موضوعات داغ

پایان حیات آلفارومئو میتو در اوایل سال 2019

عکس مطلب اول
وقتی آلفارومئو در ابتدای ماه ژوئن جدول معرفی محصولات آینده خود از سال 2018 تا 2022 را منتشر کرد، هاچبک میتو که در سگمنت B قرار دارد هنوز در ستون مربوط به مدل های سال 2018 در جدول حضور داشت اما این خودرو در فهرست مدل های سال 2022 وجود ندارد. این موضوع نشان می دهد که روزهای پایانی حیات این هاچبک نزدیک است و این هفته رئیس آلفارومئو در اروپا نزدیک شدن توقف تولید میتو را تایید کرد.
روبرتا زربی در مصاحبه ای با نشریه Autocar برنامه های آلفارومئو برای حذف میتو در ابتدای سال 2019 را اعلام کرد و دلیل آن کمبود تقاضا برای خودروهای سه در، در اروپا است زیرا روز به روز به تعداد مشتریانی که به خاطر جنبه های کاربردی بیشتر خودروهای پنج در را انتخاب می کنند اضافه می شود. در واقع سئات نیز به تازگی مدل های سه در Mii و لئون را حذف کرد، مدت زیادی از توقف تولید مدل سه در لندروور ایووک نمی گذرد و پژو نیز همین کار را با مدل سه در هاچبک 208 انجام داد.
جدیدترین مدل فولکس واگن پولو نیز مانند همتای اسپانیایی خود سئات ایبیزا فقط به صورت هاچبک 5 در تولید می شود و همین موضوع در مورد مدل آینده آئودی A3 نیز صدق می کند که قرار است فقط مدل 5 در Sportback آن به فروش برسد. کیا مدل سه در دیگری از هاچبک Ceed تولید نمی کند و این قبیل مثال ها همچنان ادامه دارد.
زربی در ادامه گفت که امیدوار است خریداران علاقه مند به آلفارومئو میتو یا جولیا سدان که یک خودروی بزرگتر است را انتخاب کنند یا منتظر کراس اوور آینده آلفارومئو باشند که کوچکتر از استلویو خواهد بود. این شاسی بلند بخشی از طیف مدل های گسترش یافته آلفارومئو است که شامل احیای مجدد مدل 8C و مدل جدید GTV است. برنامه هایی برای تولید مدل های جولیا و استلویو با فاصله محوری بیشتر و یک SUV بزرگتر نیز وجود دارد. پیش بینی می شود آلفارومئو 4C تا سال 2022 بازنشسته شود. این خودرو هم اکنون تقریبا از بازار امریکا خارج شده است زیرا برای سال 2019 فقط مدل اسپایدر آن به فروش می رسد.

آلفارومئو میتو

آلفارومئو میتو


آلفارومئو میتو

آلفارومئو میتو


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد