موضوعات داغ

گردباد سرعت و تکنولوژی؛ جزییات تازه از قیمت و مشخصات ب ام و سری 8 جدید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و اعلام کرده است که مدل 850i xDrive را برای سال 2019 در بازار آمریکا به قیمت 111 هزار و 900 دلار عرضه خواهد کرد. عرضه این خودرو از 8 دسامبر 2018 آغاز خواهد شد. نسخه دیزلی این خودرو که با کد 840d xDrive شناخته می شود در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد. این مدل دیزلی دارای یک موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی از نوع توربو است که می تواند 315 اسب بخار قدرت و 680 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.
خریداران بی ام و سری 8 همچنین می توانند امکانات زیادی را برای خودروی خود سفارش دهند که از بین آنها باید به چراغ های هوشمند فعال لیزری، سیستم تعلیق فعال، تودوزی چرم، نمایشگر دیجیتال 12.3 اینچی مقابل راننده و نمایشگر 10.25 اینچی مالتی مدیا در کنسول مرکزی اشاره کرد که به سیستم رهیاب ماهواره ای نیز متصل است. بی ام و همچنین برای سری 8 سیستم صوتی هارمن کاردون را با 16 بلندگو عرضه می کند.

بی ام و سری 8

بی ام و سری 8

بی ام و 850i xDrive به یک موتور هشت سیلندر 4.4 لیتری توربو مجهز است که می تواند 523 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. انتقال نیروی این موتور به هر چهارچرخ خودرو نیز با استفاده از یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک انجام می شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو نیز 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

بی ام و سری 8

بی ام و سری 8

امکانات ایمنی مدل لوکس این مدل نیز شامل امکانات کمکی رانندگی نیز می شود و امکاناتی همچون سیستم استاپ/استارت، سیستم iDrive و سیستم صوتی Bowers & Walkins هستند.
اگر بی ام و سری 8 با چنین مشخصاتی هم نتواند نظر شما را جلب کند باید کمی تا زمان معرفی و ورود به بازار مدل M8 صبر کنید. همچنین ممکن است بی ام و مدلی چهار در از این خودرو را با نام سری 8 گرن کوپه عرضه کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد