موضوعات داغ
ام وی ام X22 یکی از پرفروش ترین خودروهای مدیران خودرو است که در بازار رقبای زیادی دارد. رقبایی که هر کدام از خودروسازی های بزرگ داخلی عرضه شده اند و کار را برای ام وی ام X22 سخت کرده اند. ام وی ام X22 به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده و نیروی خود را از طریق یک گیربکس 4 سرعته به چرخ های جلو منتقل می کند.
ام وی ام X22 از نظر ظاهر و امکانات جزو گزینه های خوب این رنج قیمتی است و معمولاً شرایط خوبی برای فروش در مورد خودروهای مدیران خودرو در نظر گرفته می شود اما رقبایی همچون رنو ساندرو و یا چانگان CS35 در مقابل این کراس اوور مدیران خودرو قرار دارند که هر کدام جزو خودروهای پرفروش بازار هستند.
ام وی ام X22 در نسخه جدید به ترمزهای ESP نیز مجهز شده که در این فیلم ضمن تست و بررسی کامل این خودرو و بیان نقاط قوت و ضعف آن، به بررسی عملی در مورد ترمزهای ESP نیز می پردازیم و خواهیم دید که در عمل این ترمزها چه عملکردی خواهند داشت.

نظرات کاربران

116 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/22
خيلي عالي و كامل بود
مرسي
1397/4/22
این کاملترین بررسی بود که تا الان دیدم. ممنونم
1397/4/22
هنوز دانلود نکردم فقط امیدوارم سرحال وشاداب فیلم ضبط شده باشد
1397/4/22
دمت گرم اقا محسن بابت تست وبررسی
1397/4/22
مقایسه جک S5 اتومات با هایما S7 توربو ، لطفا
1397/4/23
مقایسه لازم نیست به نظرم هایما خیلی بهتره. چون مادنبال موتورهای توربو باشتاب بهتر هستیم که دراین مورد هایما بهتره و هم گیربکس دو کلاچه باهزینه تعمیرات بالا هم در جک به صرفه نیست. امکانات هایما هم بیشتره و زیبایی میمونه که سلیقه ای هستش
1397/4/23
از لحاظ ظاهری که جک اسپرت تره . چون بیشتر شکل کراس اورهای کوپه می مونه . ولی هایما کلاسیک تره و شبیه شاسی بلندهای بزرگه . البته این سلیقه ایه و هرکی نظر خودش رو داره .
از نظر شتاب توی تستهای اینترنت ، هایما سریعتره ( البته از جک اتومات ، وگرنه بعیده به جک دنده ای برسه . چون موتور توربو با گیربکس دنده ای معمولا شتاب بالاتری داره نسبت به مدلهای اتومات ) ، ولی مساله اینجاست که این تستها به صورت تک نفره و در سطح صاف انجام میشه . در واقعیت وقتی چند نفر سوار ماشین باشن ، یا سطح جاده شیب دار باشه ، یا کولر روشن باشه ؛ اونوقت دیگه این نوع تست زیاد واقعی نیست و عملا حجم موتور و گشتاور اون اثرگذاره . چون جک حجم موتور بیشتری داره ( 200 سی سی ) و گشتاور بالاتری ( 30 نیوتن متر ) ؛ ممکنه کشش و نحوه شتاب گیری اون فرق کنه و اصطلاحا ماشین بهتر از جا کنده بشه .
منظور من هم از مقایسه اینها همچین چیزیه . یعنی دوتا ماشین با چند نفر سرنشین ، توی خیابونهای تهرون که اغلب شیب داره ، و با کولر روشن که الان واقعا احتیاجه . ببینیم اینجوری چه تفاوتهایی دارن و کدوم حس بهتری به راننده و سرنشینها میده .
1397/4/22
بسیار خوب و عالی بررسی کردید. ممنون از شما
فقط یه پیشنهاد علاوه بر بررسی یک ماشین برنامه مقایسه چند ماشین تو یه رنج قیمتی هم بسازید بسیار خوب میشه.
بازهم ممنون از شما
1397/4/22
سلام به عوامل خوب خودرو بانک
پیشنهاد میکنم به همراه آقا کاظم برنامه ها رو اجرا کنید که کم تر یکنواخت بشه
ممنون از زحماتتون
1397/4/23
سلام لطفا فیلم برسی برلیانس h320 اتومات بزارید
1397/4/23
با سلام و تشکر جهت تهیه ویدیو از تست خودرو .خواهشمند است به جز مقایسه قیمت کل خودرو با سایرین راجع به هزینه نگهداری هر خودرو اطلاع رسانی نمایید .در صورت امکان ازمایش خودرو ها با کارکرددهای بالا را انجام دهید تا برای مصرف کننده واقعی ارزش خرید واضح تر گردد.
1397/4/23
جدا از تمام بزک دوزک ها و آپشن هاش، شتاب ۱۹-۱۸ ثانیه یعنی فاجعه!
هیچ فکر نمیکردم یه ماشین بتونه از آردی داغون تر باشه!
البته مثلا لندمارک هم وضعش همینه ولی لااقل اون خاصیت آفرود هم داره ولی این نه!
1399/1/2
عزیزم رانندگیش بده من خودم ۱۵ سال دارم شتاب ۱۳.۲۱ زدم با بنزین معمولی باک بنزینش رو نصف بود و در ضمن مدلش دنده ای بود و همه چیزش فابریک بود با کارکرد ۶۰ هزارتا و مدل ۹۵ وارداتی (مدل های ۹۵ کم هست)
1397/4/23
اصلا فکر نمیکردم که با لانچ هم اینقدر شتابش افتضاح باشه....فکر میکردم حدودای 15-16 بتونه بزنه....کلا از لیست خریدم کنار رفت با این توانایی حرکتی ضعیفش. فکر میکنم حداقل چانگان بهتر باشه
1397/4/23
چانگان رو با این فرغون مقایسه میکنی !!!! چانگان صد برابر کیفیتش از این بهتره
1397/4/23
از لحاظ قدرت و کشش موتور اصلا خوب نیست ، ولی خوب ظاهر و امکاناتش چون خوبه انتخاب بدی نیست ، اما میدیران خودرو با این گرون کردن های بی منطق و پی در پی گند خواهد زد به فروش و استقبال از این ماشین . شرایط اقساطیشون هم که کلی سود میگیرن
1397/4/23
دوست خوبم شرایط اقساطی دیگه وجود خارجی نداره! فروش نقدی به تعداد محدود
1397/4/23
سلام
عرض شود که این ماشین چینی همش آپشن است شتابی که گرفتین در برابر لیفان ایکس 50 با گیربکس ضریب پیوسته 4 ثانیه کندتر بود
انگار مصرف کننده همش داره پول اپشن میده حداقل باید روی این ماشین انجین 2 لیتری نصب میشد
مگه نیم لیتر حجم چقدر میتونه ماشینی رو گرونتر کنه

1397/4/23
فکر کنم Lifan X50 گزینه بهتری باشه نسبت به MVM X22 . اولا از لحاظ ظاهری درسته که طراحی عقب لیفان ، کپی ضعیفی از جولیتاست ولی باز خیلی بهتر از نمای پشت اینه که طراحیش زیادی آسیائیه . ثانیا اگر هنوز بشه لیفان دنده ای پیدا کرد ، مشکل گیربکس تنبلش هم حل میشه و احتمالا شتاب قابل تحملی میگیره . فقط نمیدونم چرا کرمان موتور داره تمام مدلهای دنده ای رو از خط تولید حذف میکنه . لیفان X50 دنده ای که دیگه تولید نمیشه . جک S5 دنده ای هم که ظاهرا خبری ازش نیست . با این گیربکسهای اتومات چینی که هم شتاب کمی دارن و هم خرابیشون زیاده ، توقف تولید مدلهای دنده ای زیاد منطقی نیست !
1397/4/23
باسلام و تشکر از عوامل محترم خودور بانک لطفا موسیقی متن رو عوض کنید و موسیقی sport تری رو انجام بدید
1397/4/23
مث همیشه عالی بود
دمتون گرم

این ماشین به عقیده من توفیقی نسبت به 315 نداره با این اختلاف قیمتی... ، نهایتا یه سری اپشن بیشتر و ارتفاع بالاتر که همونطور که بررسی شد ثبات ماشین رو بهم زده
1397/4/23
سلام مرسی واقعا تست و بررسی تون خوب بود فقط چری تیگو ۵ را بررسی کنید
1397/4/23
جالبه این چینی ها در اکثر موارد اطلاعتشون با عملکردشون هم خونی نداره !
مثلا این ماشین دکمه eco و sport داره ولی تقریبا تاثیری روی حالت رانندگی نداره ! یا اینکه esp داره ولی پایداری خاصی نداره !
یا اینکه بعضی چینی های دیگه مثل s5 auto گیربکس دو کلاچه دارن ولی نه از اون دو کلاچه ها...یا اینکه 170 اسب قدرت دارن ولی بیشتر شبیه 120 عمل می کنه ..خخخخ...احتمالا چینی ها هنوز وارد بحث هماهنگی موتور با گیربکس و مهندسی تغییر عملکرد گیربکس نشدن !
البته بعضی چینی ها مثا هایما توربو واقعا شتاب بالایی دارن.
از نظر من که یه جوونم و یه زمانی با سرعت 200 تا هم رانندگی می کردم، الان دیگه واقعا شتاب مهم نیست و ارتفاع بلند این ماشین خیلی بیشتر توی دست انداز ها بدرد می خوره تا قدرت و شتاب و...بنابراین اگر خدمات مناسبی داشته باشه ، میشه به ساندرو و برلیانس کراس ترجیحش داد. البته به شرطی که دوامش در دراز مدت در حد ساندرو باشه !
1397/4/23
با سلام دستتون درد نکنه عالی بود
1397/4/23
ممنون و خسته نباشین. تست کاملی نبود. مسایل مصرف سوخت و صدای کابین و دقت گیربکس در شهر و سیستم صوتی و کیفیت مواد به کار رفته برای مشتری مهم هستن شما هم به عنوان وکیل مردم برای تست پیش ازخرید نظرتون مهم هستش. و خرابی های این ماشین ها هم شما بایدتحقیق کنین تا در تست به مردم و بیننده هاتون بگین. در مورد سیستم esp هم گویا فرق داشتن و داشتن esp مهمه در این ماشین. چون روی حالت خاموش انحرافی که داشت توی جاده میتونه به یه ماشین دیگه برخورد داشته باشه.
1397/4/24
داداش از چی داری حرف میزنی ؟ صدای کابین و دقت گیربکس !! نکنه فکر کردی با لکسوس و bmw طرفی؟!
