موضوعات داغ

مدیران خودرو اخیراً پرچمدار جدید خود را معرفی کرده است. خودروی فونیکس تیگو 8 پرو مکس که باید آن را جزو کامل ترین خودروهای چینی بازار بدانیم. تیگو 8 پرو مکس نسبت به نسخه قبلی خود یعنی تیگو 8 پرو بسیار متفاوت شده و اگرچه از نظر ظاهری تنها تغییرات جزئی دارد، اما از نظر فنی دگرگون شده و با خودرویی کاملاً متفاوت سر و کار خواهیم داشت.

تیگو 8 پرو مکس از نظر ظاهری تنها در نمای جلوپنجره، و البته چراغ های عقب و همچنین خروجی های اگزوز نسبت به نسخه تیگو 8 پرو متفاوت است اما باید گفت که از نظر فنی، با یک خودروی کاملاً جدیدی روبرو هستیم. تیگو 8 پرو مکس به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند حداکثر 254 اسب بخار و 390 نیوتن متر را تولید کند. گیربکس نصب شده روی آن 7 سرعته دوکلاچه تر است. اما نکته مهم تر استفاده از سیستم چهارچرخ محرک است و دیگر با یک خودروی تک دیفرانسیل سر و کار نداریم.

شتاب این خودرو به صورت استاندارد 7.8 ثانیه است اما در این فیلم می توانید عملکرد آن را در شهر تهران ببینید. باید گفت که با یک خودرو 1.7 تنی نسبتاً سریع به عنوان یک کراس اوور دو دیفرانسیل روبرو هستیم.

تیگو 8 پرو مکس از نظر آپشن آنچنان تفاوتی با تیگو 8 پرو ندارد و به طور مثال سیستم های ADAS به صورت کامل و یا سقف پانوراما دو تکه دارد و جزو کامل ترین خودروهای کراس اوور چینی بازار ایران است.

در این فیلم می توانید بررسی و معرفی تیگو 8 پرو مکس را ببینید.

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/14
خسته نباشيد به گروه خودرو بانك
يك سوال داشتم زماني كه در حال رانندگي بوديد و از داخل خودرو فيلم ميگرفتيد بنظر صدا از كايبن ميومد متوجه نشدم كه اين صداها از كابين ماشين بود يا …؟
1401/12/15
بله به وضوح صدایی میومد داخل ماشین که انگار نمیخواستن بگن دلیل اون چی هست
1402/5/14
این صدا حاده هست عزیزم هر ماشین در این جاده همین صدا رو میده و میکروفن این صدا بیشتر میکنه شاید حتی این صدا رو نشنیده باشند
1401/12/14
سلام خدمت اعضای خودرو بانک، خوب هست که به بررسی خودرو های روز بازار ایران میپردازید و اطلاعات نسبتا کاملی در اختیار خریداران قرار میدهید، این تنها خودروی دودیفرانسیل چینی با موتور 2 لیتری نیست بلکه جیلی توگلا،مونجارو و GAC GS8 نیز خودرو های دیگری از برند های معتبر تر چینی هستند با گیربکس 8 سرعته که منجر به کاهش مصرف سوخت حتی با وجود موتور 2 لیتری می شود.
بنابر این رقبای چینی بهتری با پیشرانه و قوای محرکه قوی تر هستند که یکی از بهترینشون چانگانUNI-K هست که در صدر اون ها قرار میگیرد، قوای محرکه دودیفرانسیل این خودرو اصلا هدف off-roadنداره و حالت های رانندگی هم تقریبا نیم فانتزی هستند و انتقال قدرت به 4 چرخ صرفا جهت کنترل و ثبات و پایداری دینامیکی بیشتر خودرو کارایی داره و اصلا خارج جاده ای نیست.
نه شاسی نردبانی دارد و نه و نه دیفرنسیل عقب جامد هست و نه قفل دیفرانسیل دارد، اگر هم آفرود سنگین بروید در گیرکردن های طولانی مدت قطعا گیربکس داغ خواهد کرد مثل رنو داستر های دو دیفرانسیل ولی خب در برف های سبک و شن و ماسه تا حدودی بهتر گلیم خودشو از آب میکشه بیرون.
1401/12/15
آل وی درایو نه آقای مهندس باید بگی آل دابلیو درایو. ضمنا اگر به جای هشت میگی ایت پس باید اعداد بالاتر از ده رو هم به انگلیسی بگی. امان از غرب زدگان بی سواد
1401/12/15
زیادی زلم زیمبو داره اگه ساده تر بود ماشین خوبی بود
1401/12/15
جالبه مجری میگه همونطور که می بینید شیشه ها خودبخود میره بالا ، درصورتی که شیشه ها بالا نمیره و ما داریم تو تصویر می بینیم این موضوعو.
اینکه چطوری تبدیل به کارشناس شدین رو کاری نداریم لااقل تو چشم ما نگاه میکنید راست بگید
1401/12/16
باسلام خدمت سایت خوبتان
لطفا در ایام واردات خودرو درباره بعضی از این ماشین ها هم فیلم بگذارید
باتشکر
1402/1/8
سال 95 در همین خودرو بانک آقای محسن آل طاها که بررسی تویوتا راو4 رو انجام داد نتیجه تست ترمز صد به صفر تویوتا 37 متر بود اما چینی ها هنوز در تست ترمز نمره مردودی میگیرن
برای تیگو 8 پرو مکس عدد 40 متر بدت اومده که ماشین های چینی ها هنوز ضعف سیستم ترمز دارن
1402/2/18
خسته نباشید
1402/3/7
با سلام احترام خدمت دوستان عزیز دوستان کاری با اینکه ماشین مونتاژ ایران فلان بسان ندارم اصلا بحث سر اینه تو هر نظرسنجی که میریم میبینم میگن این خوب نیست این فلان بهمان بله همه اینا درست ولی دوستان اینجا ایرانه ایران اگه دوسدارید ماشین خارجی سواری بشید بغیر اینا میتونید پولاتون چندسال جمع کنید و صبر پیشه کنید و یه ماشین بنز و یا بی ام و بخرید حالش ببرید و هر نظر سنجی که سر میزنی سر ماشین بحث که خوب نیست در صورتی که یه عده هنوز فرق پراید پیکان متوجه نمیشند بعد راجب ماشین میلیاردی وارد بحث جدال میشند
1402/3/18
باسلام و تشکر از کارشناسان محترم خورو بانک خصوصا آقای آل طه در خصوص خرید بوگوارد bx7 یا تیگو ۸ پیرومکس مردد هستم خواستم باتوجه به اینکه برای بنده شتاب صدای داخل کابین و نرمی ماشین خیلی مهم است راهنمایی فرمایید
1402/4/2
باسلام
ممنون از گزارش هاي خوب شما و اطلاعاتي كه به مخاطبين و علاقمندان به خودرو ميگذاريد.
1402/4/24
خدایا شکرت عالی این ماشین لایق منه میخوام
1402/7/21
بسیار عالی بود و ویدیو بسیار جامع بود! ولی یک ایراد که میشه گرفت کلاً اعتقادی به شستن خودرو و تمیز کردنش قبل از فیلم برداری ندارید... بهتر بود یکم تمیزش میکردید قبل از کار تا تصویر زیباتری برای بیننده رقم میخورد. ممنون