موضوعات داغ

هیوندای آزرا 2018 در گمرک جنوب؛ تحویل اولین سری آزرا جدید بزودی

عکس مطلب اول
به تازگی عکس هایی از گمرک جنوب کشور از طریق یکی از مخاطبین خودروبانک به دست ما رسیده که نشان از ورود تعداد قابل توجهی هیوندای آزرا نسل جدید به این گمرک است. هیوندای آزرا 2018 سال گذشته از طریق کرمان موتور پیش فروش شد و حتی یک نمونه از این خودرو به داخل کشور نیز وارد شد که در آن زمان گزارش کاملی را از این خودرو تهیه کرده بودیم که می توانید در صفحه هیوندای آزرا 2018 با این خودرو بیشتر آشنا شوید.

هیوندای آزرا 2018

هیوندای آزرا 2018

اما واردات هیوندای آزرا 2018 متاسفانه به مشکلات ارزی و در نهایت به توقف واردات خودرو رسید و نتوانست به موقع خود را به بازار برساند. اما ورود حدود 90 دستگاه هیوندای آزرا به گمرک جنوب نشان از این است که کرمان موتور قصد دارد این خودرو را البته در تعدادی محدود به مشتریان تحویل دهد. به نظر می رسد که هیوندای آزرا هایی که وارد شده ثبت سفارش هایی قبل از بسته شدن ثبت سفارش برای واردات خودرو داشتند و با توجه به لیست های منتش شده برای ارزهای اختصاص یافته، گویا کرمان موتور ارز آن را قبلاً حواله کرده بوده که همگی نشان از مجوز این شرکت برای ترخیص این تعداد هیوندای آزرا است. البته لازم به ذکر است که هیوندای آزرا هایی که در تصاویر مشاهده می کنید، همگی مربوط به شرکت کرمان موتور نیستند و تعدادی از آنها با موتور 6 سیلندری وارد شده اند و قرار است به صورت ترانزیت به کشور ارمنستان بروند. حال مشخص نیست که دقیقاً چه تعدادی از این محموله ترخیص و به مشتریان تحویل داده می شود.

هیوندای آزرا جدید

هیوندای آزرا جدید

نکته بسیار مهم در مورد قیمت هیوندای آزرا 2018 این است که کرمان موتور این خودرو را اسفندماه سال گذشته با قیمت قطعی 379 میلیون تومان و با سود 18 درصدی پیش فروش کرد اما این خودرو با وضعیت آشفته بازار در آگهی ها حدود 800 میلیون تومان قیمت خورده است که البته بسیار بیش از حد انتظار است و قطعاً با عرضه این خودرو این رقم نجومی کاهش پیدا خواهد کرد اما در هر صورت افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به قیمت قطعی فروخته شده خواهد داشت.

هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای آزرا گرنجور

لازم به ذکر است که هیوندای آزرا معمولاً به موتور 6 سیلندری قدرتمند خود معروف است اما به دلیل محدودیت های بازار ایران، موتور هیوندای سوناتا که 4 سیلندر 2.4 لیتری است روی آزرا های وارداتی نصب شده و از نظر قدرت همانند سوناتا است.
حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که چند دستگاه از این محموله وارد شده مربوط به کرمان موتور است و دقیقاً چه زمانی این خودروها ترخیص و وارد بازار خواهند شد.
در انتها جا دارد از همراه همیشگی خودروبانک آقای فرهاد آل معزز برای ارسال عکس ها کمال تشکر را داشته باشیم.

