موضوعات داغ

به تازگی پارسیان موتور توانسته ون فیات دوکاتو را در مدل 2020 روانه بازار ایران کند. خودروی معروفی که می تواند نقطه عطفی در خودروهای تجاری بازار ایران باشد. این خودرو که در کارخانه SEVEL ایتالیا ساخته می شود، در بازارهای مختلف به نام های مختلفی چون پژو باکسر، دوج رم ProMaster و یا سیتروئن Relay عرضه می شود. پلتفرم این خودرو به صورت مشترک بین فیات و پژو-سیتروئن PSA ساخته شده و کاربردهای مختلفی چون کمپر، مینی بوس، آتش نشانی و یا حمل بار دارد.

ون فیات دوکاتو

طراحی این خودرو بسیار مدرن و جدی است و دماغه کوتاه جلوی این خودرو باعث شده تا سایز و ابعاد این خودرو محدود شود. این درب های عقب این خودرو با توجه به نوع کاربرد متفاوت خواهد بود و بطور مثال برای کاربرد حمل بار، درب های عقب به صورت 270 درجه ای باز می شوند تا برای خودروهای عبوری خطری نداشته باشد.

داخل فیات دوکاتو

پیشرانه فیات دوکاتو یک موتور 4 سیلندر خطی است که دقیقاً 2287 سی سی حجم دارد. این خودرو توربودیزل است و به صورت دیفرانسیل جلو به بازار ایران آمده اما می توان به صورت دو دیفرانسیل نیز سفارش گذاری کرد.

فیات دوکاتومشخصات فنی
مدل موتورF1AGL411D
حجم موتور2287 سی سی
تعداد سیلندر4 سیلندر با آرایش خطی
حداکثر قدرت130 اسب بخار در 3600 دور
حداکثر گشتاور320 نیوتن متر در 1800 دور
تنفس موتورتوربوشارژ
نوع سوختگازوئیل
جعبه دنده6 سرعته دستی
استاندارد آلایندگییورو 6
مصرف سوخت ترکیبی6.9 لیتر در هر صد کیلومتر

در این فیلم به بررسی و تست فیات دوکاتو پرداخته ایم و این خودرو را به صورت کامل معرفی کرده ایم. برای مشاهده لیست کامل تجهیزات و آپشن های این خودرو همچنین عکس های آن می توانید به صفحه مشخصات فنی فیات دوکاتو مراجعه کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/2/5
سلام شرکت پارسیان موتور فیات 500x رو هم سفارش گذاری کرده دارن براشون میارن
در خرداد ماه رونمایی میشه و قرار هست بصورت تحویل فوری عرضه بشه همچنان خبری از قیمت نیست!!
امکانات و مشخصات همونایی هست که داخل سایت خود پارسیان موتور نوشته شده
1400/2/6
آیا این موتور دیزلی توربو با گازوئیل های بسیار بی کیفیت داخل سازگار هست؟
1400/12/14
به نظر من خرید از این شرکت ریسک خیلی بزرگ و اشتباه تا زمانی که تحریم ها برداشته نشده و مشخص نشه اینا واقعا با فیات قرارداد دارن، با خرید یه ماشین توی کشور دیگه و باز کردنش و قاچاقی آوردن و دوباره سر هم کردنش که نمیشه ماشین تحویل داد، تازه همه مدل فیاتم گذاشته واسه فروش، ایران خودرو با او سرمایش تازه زمان برجام نتونست دو تا نمونه ماشین پژو شریک قدیمش بیاره اینا چجوری میخوان همه مدل فیات بیارن