موضوعات داغ

بازار ایران اولویت سیتروئن است

عکس مطلب اول
ایرنا : قائم‌مقام شرکت سایپا - سیتروئن گفت: هدف فرانسه باقی ماندن در برجام و اولویت نخست سیتروئن نیز حضور در بازار بزرگ ایران است. یان مارتین در حاشیه برنامه تست خودروی سیتروئن سی ۳ (C۳) افزود: شرکت فرانسوی سیتروئن به تصمیمات اتحادیه اروپا احترام گذاشته و بر پایه قوانین این اتحادیه عمل خواهد کرد.
به گفته این مقام مسوول فرانسوی، وقتی پژو به دلیل تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی مجبور به ترک ایران شد، فرانسوی‌ها روزهای سختی را سپری کردند، اما امروز از ارتباطات قوی با طرف ایرانی برخورداریم و اولویت نخست ما نیز این است که برای تجارت در بازار ایران باقی بمانیم. وی یادآوری کرد: هنوز پیش بینی خاصی برای موضوع خروج آمریکا از برجام نداشته و منتظر تصمیم اتحادیه اروپا هستیم؛ هرچند بقیه کشورها از جمله انگلستان و آلمان مواضع خود را اعلام کرده‌اند و هدف فرانسه نیز باقی ماندن در برجام است. مارتین تاکید کرد: ما دست‌کم ۲ هفته زمان نیاز داریم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد. وی در پاسخ به پرسشی دیگر درخصوص داخلی‌سازی خودروی C۳ خاطرنشان کرد: تاکنون ساعت‌های زیادی را با قطعه‌سازان ایرانی برای دستیابی به هدف بومی‌سازی ۷۰ درصدی این خودرو در سال‌های آینده صرف کرده ایم.

قائم‌مقام شرکت سایپا - سیتروئن تصریح کرد: این شرکت درصدد کمک به قطعه‌سازان ایرانی برای ارتقای سطح کیفی کارشان است؛ زیرا ایرانی‌ها از دانش بالایی برخوردارند و شرکت‌های با دانش بالایی در بین آنها وجود دارد. وی گفت: سطح تفکر بالای ایرانی‌ها زمینه ساز هدف اصلی این شرکت یعنی «احترام به مشتری» خواهد بود.مارتین همچنین با اشاره به تغییرات نرخ ارز در ایران، تصریح کرد: همین موضوع عامل اصلی است که به‌دنبال حرکت سریع به سمت داخلی‌سازی ۷۰ درصدی و واردات کمتر قطعات هستیم.قائم‌مقام شرکت سایپا - سیتروئن از سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون یورویی سیتروئن در این شرکت مشترک نیز خبر داد و گفت: بیش از ۴۵ هزار ساعت صرف آموزش نیروها در این پروژه شده است و علاوه‌بر آن بیش از ۴۰ کارشناس از کشورهایی چون فرانسه و سوئد در سایت کاشان حضور دارند.