این یه ماشین اسباب بازی چینیه که جون به جونش هم بکنی و هر چقدر خودتو به در و دیوار بزنی که مثلا شاسی بلند سواری ، نه کیفیت داره نه شاسی بلند حساب میشه نه اصلا ماشین حساب میشه
فقط داری پول آپشن و چراغ و زنون میدی وگرنه عملا کیفیتی در برابر پولت دریافت نمیکنی
فقط کافیه سوار یه مدل کارکرده بالای 20 هزار کیلومترش بشی تا بفهمی اتاقش به پیکان بیشتر شباهت داره تا یه ماشین چند ده میلیونی
1397/6/6
اقای مهران عزیز بعید میدونم شما این ماشین رو تاحالا از نزدیک دیده باشی ولی تنها چیری که میتونم بهت بگم اینه که باش تا واست بی ام وه و لکسوس با قیمت 70 میلیون بیارن
1397/4/23
و جالب اینکه شرایط اقساطی دیگه وجود خارجی نداره! فروش نقدی به تعداد محدود
1397/4/23
۲۰ ثانیه!!!! خدا قوت.
1397/4/23
جالبه که esp داره اما عملا استفاده ای نداره. همیشه برام جالب بود که بدونم این اپشنها روی خودروهای مختلف با چه دقتی کار میکنه.
1397/4/23
محسن اقا اصلا سرحال نیست. خدایی نکرده کسالتی دارن؟
1397/4/23
من این ماشین رو سوار شدم و سواری خیلی خشکی داشت. حتی بدتر از ۲۰۶. جالب اینه تو فیلم گفته شد ماشین نرمه؟!!!
1397/4/25
بر عکس من این ماشین رو دارم 12 هزار تا هم کار کرده و کامل هم نرم و بی صدا هستش. و خیلی خیلی بهتر از ماشینای داخلی مثل 206 هست هم از نظر زیبای و موتوری
1397/4/23
بررسی خوب و جامعی بود.فکر کنم تو رنج قیمت خودش x22 از نظر ظاهری زیباترینه و از نظر فنی همتراز بقیه است.اگر چری مثل آریزو ۵ موتور توربو یا موتور قویتری روش بزاره عالی می شد.
البته برای شتاب 0_100اگر اجازه می داد دور موتور بالاتر بیاد و بعد حرکت رو شروع می کرد نتیجه بهتری می گرفت.
1397/4/23
با سلام خدمت شما و تشكر بابت تهيه اين تست و بررسي ها ازتون خواهشمندم ليفان X60 رو بررسي كنيد چند ساله كه اومده و خيلي ازش راضي هستن اگه ميشه نسخه اتوماتيكش رو بررسي كيند خيلي ممنون
1397/4/23
آقا هر دفعه ما رو میبری تو حس اون قدیما که دبیرستان بودیم خدا رحمت کنه SID chip C64 رو که این موزیکا رو بوجود آورد.
1397/4/24
صندلی های عقبش اصلا خوب نیست و جای پا نداره و یک فرد حتی متوسط قد رو هم اذیت میکنه .
1397/4/24
سلام..بررسی کامل و صادقانه ای بود.یه خدا قوت جانانه به آقا محسن میگم و صمیمانه تشکر میکنم از زحماتی که میکشه..دمتون گرم.
1397/4/24
وجدانا فازتون چیه از اینکه این همه ماشین بی کیفیت چینی بررسی می کنید؟؟!
این دفعه چهارمه میام تو قسمت بررسی ویدیویی ماشین تو سایتتون و پشت سر هم بررسی ماشینهای متعدد و تمام نشدنی چینی رو می بینم. بابا بسه دیگه اعصابمون خورد شد /
یه کم هیجان و حس و حال تست هاتون رو با ماشین های به درد بخور و جالب تر بالا ببرید خواهشا
1397/4/24
این ماشینا به این خاطر تست میشن که مردم توانایی خریدشون همینه . خودرو بانک خیلی راحت می تونه ولووxc90یا لکسوسnx200tیا خیلی از اون ماشینا که دیدنش برامون پول ویزیت می خواد رو تست کنه اما این وسط مردم هستن که ناراحت میشن که پول خرید اینا رو ندارن . ولی در عوض با تست کردن این ماشینا که تو به اونا میگی اشغال ما هم خون دل نمی خوریم
1397/4/24
تو این اوضاع غیر از چینی و ایرانی کسی قدرت خرید داره ؟؟؟؟ اتفاقا خیلی هم کار خوبی میکنن که ماشینی رو بررسی کنن که به درد میخوره و میشه به خریدش فکر کرد
1397/4/25
آقایان همین شماها هستید که باعث میشید تعداد این لگن ها روز به روز بیشتر بشه دیگه و صف میبندین واسه یه مشت آهن پاره . چون از ماشین فقط همین قدر بلدید.
در صورتیکه با پول این به ظاهر ماشینا ، خیلی ماشینهای کارکرده اما در عوض با کیفیت و ایمنی و راحتی بالاتر میشه خرید. مثلا نیسان ماکسیما که هنوزم که هنوز رینگش میارزه به این لگن های چینی .
