موضوعات داغ

شاهکار گروه رنو؛ قیمت زیر 10 هزار پوند برای داچیا داستر در انگلستان

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با اعلام قیمت نسل جدید "داچیا داستر" در بازار انگلستان، این خودروی کراس اوور باز هم مقرون به صرفه‌ترین و ارزان قیمت‌ترین خودروی کراس اوور این بازار معرفی شده است، زیرا نسخه‌های پایه این اتومبیل با قیمت زیر 10 هزار پوند به مشتریان عرضه خواهد شد، اما اگر امکانات بیشتری بر روی مقرون به صرفه‌ترین خودروی کراس اوور جهان می‌خواهید، می‌توانید آپشن‌های دیگر این اتومبیل را انتخاب کنید که در ادامه جزییات قیمت آنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، البته بعد از اینکه ویژگی‌های جدید داچیا داستر را در نسل جدید مورد بررسی قرار دادیم.
همانطور که پیش از این در خودروبانک گفته شده است، خودروی نسل جدید "داچیا داستر" پیشرفت‌های بسیار زیادی نسبت به نسل قبل خود داشته که مهم‌ترین پیشرفت این خودرو می‌تواند طراحی ظاهری اتومبیل در داخل و خارج از کابین باشد، هرچند سیستم‌های جدید این خودرو در داخل کابین می‌تواند سیستم ورود بدون کلید، سیستم کنترل هوای کابین و همچنین سیستم هشدار نقاط کور باشد که برای اولین بار از سوی شرکت خودروسازی داچیا در این اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته است.

داچیا داستر

داچیا داستر


علاوه بر این‌ها، شرکت خودروسازی داچیا ادعا می‌کند که به لطف عایق‌های بهتر و همچنین پنجره‌های ضخیم‌تر جلو، سروصدای کابین در نسل جدید "داچیا داستر" بهبود چشمگیری داشته و سکوت داخل کابین 2 برابر شده است.
باتوجه به جدول زیر، می‌توانید قیمت مدل‌های مختلف این اتومبیل را شاهد باشید که در حداقل حالت ممکن دارای قیمت 9995 پوند است، اما نسخه فول آپشن اتومبیل با سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک با قیمت 16 هزار و 395 پوند به مشتریان عرضه می‌شود، البته اگر با این هزینه نسخه دیزلی را ترجیح دهید، نیروی پیشرانه تنها به یک محور ارسال می‌شود که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در جدول زیر دنبال کنید.

قیمت مدل های مختلف داچیا داستر در انگلستان

قیمت مدل های مختلف داچیا داستر در انگلستان

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/17
وقتی مردم تو ایران تو صفن معلومه همچین قیمت هایی محاله تو ایران
1397/3/18
مردم تو ایران طالب ظلم در خورو هستند و با خرید و هجوم به بازار خودرو های بسیار ارزان و بی آپشن قیمتشون رو به چند برابر قیمت اصلش می رسونن. خود رنو هم فکر نمی کرد ماشین های از رده خارجش مثل ال 90 با قیمتی بیشتر از ماشین های به روز و با آپشنش در ایران به فروش برسه. جالبتر اینه که خط تولید این ماشین در داخله و اصولا باید از قیمتش برای مشتری کاسته بشه.
1397/3/17
اینجا قیمتش حدود 200000000 میلیون تومان هست.چه انصافیه ما چه بدی کردیم اخه :(
1397/3/17
همه شدن یه پا دلال و کارشناس.
ماشینه نیومده یارو تو کامنتا قیمت میذاره
دست خودمون نیست شدیم دلال و زالوصفت
1397/3/18
خودخواهی یه عده دلال و منفعت طلب کار داده دست همه. بازار خودرو رو همین افراد متورم می کنن. دولت هم هیچ نظارتی برای حفظ منافع مشتری ها نداره و خودش هم با پولهای هنگفتی که روی هر خودرو از مشتری بیچاره می گیره سودهای کلان می کنه. دد یعنی دلال و دولت سبب میشن که یه ماشین 60 میلیونی 200 میلیون به دست مصرف کننده مظلوم برسه.
1397/3/17
اصلا اشک تو چشمام جمع شد وقتی سیستم تهویه اتوماتیک و بالابر شیشه رو روی دستگیره‌ها رو دیدم! تو چیکار کردی با ما رنو؟
1397/3/17
همش میگیم مرگ بر اینا ولی در عمل از عدالت بویی نبردیم
1397/3/17
از نظر من فیس جلوی خودرو خیلی بهتر از قبل شده و ابهت و اقتدار بیشتری به ماشین داده.
نمای داخلی خیلی بهتر از قبل شده ولی به دلیل فرو رفتگی ها , پستی و بلندی های بیشتر ممکن است زودتر به صدا بیفته (این مورد بر حدس و گمان است)
نمای پشتی این ماشین به جای اینکه زیبا تر شود و ابهت چهره جلو هم در ماشین تداعی کنه , بیشتر زشت تر و اون ماشین حوصله سر بر قدیمی رو به یه ماشین نق نقو از خود راضی تبدیل کردن.
بهتر مهندسین گروه رنو همون غالب چراغ قدیمی رو نگه میداشتند و داخل چراغ برای زیبا کردن از نئون و LED بهره می بردند , که هم در هزینه ها صرفه جویی کنند و چهره ای زیبا تر از این ماشین توانا و ارزان(البته به جز در ایران و چین) به دنیا معرفی کنند.
1397/3/18
حتما انتقال میدم :/