وی اظهار کرد: ظرفیت تولید خودرو در سایت کاشان طی سال‌های آینده به ۲۰۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید و برای صادرات محصولات از ایران به سایر بازارها باید به سطح بالایی از کیفیت برسیم و هرچند سخت است اما دور از دسترس نیست، در این بین مسوول بازاریابی و فروش شرکت سایپا - سیتروئن نیز در حاشیه برنامه موردنظر اعلام کرد: تولید نخستین خودرو پسابرجامی سایپا با سطح داخلی‌سازی ۲۰ درصدی آن، در سایت کاشان آغاز شده است و شهریور به بازار عرضه می‌شود. «نیکلاس روتریگر» گفت: برخی قطعات این خودرو برای داخلی‌سازی نیازمند حضور قطعه‌سازان قدرتمند و برخوردار از دانش و فناوری لازم است که اکنون چنین شرایطی موجود نیست. روتریگر در عین حال افزود: بر این اساس افزایش سطح داخلی‌سازی و رساندن آن به حدود ۸۰ درصد تا سال ۲۰۱۹ اجرایی می‌شود.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/26
این همه تولید شده پس چرا تحویلش شهریوره!
1397/2/26
از همون اول تو سایت بودم برا ثبت نام، طبق تجربه هم اخرین موعد تحویل رو همش انتخاب میکردم، ولی هرگز به سامانه پرداخت متصل نشدم، واقعا این خودروبازها چرا باید اینقدر انحصار داشته باشند؟ چرا یه بار هم من نتونستم یه ماشین بخرم! درحالیکه در تورنتو من مزدا ۲۰۱۰ رو یک ساعت زمان برد تا آپشنهاش رو انتخاب کنم، انلاین با فروشنده مذاکره کنم، در آخر هم با موتور ۲۵۰۰سی‌سی سفارش دادم، امکان تحویل دم خونه هم بود ولی من خواستم مرکزشون رو هم بازدید کنم، قسطی هم خریدم با سود ۱/۵ درصد. دم از کدوم دین و اسلام میزنید در ایران؟
1397/2/26
منم از شروع فروش هر كاري كردم نتونستم جالب اينجاس ما سه نفر بوديم هيچكدوم نتونستيم وارد درگاه پرداخت بشيم جالبتر اينجاس همين كه شد ساعت ١١ما خواستيم وارد سايت بشيم زد مرحله اول ساعت ١١.١٥ سي ثانيه بعدم زد مرحله اول به اتمام رسيد نفهميدم با تاخير قرار بود شروع بشه يا يه مرحله فروخته فك كنم همون مرحله اول كه اين كارو كردن همرو به هر كي ميخواستن دادن اينا همه دزدن تو مملكتمون آدم پيدا نميشه اينم مملكت اسلاميه ديگه خدارا شكر هيچكيم نميگه چرا ملتو اذيت ميكنين چون ملت فقط واسه انتخابات لازم هستن
1397/2/26
آره تو که راست میگی! با این قیمتاتون
1397/2/26
باسلام اینها مردم را .. فرض کرده اند. ای پی نمایندگان نور چشمی را باز مگزارند تا خوب ثبت نام کنند وگرنه هر کس توسایت بوده مشاهده کرده هر یک ربع یکبار در ساعتو11.15و 11.30اعلام شد به مرحله بعدی مراجعه شود بعدش هم گفتن ثبت نام تکمیل شد فکر نکنم مردم عادی توانسته باشند ثبت نام کنند همش رانت
1397/2/26
بازم از صبح کل خانواده نشستیم ثبت نام کنیم نشد. ولی ۱ ساعت بعدش ۳۰ تا حواله تو باما برای فروش رفت. شما باور میکنید این فروشا واقعی باشه؟ شما این شرایطو برای ۲۰۰۸ هاوال و حالام C5 دیدین. تمام این فروشا فیلم از قبل صاحباش معلومن. فقط لعنت میفرستم اول به شرکت های خودروی ایرانی و بعد به اون دلال حروم خور که الان تو باما آگهی حواله گذاشته ۱۰۰ میلیون!
1397/2/26
این بهتره یا پژو ۲۰۰۸؟
1397/2/27
سلام. پژو 2008 بهتره. من تو نمایشگاه سوار c3 شدم داخلش خیلی افتضاح بود. همه ش پلاستیک خشک و ارزون قیمت. این ماشین حتی مینی کراس اوور هم نیست. در حد سایز 206 هست وقتی داخلش میشینید کاملا کوچک بودنشو احساس میکنید مخصوصا صندلی عقب که خیلی فضا کمه. سبب خیری شد که نتونستین ثبت نام کنید اصلا با قیمت 100 میلیون هم بنظرم نمی ارزه چه برسه به 130-140 میلیون که احتمالا میدنش بیرون.
1397/2/26
منم کلی تلاشکردم ه ثبت نام کنم ولی نشد، همش خطا میداد، شما که از اول معلومه به کیا میدید پس چرا مردمو سر کار میذارین، چه کاریه آخه
1397/2/27
پیش فروش می کنند به دلالان و خودشون هم ارتباطش را دارند در مورد ساندرو و رنو هم همینطور بود
1397/2/27
نه وقت مردم براى شما ارزش داره نه نظر انها ! قطعا اين عمل شما صرفا رانتى است فقط براى مديران و وابستگان سايپا و ساير افراد مى بايست سر كار باشد و شاهد قفل شدن در صف ثبت نام و در نهايت..... واقعا بايد نام ايران را از كشور جهان سومى خارج كرد و كشور دزدها ناميد ! ان كسى كه به شعور مردم توهين مى كند به خيال اينكه انها نمى فهمند خودش بى شعور است لياقت ما ايران ها همان پرايد است و شما نورچشمان c3 !