موضوعات داغ

سانگ‌یانگ برند پرحاشیه‌ای است که پس از اعلام ورشکستگی، حال با جذب سرمایه توانسته دوباره خود را احیا کند. حواشی این برند البته در ایران نیز کم نبوده و تاکنون مشکلات زیادی گریبان گیر این برند قدیمی کره ای بوده است. حال نورا موتور پارس قصد دارد خودروی جدید سانگ یانگ کوراندو را روانه بازار ایران کند تا کمی از این حواشی کم کند و یک خودروی باکیفیت کره ای را در کنار انبوهی از کراس اوورهای چینی به بازار ایران بیاورد.

خودروی سانگ یانگ کوراندو توربو در سگمنت C قرار دارد و نسخه ای که قرار است وارد بازار ایران شود، به سیستم 4WD مجهز است. پیشرانه نصب شده روی آن مشابه تیوولی توربوشارژ است و موتور 1.5 توربو با توان 163 اسب بخار و 280 نیوتن متر روی آن قرار داده شده است. عملکرد این موتور در کنار گیربکس 6 سرعته خودکار Aisin بسیار عالی است و در شهر تهران توانستیم شتابی زیر 10 ثانیه را ثبت کنیم.

در این فیلم می توانید معرفی و بررسی کوراندو توربو را مشاهده کنید و نظر خود را در مورد این خودرو در زیر به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/7
قیافه ش رو خیلی دوست داشتم، البته که مهم قیمتشه
1402/1/7
با سلام و خسته نباشید، خیلی خوب هست که زود به زود خودرو های روز که قرار هست وارد بازار بشوند رو بررسی میکنید، انشالله سال جدید سالی باشه که حداقل یک تنوعی در بازار خودروی کشور ببینیم و تجربه ای هم از خودرو های روز دنیا و آخرین قابلیت های صنعت خودرو داشته باشیم در داخل ایران.
محصولات سانگ یانگ از نظر کیفیت و هزینه های نگهداری یک سر و گردن از هم وطن های خودشون بالاتر هستند و به جرات میگم آیسن 6 سرعته روی این ماشین خیلی با دوام تر از هیوندای پاورتک های هست که روی هایما و خود نسل های قدیم توسان و اسپورتیج نصب هستند.
سنگین بودن کاپوت هم نشانه این هست که در قالب بندی و برش ورقه های این خودرو از ورقه های دوفازی با ضخامت بالا استفاده شده که همین امر تاثیر شایانی روی ایمنی این ماشین داره. اگر واقعا در بازار خودروی ایران عرضه بشه تا رنج 2 میلیارد ارزش خرید خیلی بیشتر از چینی ها و حتی کره ای های دست دوم کیا و هیوندای دارد.
1402/1/8
کاش نسخه فولش عرضه میشد
1402/1/8
ماشین خوبیه فقط چرا تو تست شتاب دنده رو دور موتور پایین عوض میکرد؟؟ یه پیشنهاد هم برای خودروبانک، در اخر هر تست ماشین نمره کلی رو به ماشین بگید مثلا ۹ از ۱۰
1402/1/10
سانگ یانگ کیفیت و فدای درآمد می‌کنه و از نظر فنی و مهندسی فوق‌العاده است. خودروهای بسیار باکیفیت و کلاس جهانی تولید می‌کنه. با قیمتی جذاب ....
1402/2/22
میدونستی موتور این ماشین همون موتورای یک نیم لیتری توربو چین هست؟ ولی به اونا میگید بی کیفیت همون موتور تو این ماشین با کیفیت میشه
1402/1/11
به نظرم باید سایپا یا ایران خودرو این برند رو می خریدند با توجه به بازار انحصاری میلیونی ره صد ساله رو یه شبه طی می کردند
1402/1/17
من سالها تیوولی دارم، به شخصه با سایر کره‌ایی ها مثل هیوندا و کیا مقایسه میکنم کیفیتش سانگ یانگ رو بالاتر دیدم. از نظر طراحی داخلی با وجود چیینها انتظارات بالاتر از طراحی فعلی هست. عملکرد گیبرکیس و موتور با توجه به اشتراک با تیوولی توربو، عملکرد امیدوار کننده ای هست. طراحی بیرونی هیجان انگیز هست. کاش طراحی داخلی به روزتر بود واقعا.
1402/1/26
با سلام ماشین های شیک زور گزاشتین

1402/2/3
سلام و خسته نباشید
لطفا خودروی x22 pro رو هم بررسی کنید
با سپاس
1402/2/18
کاش دلیل خرید هم میپرسیدن. بیچاره مربیان اموزشگاههای رانندگی که هیچ شانسی برای عوض کردن خودرو هایشان ندارند
1402/2/21
باسلام من شهریور۱۴۰۱درسایت مدیران خودرو برای x22دنده ای ثبت نام نمودم تا اسفند ۴۰۱ که باید پول واریز میکردم تمام ثبت نام و تحویل پول رابه خوردند.چون نفع خود وهم پالکیهایشان تامین نشده بود. واینرا از بی کفایتی مسیولان میدانم وتاعمردارم میگویم خدا ازشان راضی نباشد.
1402/2/23
طراحی ظاهریش جذاب هست ولی طراحی داخلیش که قدیمی هست ای کاش با توجه ظاهر خوب ماشین و آپشن های قابل قبول بروزتر بود چون در برابر طراحی داخلی رقبای بروز چینی کم میاره
1402/2/29
قیمت اتوبوس اقساطی مدل ۹۲/۳ چجوریاست؟