موضوعات داغ

موفقیت کراس اوورها تمامی ندارد؛ بازار فوق العاده داغ هاچ بک های کراس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
آمارها نشان می دهند که بازار کراس اوورهای کوچک دوباره در حال رونق گرفتن است. این خودروها که باید آنها را عملا هاچ بک هایی با ارتفاع بالا دانست توانسته اند رشد فروش 30.4 درصدی را تجربه کنند.
در حال حاضر بازار شاسی بلندهای کوچک با تعداد فروش 72 هزار و 269 دستگاه شامل 24 برند است و 11.9 درصد بازار کشوری چون استرالیا را به خود اختصاص داده اند. در حال حاضر این سگمنت چهارمین کلاس پر فروش خودروها را شامل می شوند. پر فروش ترین کلاس خودروها در حال حاضر در استرالیا سدان ها، اس یو وی ها و وانت ها هستند.

بازار این خودروها که اکثرا دارای قیمت زیر 40 هزار دلار هستند بسیار داغ است. در این بین میتسوبیشی ASX بالاترین فروش را دارد و 20.5 درصد بازار را به خود اختصاص داده است.
دیگر خودروهای پرفروش نیز مزدا CX-3، سوبارو XV، نیسان قشقایی و هوندا HR-V هستند. باید به این لیست، خودروهای تازه واردی همچون تویوتا C-HR و هیوندای کونا را نیز اضافه کرد.
در رده قیمتی بالای 40 هزار دلار نیز خودروهای کراس اوور لوکس تری همانند مرسدس بنز GLA و بی ام و X1 پرفروش ترین ها هستند و پس از آنها نیز آئودی Q2، بی ام و X2 و جگوار E-Pace و ولوو XC40 قرار دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد