موضوعات داغ

آغاز فروش خودرو چری تیگو 7 به تعداد محدود + جدول

عکس مطلب اول
با توجه به استقبال گسترده مشتریان از خودروی تیگو 7 فروش این محصول روز سه‌شنبه مورخ 12 تیرماه در کلیه نمایندگی‌های شرکت مدیران خودرو انجام خواهد شد.
چری تیگو 7 به یک موتور 1.5 لیتری 147 اسب بخار مجهز است که این نیرو را به کمک سیستم پرخوران تولید می کند. گیربکس نصب شده روی این خودرو 6 سرعته دوکلاچه است و می تواند در عرض حدود 11 ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر برسد.
قیمت این خودرو در شرایط فروش جدید حدود 172 میلیون تومان است 45 روز کاری لازم است تا خودرو تحویل مشتریان شود. سود انصراف و جریمه 12 درصد است.
در زیر شرایط فروش چری تیگو 7 را می توانید ببینید:

چری تیگو 7

چری تیگو 7


نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/11
19 میلیون تومن خدمات شماره گذاری و بیمه و مالیات !!!؟؟؟ خوب ماشینو آدم خودش بدون بیمه تحویل بگیره و ببره خودش پلاک بزنه و بیمه کنه که کلا 2 تومن نمیشه !؟ چجوری حساب می کنند!؟ لطفا میشه توضیح بدین چجوری حساب کردن که این هزینه ها شده 19 میلیون و خورده ای !؟ کسی میدونه بگه لطفا !!!
1397/4/11
بیمه و مالیات خودروی وارداتی رو باید اداره دارایی پرداخت کنن، تفاوتی نکرده درصدش.
1397/4/11
زودباشید صف بکشید تا تموم نشده ، واقعا که یکسری خیلی ذلیل هستن و هرچی سرشون بیاد حقشونه
1397/4/11
احسنت
1397/4/11
بدوید که مدیران خودرو دنبال این فرصت بود تا ماشیناشو دوبله بده به مشت آدم ماشین ندیده .بدویید شاسی بلنده الان زود تموم میشه
1397/4/11
این قبلا 150م بود که !!!20 تومن اضافه شدههههههه!!
خدایا خودت ظهور کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1397/4/12
بدوید، حراجش کردن!؟ بدویید که الان تموم میشه!؟ ملت ندید بدید!؟ ملت صف کش واسه همه چیز ! ملت بی مطالعه و بی غیرت... آی بدو که آتیش زدن به مالشون، دلالا، دزدا، فرصت طلب ها، این شانس طلایی رو از دست ندید!!! ملت دزد صفت و حقیر... از ماست که بر ماست...
1397/4/13
انتقادبه قیمت گذاری
1397/4/13
ابتدای سال گذشته یکدستگاه آریزو رو بعداز کلی بررسی ماشین های هم رده ازصفر تاکارکرده از نمایندگی مدیران تحویل گرفتم بعداز کلی سردوندن!در یک مراسم 2دقیقه ای ماشین رو به من دادند بعد که وارداستفاده شدم متوجه امکاناتی شدم که نه موقع تحویل به من گفتند ونه حتی در کتابچه آمده بود به هرحال چون حس ماشین های سدان رودوست داشتم این رو گرفتم آخه شاسی ها حرکت گهواره ای دارند به جز لکزس که ازتوانم خارج بودمی موند اطاق بلندهایی مثل هایما یا تیگو5 که مشکل زیادی ارتفاع به عرض رو داشتند ضمنا فیس آریزو بهتربود ولی خوب نواقصی هم داره که تواین رده بعید بود،بعد که تیگو7اومدش کسی از دوستان گرفت و300کیلومترباون تست کردم دیدم اولا این همه اختلاف قیمت معقول نیست چون یه دوربین 360 ،صندلی برقی،وگرمکن،کمر خواب برقی آینه،وسقف پانورامیک عمده اختلاف بود ورینگ ولاستیک که اصلا سرجمع اینهمه اختلاف معقول نیست ،تلبته گیرباکس دو کلاچه هم بود که به نظر من وقتی گسی به نرمی cvt عادت کرد دیگه گیرباکس های دیگه پیشش خیلی باحال نیستند ضمنا همون cvtبا خاموش کردن اکو ماشین وحشی وپرشتاب میشه ،موندکیفیت رانندگی که من اصلا نپسندیدم چون ماشین تودست نیست واگه کمربندنبسته باشی راحت کله پاچه هم خورده باشی تو دلت هضم میشه ،زوزه توربو بعلاوه نبود تهویه -سردکن صندلی-هم ازدیگر نقاص بوداماانصافا کولردوال وپرتابش بادش خوب بود ولی طراحی دریچه ها غیر کاربردی وبادشکن هستند ویوی بیرون هم معمولی بود می خوام بگم این همه اختلاف قیمت به هیچ وجه معقول نیست!
1397/5/8
قدر الاغ خود را بدونید که فردا نه بنزینی هست نه ماشینی این همه هم انتقاد نکنید کی شما را تحویل میگیرد سر خود داد وفریاد انداختید.