پژو 407 ، مورانو 2007 ، سوزوکی گرند ویتارا ، سراتو ، اپتیما ، النترا ، سوناتا همه مدل 2008 و 2009 و مخصوصا ژاپنی های عالی مثل کرولا ، لنسر ، مزدا 3 و... که همگی با بودجه زیر 100 میلیون به صورت کارکرده در مدل هایی که شاید رنگ شدگی مختصری داشته باشند یا مدلشون پایین باشه ، اما در عوض کیفیت و ایمنی و راحتیشون هنوزم بسیار بالاتر از یه مشت آشغال پلاستیکی چینیه که صفر کیلومتر صدا میدن.
آره عزیزم منظور از نخریدن و بررسی نکردن ماشین چینی ، این نیست که شما 1 میلیارد پول رو بری بدی واسه ماشین که عمرا هم نمیتونی. منظور اینه که با همون بودجه یا نهایتا 30 تومن بیشتر خیلی ماشینهای اصیل و باکیفیت تری میتونی سوار شی.
بررسی هم این همه ماشین جالب غیر چینی تو رده زیر 150 میلیون هست که میتونن انجام بدن. حتما که نباید ماشین صفر باشه. ماشین باید اصیل باشه . باید کیفیت داشته باشه. چه صفر چه کارکرده
لذا منظور بنده ولوو xc90 و لندکروز و لکسوس نیست چون خودمم نمیتونم بخرم. منظور ماشین های غیر چینیه زیر 150 تومن یا زیر 200 تومنه و اگرم چینی بررسی می کنن لااقل کمتر نه اینکه هر روز پشت سر هم آشغال چینی . ارزش دانلود فیلم هم نداره
1397/4/24
با سلام من خودروی ام وی ام x22 در اردیبهشت 97 تحویل گرفتم این خودرو مثل تمام خودرو های دیگه یه سری مزایا داره و یه سری معایب به طور کلی این خودرو برای افراد بلند قد و یا افرادی که توقع سرعت و شتاب سریع میخوان و اون دسته افرادی که از این خودرو توقع آفرود دارند بدرد نمیخوره لازمه بدونید قد من حدود 170 تا 175 هستش ولی یه خودروی با امکانات جوان پسند قیافه جذاب و بروز در کلاس کراس اور داره و همین طور امکانات مناسب جوان ها که بیشتر در خودرو های لوکس دیده میشوند مثل سانروف مانیتور لمسی و کروز کنترل و دکمه های روی فرمان و تنوع رنگ زیاد این خودرو بدلیل حجم کم موتور جای توربو شارژ واقعا خالی احساس میکنید کاش شرکت مدیران خودش این کار رو براش انجام میداد فقط یه اشکال کلی دیگه داره اینکه روی خودروی من سینی زیر موتور نداره و بدلیل کارتر روغن آلومینیومی که داره به شدت این سینی لازمه که متاسفانه مدیران خودرو از نصب اون کوتاهی کرده و به نظر من لازمه حتی تمام خودروهای فروخته شده رو به نمایندگی ارجاع و سینی زیر خودرو را نصب کنه
1397/4/24
بعد تحویل ماشین تو نمایندگی حدود 180 تا 200 تومن میگرن و نصب میکنن. احتمالاً رو مدل اصلی بوده ولی اینا نمیذارن
1397/4/24
سلام خیلی عالی بود لطفا چری تیگو 5 را بررسی کنید و مقایسه جک s5 کنید. با تشکر
1397/4/24
لطفا اگر میشه یک BMW730 رو هم بررسی کنید
چون من می خوام یکی شو بخرم
باتشکر از گروه خودرو بانک
1397/4/24
نمیدونم ولی خدوروبانک خیلی خودرو MVM رو بررسی میکنه به نظر یه کم جانبدارانه هستش
1397/4/24
سلام . خسته نباشین ی خواهشی دارم اگر امکان داره ، ماشین چانگان cs35 رو هم بررسی کنین 💪💪💪💪
1397/4/25
من این خودرو رو سال گذشته به مدت ۲ ماه داشتم. بازدهی پایین موتور و توان حرکتی ماشین واقعا نا امیدکنندس، مورد دیگه کوبش و نفوذ سر و صدای سیستم تعلیق و چرخ هاس که شما اشاره ای نکردی! کاش برای نشون دادن نفوذ صدای موتور به کابین توی دور موتور مختلف از سنسور صدا استفاده می کردید مثل تست های قبلی تون. چون من چند جا توی نظرات مربوط به این ماشین اشاره کردم به صدای بالا موتور تو کابین ولی متاسفانه بهمون انگ دروغگویی و تخریبگر بودن زدن.
1397/4/25
اینا که رپورتاژ هیچی . فقط جالبه این با این شتاب فروش میکنه بعد تو کامنتا ملت از خودروهایی که شتاب 10 دارن انتقاد که فلان کره ای راه نمیره . بعد اینا رو کی سواره ؟ اونا که ژاپنی سوارن !!
1397/4/25
لطفا فقط کسانی که از ایکس 22 استفاده می کنند اظهارنظر بفرمایند
که از نظر کیفی ماشین خوبی است و سواری خوبی دارد؟
1397/4/28
با سلام
با احترام به نظرات همه دوستان .بنده حدود يکساله که اتوماتيک اسپورت دارم وازش راضي هستم دوستاني ک اعتقاد دارن شتابش کمه يه کم گاز بدن عالي شتاب ميگيره .البته درمقايسه خودروهايي که از نظر حجم موتور و وزن شبيه هستند رو از نظر امکانات وراحتي ونوع طراحي وارگونومي با همديگه مقايسه کنين .بنده باهاش سه تا سفر رفتم وازش راضي هستم حتي فکر ميکردم که جاده چالوس اذيتم کنه که واقعا بدون هيچ مشکلي مسيررو طي کردم .
