
1399/2/1
سلام دوستان من کمتر از یک هفته بعد از ثبت نام ریگان فلگ شیپ انصراف دادم راستش ترسیدم اینا نتونن به تعهدشون عمل کنند خصوصا که شبکه خدمات بعد از فروش بسیار ضعیفی دارند. خلاصه بعد از دو ماه پولمو دادن و فقط سود یکماه خواب پول رو محاسبه کردن که همین رو هم یه چک دادن برا 5 ماه بعد از انصرافم اونم بعد از کلی پیگیری و اعصاب خوردی. خلاصه حسابی کلاشی کردن و برخلاف قراردادی که بسته بودیم عمل کردن. البته وقتی رفتم دفترشون و دیدم چندیدن نفر علاف و آویزون هستن برا گرفتن ماشین ثبت نامی و دیدم چقدر این شرکت شهرخودرو درهم برهم و بی نظمه از تصمیم برا انصراف اصلا پشیمان نشدم. خلاصه خدا آخر و عاقبت اونایی که ثبت نام کردن رو بخیر کنه. بنظر من این ماشین با توجه به مشخصاتش و با توجه به ضعف و کاستی شرکت شهر خودرو در خدمات پس از فروش اصلا ارزش این قیمت رو نداره و گزینه خوبی نیست.خود دانید
1400/11/10
ماشین دوماه خریدم راضیم ازش فقط یه صداهای ریز تو دست انداز ها داره اتاقش و بدترین مشکلش اینه که خیلی هم عجیبه کلید های داخل اتاق روی داشبرد روی فرمان یا حتی شیشه بالابر ها درش هیچ نوری نداره و تو تاریکی اصلا دیده نمیشه این واقعا عجیبه ممنون از پیجتون