نظرات کاربران

22 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/16
واقعا این قانون واردات آدمو عصبی میکنه!! آزرا بدون اون موتور غول فایده نداره. سوناتای فیس لیفت سلام.
1397/5/16
جلوش کپی برابر اصل audi a4 یکم هم جگوار
عقبش هم که کامل کپی برابر اصل دوج چارجر و....
ولی در کل قشنگه با همه این کپی برداری ها
1397/5/17
اوق میخواد بزنه آدم وقتی این نظرات رو میخونه ، آزرا از سال 2007 چراغ های عقب بهم پیوسته داشته ، اگه به کپی باشه دوج هم از میتسوبیشی گالانت 92 و هیوندای کپی برداری کرده ، در ضمن تو وکیل مدافع دوج هستی یا سهامدار عمدش ، کلا یاد گرفتیم چرت بگیم در حالی که خودمون آفتابه هم نمیتونیم تولید کنیم
1397/5/17
واقا خسته نشدید از این دست حرف ها ؟ جلوش کپیه یا نمیدونم عقبش کپیه فلان ماشینه ، بیخیال این حرف ها بشین !!!
1397/5/17
حاج ممد مواظب باش چی میگی
تربیت و اخلاقت رو اصلاح کن
نقدهای خارجی رو ببین میفهمی همه جاش کپی هست نه تنها بیرونش
1397/5/17
محمد جام و آیدین جان و البته باز هم محمد جان، چرا حالا شما اینقدر حرص میخورین، رنو 21 هم چراغاش پیوسته بود و چندین ماشین دیگه ، چرا اونارو متهم به کپی برداری نمیکنن ؟ چون فقط هیوندای بی اصالت هست که تو کار کپی هست، البته این حرف متعصبین و طرفداراش که عشق اپشن هستن هیچ وقت درک نمیکنن.
غیر از اون هم الان که 800 میلیونه هیچ، با قیمت 379 میلیونی هم هیچ ادم عاقلی نمیرفت بخره، این همه ماشین خوب، مثه پاسات که پیچش به کل صنعت کره میرزه.
1397/5/18
آقای کیان دوست عزیز، اصلا بحث من سر کپی برداری کمپانی ها از همه دیگه نیستش ، موضوع اینه چندین ساله ایرانی ها مدام همین رو می گن ، کپیه فلان ماشینه، ماها یه جوری میگیم کپی انگار بین جنس کپی و اصلش موندیم کدوم رو انتخاب کنیم !! هممون نهایت یه پژو یا یه ماشین ایرانیه دیگه ای زیر پامونه ! واقا باید این انتقاد های بیهوده و بی ربط رو تمومش کرد !
1397/5/16
مفتش گران است...
1397/5/17
تو صندلی پراید رو بهت مفت بدن 600 کیلومترو میدویی تا از دست ندیش.....
1397/5/17
آره تو راست میگی اون لگن های چینی ارابه ای که امثال تو میرن 200 میلیون بابتشون میدن ارزونن !!
1397/5/17
اشتباه داری میزنی داداچ! موتور سوناتا mpi هست ولی موتور آزرا GDI. در واقع موتور آزرا با موتور سورنتو و سانتافه های GDI تقزیبا یکی هست ولی با موتور سوناتا فرق میکنه و تکنولوژیش خیلی جدیدتره
1397/5/17
یجوری با ذوق و شوق تیتر زده شده بزودی انگار قراره اینا بیاد برسه دست مردم عادی !!!
ماشینی که قراره به تعداد محدود بیاد با قیمت گزاف و بی ربط بره زیر دست و پای یه دسته آدم معدود ، اومدنش خوشحالی داره ؟!؟! مثلا خوشحال باشیم که تو خیابون روزی یه دونه آزرا از جلومون رد شه ببینیمش ذوق کنیم ؟؟؟
1397/5/17
800 میلیون ؟! چه قیمت خوبی به به درود بر مسئولین با لیاقت مملکت
1397/5/19
وقتی دلال بازیه و مردم خون همدیگه رو تو شیشه میکنن همین میشه دیگه. مسئولین که خوابن.ولی مشکل اصلی مردمن.
دیگه داره کار به جایی میرسه ک حالت از همه چی و همه کس به هم بخوره
1397/5/17
خدا میدونه چه قیمتی میخوان بزارن روش!!!!!!!!!!!!
1397/5/17
پیشرفت چین و کره خوب بوده گرچه هنوز خیلی راه تا ژاپن دارند
هم تو اصالت طراحی و هم در کیفیت
1397/5/17
800 میلیون؟ اوسکوله طرف 800 تا بده ازرا !
1397/5/17
به نظر من این خودرو مصرف زیادی داشته و برای خرید بصرفه نیست با قیمت این خودرو میتوان تلیسمان و خودرو های اروپایی خیرد و اخیرا در مراکز تعمیر گاهی دیده شده خودرو های کره ای و ژاپنی صفر که بعد از مصافت اندک موتورشون یاتاقان زده و مشکلات جدی به بار آورده.
1397/5/22
در مراکز تعمیرگاهی خودروهای ژاپنی صفر دیده شده که پس از طی مسافت کوتاهی یاتاقان زده ؟؟ ؟؟ عمو مثل اینکه قرصاتو نخوردی چرا حرف مفت میزنی ؟ یه چیزی بگو که بهت نخندند به جای این مزخرفات برو یه کم روی دیکته خودت کار کن که مسافت رو با ص ننویسی .
1397/5/18
اگر رقاباش عین ماکسیمای جدید یا اکورد جدید یا کمری اتاق جدید می اومدن بعد مشخص می شد کسی هم خریدارش هست یا نه البته الانم با این قیمتا مشتری نداره مخصوصا که با بدنه ی سنگینش موتور 2400 با گیربکس تک سرعته کند کره ای روشه
1397/5/20
در نظارت بر واردات آزراها حضور داشتم بیشترش انبار شده و به خاطر محدودیت ظرفیت بخشیش اینجا منتقل شده مجموعا ۴۰۰ تا وارد شده با ریموت سوئیچ سوم که کارتی هوشمند هستش
1397/5/20
من خودم گمرکم در نظارت بر واردات این آزراها حضور داشتم مجموعا ۴۰۰ تا ان که بیشترش انبار شده و به دلیل محدودیت در ظرفیت بخشیش این جا منتقل شده همه سفارش کرمان هست نسخه فول با سه سوئیچ ریموت سوم کارتی هوشمند هستش