1397/4/25
من همه تست های خودروبانک رو می بینم . اقا محسن خیلی تکراری شده . جمله هاش هم حتا تکراری هستن . حتا مدل مو هم تغیر نمیکنه
1397/4/28
کسی که تو خودرو بانک دقتش به مدل مو باشه و حتی رو حتا بنویسه حق اظهار نظر هم نداره!
آقا محسن تست هاش عالیه همینطوری ادامه بده محسن جان.
1397/5/5
سایت،سایت ماشینیه،نه اموزش دیکته یا سایت مخصوص مدل مو. فک کنم اشتباهی سایتو بت معرفی کردن،اینجا ماشیییین تست میکنند.understand؟
1397/5/6
حتا>>>حتی
1397/4/25
عجب افتضاحی این ماشین در تست مارپیچ راحت داره از روی زمین بلند می شه شتاب بالای 18 ثانیه برای ماشین دنده ای یعنی از پرایدم بدتره. من تا امروز که هر چی جنس چینی خریدم حتی بهترین هاش کیفیت هاشون افتضاح بوده پولمم دور ریختم باز 1 سری از ماشین های مونتاژ ایران بیس فرانسوی دارن که سگشون به این چینی ها شرف داره درست که قطعات بی کیفیت دارن اما با تعویض اون قطعات اکثر مشکلات حل می شه اینمی تصادف با ترمز گیری دارن قطعاتشونم واقعا ارزونه به نسبت ماشین های خارجی تعمیر کارها هم بلندن درستش کنن هزینه ی تعمیرشم کمتره
1397/5/5
عزیز من یه خورده چشای مبارکتو باز کن تو فیلم ماشین دنده اتومات بود که شتاب ۱۸ ثانیه ای رو ثبت کرد واینا x22 دنده ای شتاب خوبی داره و شتاب رسمیش ۱۱ ثانیه هست...
1397/6/6
دوستان عزیز چون شما پراید داری دلیل نمیشه بگی این ماشین از پراید بهتره تو این وضع مملکت مردم نمیتونن ماشین های قراضه خودشون رو سوار شن مجبورن ماشین بگیرن شما تا حالا این ماشین رو داشتین به نظر من شرکت های داخلی بنزم تولید کنن شما میگین اشغاله با این وضع دلار اگه ماشین خوب هم تولید کنن قیمتش باز یه جوریه که هیشکی نمیتونه بخره این چالش نخرید نخرید هم به بیکار شدن کارمندای بدبخت ختم میشه این ها خیلی سیاست دارن نمیزارن یک کارخونه ورشکسسته شه
1397/4/25
سلام
فیلم بررسی خودروهای داخلی هم قرار بدید
ممنون
1397/4/25
اگه ممکنه تست خودروهای تیگو ۷ رو انجام بدین و نقدش کنین ممنون میشم... واقعا بهترین نقد و بررسی ها رو من تو سایت شما دیدم
مرسی از تلاشتون
1397/4/25
لطفا النترا جدید رو تست کنید و به انتقاد. شما که دو هفته یک بار فیلم میزارید پیشنهاد میکنم هفته اول نوع ماشین و هفته دوم فیلم رو پخش کنید
1397/4/25
با سلام وخداقوت-میخواستم بگم چرا بررسی ماشین های لوکس وروز دنیا رو نمیزارین.تو این ماشینهای چینی چی دیدین؟همش شده تبلیغات
1397/4/27
شما میخواین رویا پردازی کنید برین گرندتور ببینید بررسی این ماشین ها با توجه به قدرت خرید مردم بسیار هم عالی هست
1397/4/26
لطفا هایما s7 توربو را بررسی کنید. لااقل بفرمایید کی بررسی میشه
1397/4/26
لطفا النترا جدید رو تست کنید و یک انتقاد دارم به شما که دو هفته یک بار فیلم پخش می کنید خواهشم ازتون این هست که هفته اول نوع ماشین و هفته دوم فیلمو پخش کنید هر کی موافقه فقط لایک
1397/4/29
سلام اقا محسن خسته نباید . تازگی ها همش ماشین چینی تست میکنید . من که اصلا ماشین چینی نمیخرم . بازار دست دو اصلا نداره . . کیفت ماشین هم که اصلا خوب نیست . بعد یکی یا 2 سال اذییت میکنه بد جور
1397/4/29
اگر واقعا قصد تست دارید یک تست تصادف ترتیب بدید. چند روز پیش از نزدیک شاهد تصادف ایکس22 و یک تندر با سرعت کمتر از پنجاه بودم . عقب تندر تکون نخورد ولی سپر جلوی ایکس22 مثل پوست تخم مرغ خورد شد
1397/4/31
اینکه ماشین صفر بود و پلاستیکا رو هنوز در نیاوارده بودن و هم اینکه پلاک نشده بود یعنی اینکه شما طرف ام وی ام رو گرفتی
کاش یه کم مثل خارجیا رو راست باشید و تمام جزئیات رو چه بد و چه خوب بگید
1397/5/1
درود بر شما
ممنون بابت بررسی های خوب و بیطرفانه شما
خیلی تو تصمیم گیری کمک می‌کنید
1397/5/3
نا امید ترین ماشین سال هستن ایشون خوشحالم نیسان جوکی که دارم با رد کردن مرز فروش 1 ملیون جز پر فروش ترین ها شد.
