موضوعات داغ

بروز رسانی تویوتا هایلوکس برای رقابت در بازار شرق آسیا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بازار استرالیا یکی از مهم ترین مراکز فروش خودروهای پیکاپ محسوب می شود و می توان گفت که تمام عرضه کنندگان پیکاپ در جهان، نگاه ویژه ای به بازار استرالیا دارند. یکی از پرفروش ترین محصولات در جهان که البته در ایران نیز محبوبیت دارد، تویوتا هایلوکس است. شرکت ژاپنی تویوتا حساب ویژه ای برای این محصول در استرالیا باز کرده و با عرضه مدل های SR و SR5، قصد دارد تا شانس پیروزی محصولش در برابر رقبا را افزایش دهد. تویوتا هایلوکس در دو نوع تک کابین SR و دو کابینSR5 عرضه می شود که از آخرین فیس لیفت تویوتا بهره می برند که هایلوکس روگ نام دارد. این فیس لیفت شامل آینه های جانبی جدید، جلو پنجره جدید همراه با قطعات کرومی، چراغ های جلو و مه شکن های LED در مدل دو کابین و چراغ های هالوژنی در مدل تک کابین است.
این مدل به واسطه رقابت بهتر و عدم کاهش فروش، پیش از موعد وارد بازار شد و قصد دارد تا به رشد فزاینده تقاضای امکانات رفاهی برای پیکاپ ها پاسخ دهد، چرا که اکنون پیکاپ ها تنها وسایلی برای کار نیستند و مشتری انتظار دارد تا انواع امکانات رفاهی و سرگرم کننده را در خودروی خود داشته باشد. سین هنلی، معاون تویوتا در استرالیا اعتقاد دارد که تویوتا همگام با تغییرات بازار حرکت کرده و همین امر موجب شده تا هایلوکس به چهره ای شناخته شده و غیر قابل شکست در بازار تبدیل شود و مشتریانی که به دنبال خرید یک پیکاپ هستند، همواره تویوتا هایلوکس را گزینه اصلح بدانند.
در حال حاضر تمامی مدل های هایلوکس با سوئیچ DPF عرضه می شوند که نخستین بار در نسل جدید تویوتا پرادو مشاهده شده بود و در آینده بر روی مدل فرچونر نیز نصب خواهد شد. هم چنین بروز رسانی هایی در جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته مدل های تک کابین و دو کابین انجام شده که باعث شده تا مصرف سوخت این پیکاپ اندکی کاهش یابد. با توجه به تغییرات انجام شده، مدل های SR و SR5 هشتاد دلار افزایش قیمت را تجربه کرده اند، اما سایر مدل ها تغییری در قیمت نداشته اند. در حال حاضر مدل SR به قیمت 42990 و مدل SR5 به قیمت 45140 دلار استرالیا به فروش می رسند. مشتری می تواند امکانات بیشتری را نیز برای مدل SR5 سفارش دهد که قیمت آن را در بالاترین حد به رقم 54440 دلار استرالیا می رساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد