موضوعات داغ

فونیکس FX کراس‌اوور لوکس مدیران‌خودرو است که اخیراً توسط این خودروساز خصوصی به بازار عرضه شده است. فونیکس FX از نظر طراحی خودرویی بسیار متفاوت با دیگر محصولات این شرکت چینی است و در آن سعی شده تا ترکیبی از تکنولوژی و مدرن بودن دیده شود. نکات دقیق طراحی این خودرو را می‌توانید در فیلم بالا مشاهده کنید.

فونیکس FX به موتور 1.6 لیتری توربوشارژ با توان 197 اسب بخار و 290 نیوتن متر مجهز است و تمامی این نیرو از طریق گیربکس 7 سرعته خودکار دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. فعلاً نسخه عرضه شده در ایران تک‌دیفرانسیل است. شتاب ثبت شده به صورت رسمی 7.8 ثانیه است اما در فیلم بالا می‌توانید عملکرد شتاب این خودرو در شهر تهران را مشاهده کنید.

نکته قوت فونیکس FX در بین دیگر کراس‌اوورهای چینی بازار ایران، کسب 5 ستاره ایمنی در تست تصادف یوروانکپ است که نشان از ایمنی بالای این خودرو در سطح جهانی دارد.

در فیلم بالا می‌توانید تست و بررسی فونیکس FX را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/24
واقعاً عالی به نظر میرسه
البته که معلومه توسط دلالان عزیز حتی از 8 پرو هم گرونتر در میاد...
1401/12/24
چرا درباره صندوق عقب و صندلی های عقب چیزی نگفتید؟
1401/12/24
سلام اقای ال طه مثل همیشه عالی فقط توی تصاویر چراغ چک روشن بود
1401/12/24
به نظرم تنها ماشین چینی که اعداد و ارقام و مشخصاتی که داده واقعی هست
1401/12/24
ماشین خوبیه ولی خودم به شخصه رینگ سیاه و برچسب قرمز رو ماشین و داخل رینگ نمی پسندم
1401/12/25
البته‌ اون نسخه که‌۵ستاره ایمنی گرفته آپشن ایربگ میانیروداره اما متأسفانه نسخه مختص ایران فاقداین آپشن هست
1401/12/26
به نظرم اگر با قیمت کارخانه بشه تهیه کرد، واقعاً میارزه
ولی قیمت هایی که در بازار آزاد هست خیلی زیاده
1401/12/26
با احترام
امنیت مربوط به سرقت میشه ایمنی مربوط به حفاظت جان سرنشینان در تصادف
1402/1/7
تیگو ۸ پرو یا تیگو ۷ پرو رو بنده بیشتر ترجیح میدم
البته ماشین خوبی هست
1402/2/1
فقط رنگ قرمز بدنش خیلی زشته
1402/4/21
راجع به خودرو های مدیران خودرو و خدمات پس از فروش آن لطفا گول این تبلیغ هارا نخورید واین خودرو های بی کیفیت با قیمتهای نجومی نخرید فرزند من در اسفند ۴۰۱ خود رو فونیکس fx خریداری کرد و۴۲۰۰ کیلومتر کار کرد سیلندر خودرو ترکید وموتور سوخت ومن همه جا زدم وشکایت کردم فقط برای تحویل خودرو در نمایندگی که قبول نمی کرد آن هم نمایندگی افتخار کد ۳۶۸ پس از شکایت به شرکت مدیران خودرو جنب کلانتری باغ فیظ تا اینکه خودرو را تحویل گرفته ومدت دو برای تعمیر وقت داد به شرط اینکه هزینه تراشکاری را خودتان بدهید و ماشین را پذیرش کرد و بعداز مدتی موتور باز شد اعلان کردن سیلندر ترکیده وموتور سوخته بجای این که خودروبی کیفیت عوض شود گفتند این کار انجام نمی شود وفقط تعمیر می‌شود از هموطنان عزیز خواهشن در خریدتان دقت کنید این شرکت مدیران خودرو در قبال خودرو های تحویلی هیچ تعهدی را نمی پذیرد وفقط تعویض روغن را انجام میدهد ببخشید که این همه درد دل کردم