1397/5/9
خسته نباشی واقعا. ماشین 350 تومنی رو با ماشین 80 تومنی مقایسه میکنی، میگی نا امیدترین ماشینه ساله. غیب گفتی واقعا. در حد قیمت انتظار داشته باش از ماشین. عین اینه که بگم ماشین جوک شما در مقابل مازراتی جُکی بیش نیست. 80 پول ماشین میدی، به اندازه هشتاد تومن باید انتظار داشته باشی. تو این رنج قیمت، موتور اکثرشون مثل هم هست و بقیه سلیقه و آپشنه و شرکت
1397/5/10
دوست عزیز، من هم اگه یه ایکس4داشته باشم، ماشین شما در مقابل ماشین من یه اشغاله!!!یه ذره به عقل خودت احترام بذاری ضرر نمی کنی
1398/1/28
با سلام اقا اگه تو نيسان جوك داري واس چي داري تست ام وي ام نگاه ميكني اگه ارزوشو داري انشالله خدا بهت يدونشو بده. ديگه حرف بيخود نزن
1397/5/12
خودروی Sport Excellent MT X22 MVM دارای آپشن های جدیدی از قبیل، TPMS: سیستم کنترل فشار باد تایر و ESP : سیستم کنترل پایداری خودرو
شامل )HAC :سیستم کنترل حرکت در سرباالیی، TCS :سیستم کنترل کشش،EBA :سیستم ترمز کمکی الکترونیکی( می باشد.
همچنین خودروی معرفی شده ،
==>علاوه بر آپشنهای فوق، دارای کنسول وسط نیز میباشد.<==
1397/5/20
سلام میخوام بدونم نیسان ایک تریل دوکلاجه یانه
1397/5/23
سلام‌ به نظر شما با وضعیت حال حاضر بازار بهترین کراس اوور زیر ۲۰۰-۲۵۰ بازار چیه؟
1397/5/28
تا رنج قیمتی ١٠٠ میلیون به برلیانس کراس فول آپشن با موتور ١٦٥٠ سی سی هم فکر کنید
نقاط قوت»
١. زیبا
٢. خوش فروش
٣. باز دست دوم خوب.«نسبت به چینی هایی مثل x22
٤. آپشن های کار آمد و کافی
٥. موتور پر بازده و قدرت مند که توی این رنج قیمتی بهترینه
٦. خدمات پس از فروش خوب
نقاط ضعف»
١. فضای کم برای سرنشینان عقب
٢. صندوق عقب کوچیک به نسبت x22
٣. افت کیفیت نسبتا زیاد بعد از ٢ الی ٣ سال کارکرد
٤. مصرف زیاد

در کل به نسبت x22 گزینه ی بهتری هست و نقاط قوتش بیشتر از نقاط ضعفش هستن
ممنون از خودرو بانک گُل
1397/5/29
در کل خسته نباشید
ولی برسی های عادلانه ای اکثر مواقع نمیکنید
برای مثال:
1. در مورد ترمز ها و عملکردشون حرفی نمیزنین بیشتر
2.مواقع بیشتر مواقع قیمت بعضی از خودرو ها رو نمیگین مثل بی وای دی اس ۷ و یا هاوال h2
3. در مورد سیستم تعلیق در اکثر خودرو ها صحبت نمیکنین
4. در مورد باز دست دوم هم همین طور
5. در مورد ایمنی و تعداد ایربگ ها در ۸۰ درصد خودرو ها اطلاعاتی به مخاطب نمیدین
در آخر هم باید بگم خیلی دیر به دیر خودرو برسی میکنین و وقتی هم که برسی میکنین ۹۰ درصد اوقات خودرو چینی!!!
در کل از سر و تَه فیلم هاتون میزنین😑

1397/6/12
به نظر من این سیستم های ESP و HAC و TCS و...در این ماشین طرفا جنبه تبلیغاتی و بازاریابی داره و عملا تفاوتی بین این نسخه جدید با نسخه های سالهای پیش وجود نداره.
1397/6/17
لطفا بررسی هایما اس ۷توربو هم بزارین
1397/6/18
با سلام و تشکر از برنامه خوب و آموزنده شما .
می خواستم بدانم با توجه به اینکه اغلب مردم از خدمات بعد از فروش خودروهای چینی چندان راضی نیستند، ‌آیا خرید از شرکت مدیران خودرو به صلاح می باشد یا خیر؟
اگر اطلاعات موثقی از دوره گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت دارید ارائه بدهید ممنون می شوم. البته در سایت مدیران خودرو آدرس نمایندگی ها و خدمات پس از فروش درج گردیده است.
1397/6/19
عالی بود وهم کامل ، ولی یک بار هم که شده فیلم برسی ماشین دنا پلاس توربو روهم بزارین
1397/8/19
ماشین خوب و کاملی هستش نسبت به ماشین های هم رده خودش خوبه
1397/8/19
حداقل چینی ها تو این چند سال پیشرفت کردن نه مثل ایران خودرو و سایپا که کلا همه چی رو وانت میکنن
1397/8/19
عالی بود.
1397/8/19
خیلی جالب و آموزنده بود
سپاسگذارممممممممممممم
1397/8/19
توضیحات خیلی کامل و عالی بود
1397/8/20
ماشین جالبیه
1397/8/20
بسیار خوب و عالی بررسی کردید. ممنون از شما
x22 واقعا عالیه
1397/8/21
واقعا چین داره تبدیل میشه به بزرگترین صنعت خودروسازی دنیا
بنظرم تا چندسال دیگه کلا فقط ماشین های برند چین فروش داشته باشن
1398/2/12
توی ایران ماشین چینی زیاد شده و به چشم میاد.
بهتره با دنیا مقایسه نکنیم.
توی دنیا ماشین های چینی هیچ جایگاهی ندارن.
فقط توی خود چین، ایران و کشورهای اطرافش تا حدودی
1398/2/12
فعلا که این خودرو 183 میلیون قیمتش شده!!
یعنی 100 میلیون بیشتر 83 تومنی که توی فیلم گفته شد!!
1397/8/21
با توجه به افزایش قیمت در چند روز آینده هرچه سریعتر خرید خودرو انجام بشه خیلی بهتره
قیمت دلار نوسان زیادی داره و امیدوارم به تثبیت برسه تا همه بتونن خریدشونو انجام بدن
1397/9/15
سلام ممنون از انجام تست اما سوالی برا من پیش آمد من این ماشبن رو 18 ماه دارم ولی شتابش صفر تا صدش رو گرفتم 11.5 ثانیه بوده فیلمشم دارم اگه لازم دانستید میتونم بارگذاری کنم. ممنون
1397/9/18
با تشکر از زحمات بی توقع شما ... خدا قوت
بررسی هاتون واقعا پیشرفت کرده و خیلی خوبید ...
متاسفانه خودرویی مانند x22 از ضرب المثل عقل مردم به چشمشونه تبعیت می کنه ... ظاهر فریبی و استفاده از چند آپشن به جای لذت سواری که مهمترین امتیاز یک خودرو محسوب می شود ...همچنین استپ وی شاید قیافه نداشته باشد (سلیقه ای) و کاملا عاری از هرگونه اپشنی است، اما کیفیت ساخت و کیفیت فنی بسیار بالاتر دارد که باید مدنظر قرار داد ...
1397/10/14
آخرسر این خودرو بانک هایماs7توربو بررسی نکرد . یا با خود ماشین ایراد دارن یا با ایرانخودرو
1397/10/27
واقعا شتابش خیلی افتضاح بود. با این افزایش دلار، حدود۱۰۰ میلیون میدی به این ماشین و این چیزیه که تحویلت میدن. نه شتاب داره نه پایداری نه چندان خوب. فقط آپشن داره. فکر کنم توی شتاب و هندلیگ و حتی آپشن دنا پلاس توربو سر تر از این ماشینه‌.
البته دنا پلاس توربو حتی آپشن و ایمنی بیشتر هم داره مثل سندلی تمام برقی، ۴ ایربگ و همچنین آینه های تاشو. ولی x22 یک چیزایی داره که دنا پلاس در آینده خواهد داشت مثل گیربکس اتوماتیک
1397/10/27

| چندین ثانیه پیش | لینک | در انتظار تأیید
سلام
من مدل دستی x22 رو دارم قدرت ماشین خیلی کمه
جدیدا تصادف کوچیکی داشتم متاسفانه براحتی کمک و پلوس و سپر داغون شد حدود ۶ م خرج گذاشت اصلا ماشین ایمنی نیست مشکلترین قسمت نبود قطعات این خودرو است که هیچ نمایندگی نداره و فقط تو بازار آزاد به چندین برابر قیمت بفروش میرسه .در واقع نمایندگی قطعات به بازار آزاد به چندین برابر قیمت میفروشن و میگن برو این مغازه قطعات رو بخر و حتی سیستم فروش مرکزی تمام قطعات رو به بازار آزاد میفروشه و مشتری باید از بازار آزاد قطعات رو بخرد با چندین برابر قیمت و این یعنی مافیای سیاه x22
1398/5/7
من حدود یک هفته این ماشین دنده دستی اسپرت را تحویل گرفتم چند سالی ۲۰۶ تیپ ۵ هم دارم یکسری نظرات در مورد شتاب ماشین بود که منم موقع خوندن اونها دلچرکین بودم ولی وقتی ماشینو تحویل گرفتم به با اینکه ماشین قبلیم پرشتاب بود ولی احساس شتاب پایین نمیکنم تو سربالاییها هم به راحتی می ره سواری خیلی مناسبی داره قبلا خواستم ماشین کره ای بخرم پولش داشتم ولی وقتی بررسی کردم دیدم تو دبی قیمت ماشینهای کره ای با برنده ای جدی و جک نهایت ۲۰ تا ۳۰ درصد اختلاف دارند ولی تو ایران ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد به این نتیجه رسیدم که تو ایران علت بالا بودن قیمت اون برنده ای کرهای به علت گمراه که حدود ۱۱۰ درصد یعنی ارزش واقعی ماشین حدود ۴۰ درصد اون قیمتی است که تو بازار ولی چینیها چون مونتاژ دانلود گمرکی نمی خورند و شما پول ماشینو بدون گمرک میدی برای همین هم من این نوع ببند را انتخاب کردم و الان هم کاملا راضیم.
1398/9/12
منم یه خرگوش دارم روپایی میزنه
خوشبختم
1398/6/28
نظر شمارو نمیدونم اما به نظر خودم بهترین ماشین تو این رنج منم یک دونه پارس ۹۸ دارم قصد دارم ۸۰ و ۹۰ تومانی خرج کنم و یدونه از اینا بخرم کسی گزینه بهتری داره لطفا بگه ممنون میشم و درضمنا برنامتون عالیه
1398/8/8
ممنون از سایت عالیتون
1398/10/11
لطفا تست وبرسی ولووxc90
2017 و بی ام و x6
1398/11/17
سلام
مفید بود
تشکر
1398/12/23
سلام خدمت همه دوستان من مدل دستي97 دارم 40هزاركاركرد ماشين تو جاده اصلا كم نمياره شتاب ماشين قابل قبوله ولي مثل زانتيا يا ماكسيما نميشه كاملا خانودگي وجوان پسنده تا حالا خرجي نداشته خرابي نداشته خيلي نرمه ام ولي صداي كوبش توي دست انداز داره ولي صداي موتور داخل خيلي كمه وكلا نمره قابل قبول به بالا ميگيره در ضمن با توليدات داخل لطفا مقايسه نكنيد چون قياس درستي نيست و برادرم 207 اتومات داره كه دركل ايكس22 خيلي بهتر
1398/12/23
سلام خدمت همه دوستان من مدل دستي97 دارم 40هزاركاركرد ماشين تو جاده اصلا كم نمياره شتاب ماشين قابل قبوله ولي مثل زانتيا يا ماكسيما نميشه كاملا خانودگي وجوان پسنده تا حالا خرجي نداشته خرابي نداشته خيلي نرمه ام ولي صداي كوبش توي دست انداز داره ولي صداي موتور داخل خيلي كمه وكلا نمره قابل قبول به بالا ميگيره در ضمن با توليدات داخل لطفا مقايسه نكنيد چون قياس درستي نيست و برادرم 207 اتومات داره كه دركل ايكس22 خيلي بهتر
1399/1/2
سلام این ماشین موتورش موتور میتسوبیشی لنسره و اسمش 4g15هست‌ سیستم برقی بوش چین سیستم ترمز بوش چین و مردم ایرانی ها به ماشین های چینی به چشم فرغون نگاه میکنن کسی که میره دنا پلاس توربو میگیره میبازه چون اتاق همون سمند موتور گیربکس بدتر از ۴۰۵ و همه چیزش ۴۰۵ هست نسبت به رنج قیمتی عالی هست و من خودم تا مرسدس cls داییم سوار شدم وباهاش دور زدم اگه مدل ۹۶ بخرین افت قیمت دیگه کمتر میسه
1399/1/10
سلام میخواستم یه راهنمایی از دوستان بگیرم من بین x22 و x33s موندم کدوم بهتره منظور x33 ارزش هزینه بیشتر نسبت به x22 داره؟ مصرف سوخت و بازار دوم هم مهم برام خیلی ممنون از دوستان
1399/1/11
سلام دوستان x22 دنده ای رو صلاح میدونین یا اتوماتیک رو؟
1399/1/19
مزایا:طراحی داخلی و قیافه ماشین خوب.اپشن های بیشتر نسبت به قیمت
معایب:ترمزهای افتضاح.سرعت بالا تو پیچ ماشین پشتش بندری رقص میکنه.موتور قدرتش خیلی کمه.سیستم تعلیق خشک.کمبود قطعات در بازار
1399/2/5
خداوکیلی از سایپا و ایران خودرو جلوتره به نظر من در آینده‌ای نه چندان دور بیشترین استقبال از طرف مردم خواهد داشت
1399/2/13
Esp فقط در مدل اتومات وجود داره ؟
1399/3/20
ببخشید شما از بین x 22, برلیانس c3 , آریزو ۵ ، بسترن b 30 , چانگان C's, کدوم رو به ترتیب انتخاب میکنید طبق تجربه تون؟؟ نظرتون در خریدم خیلی کمک می‌کنه
1399/12/1
با سلام
ممنونم از شما بابت توضیحات بسیار جامع و قابل فهم و خوبی که ارائه کردین
واقعاً ممنونم
1402/8/28
همه این ها الکی ، عالی راه میره ، کوهین که سربالایی خیلی شدید داره یا ۱۹۰ تا با بار و کولر می‌ره ، پنج نفر هم تو ماشین بودیم ، تمام این حرف ها الکی است ، حرفهای این هارو باور نکنید هیچ مشکلی ندارد این خودرو ، همه رو میگیره تو سربالایی دنا رو گرفتم باهاش ، تازه دنا تک سرنشین بود

اگه x22 رو ریمپ کنید مصرفش ۴/۵و ۵ میشه و سربالایی رو ۲۰۰تا هم بیشتر می‌ره ، ستایش عالی میشه و اسب بخار و گشتاور هم بیشتر میشه ، من خودم ریمپ کردم دارم نظرم رو میدم ،، حتما ریمپ کنید تا ببینید چه ماشین هیولایی میشه

من در مرکز کاراکال تیونینگ انجام دادم ،که همه ی شهر های ایران شعبه داره ، میتونید بزنید ریمپ خودرو تا براتون تمام مطالب بیاد

هر کسی میخواد x22 بگیره ، حتما بگیره ، و اگه نگرانه موتور ش هست ، موتورش عالی هست و با ریمپ هم عالی تر میشه ، این ماشین هیچ کدام از این مشکلاتی که اینها میگن داره ، ندارد هیچکدام رو