موضوعات داغ

شرایط ویژه شرکت ایران‌خودرو برای خودرو اولی‌ها

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چندی پیش معاون مدیرعامل بازاريابي و فروش ايران خودرو در مصاحبه با خبرگزاری ها عنوان کرد که این شرکت به دنبال کسب مجوز برای اجرای طرح پيش فروش ويژه 40 هزار دستگاهی تعدادی از محصولات خود بوده و در صورت دریافت مجوز بلافاصله آن را اجرایی خواهد کرد.
مصطفي خان كرمي در مورد هدف ایران خودرو برای اجرای این طرح پیش فروش توضیح داد که این شرکت به دنبال توزیع عادلانه محصولات خود بوده و تلاش می کند که خودروهایش به کمک روش های ابتکاری جدید از دلالان به دور کرده و به دست خریداران واقعی برساند.
وی گفت: در همین راستا ایران خودرو ثبت نام برای خودرو اولي ها را محدود نخواهد کرد براساس اطلاعات به دست آمده از خوداظهاری مراجعه کنندگان به سایت این شرکت به افراد فاقد خودرو محصولات خود را ارائه خواهد داد.
خان کرمی اظهار داشت: اما از طرف دیگر ایران خودرو برای مبارزه با دلالان مجددا از ثبت نام کسانی که در طرح پیش فروش اخیر شرکت سایپا ثبت نام کرده اند جلوگیری خواهد کرد و این موضوع به کمک کد ملی هایی که از سایپا دریافت می شود پیاده سازی خواهد شد.
وی متذکر شد: هرچند که ایران خودرو براساس اعتماد به مشتریان خود پیش می رود و براساس اطلاعات بدست آمده از خوداظهاری مشتریان محصولات خود را پیش فروش می کند اما این شرکت در راستای مبارزه با دلالان مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو را بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد کرد. در صورتی که مشتریان این شرکت اطلاعات غلطی را در خود اظهاري خود ثبت کنند وديعه عينا مسترد مي گردد.
معاون مدیر عامل بازاریابی و فروش ایران خودرو یادآور شد: با توجه به تجربیات گذشته این نتیجه بدست آمد که مرحله انتخاب نمايندگي در پروسه ثبت نام یکی از مراحل زمان گیر است که با توجه به پیشنهادات ارائه شده قرار است این مرحله از فرآیند ثبت نام خارج و پس از انتخاب خودرو و واريز وجه توسط مشتريان قابل اجرا شود. البته مشتری می تواند در طی روزهای بعد از ثبت نام نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب کند.
خان كرمي افزود : یکی دیگر از اقداماتی که ایران خودرو در راستاي افزايش اعتماد مشتريان و البته مبارزه با دلالان انجام خواهد داد، ارائه لیست مشتریان موفق به ثبت نام در وب سايت خود است.
معاون مدیر عامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو در ادامه گفت:به جهت جلوگيري از ترافيك مشتريان بر روي سايت شركت ايران خودرو، شرايط پيش فروش مذكور طي 5 روز و بر اساس كد ملي مشتريان فعال خواهد بود.
گفته می شود قیمت نهایی محصولات ایران خودرو در این پیش فروش مشابه با پیش فروش های قبلی در زمان تحويل خودرو مشخص خواهد شد. همچنین همانطور که گفته شد در صورتي كه مغایرتی در اطلاعات ارائه شده از سوی مشتری با مستندات مشاهده شود، قرارداد مشتريان فاقد اعتبار بوده و وديعه عينا مسترد مي گردد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/27
:)))))))))))))))) تا اینا ماشین بدن خودرو اولی های عزیز سه چار تا ماشین عوض می کنن
1397/6/27
این برای چندین باره شما از پیش فروش ایران خودرو صحبت میکنید؟چندین باره از شرایط ایران خودرو صحبت میکنید ولی یکبار ذکر نکردید مدل خودروها چیه تحویلش کیه؟
1397/6/27
مبارزه با کدوم دلال؟
مردم دارن میخرن
چون ارزش پول اومده پایین!! وگرنه صد سال سیاه نمیتونستین انبارتون رو خالی کنید!!!
ولی وای به روزی که جای سوار و سواری دهنده عوض بشه
1397/6/27
شما به جای این حرفای مسخره دعوتنامه ی ثبت نام هارو بفرستین. دیگه ثبت نام نمی کنند واقعا یکی مگه اشتباهو دوباره تکرار می کنه؟همه ثبت نام کنندگان ایران خودرو و پارس خودرو بخاطر تاخیر خودروها ناراضی هستند.
1397/6/27
به امید روزی که ورشکستگی ایرانخودرو سایپا رو ببینیم.
1397/6/28
چند سال پیش مردم خرید خودرو را تحریم کردند دولت با طرح اقساطی شکوند الان هم با همون طرح قیمت ها عادلانه میشه انقدر هم گردن دلال ها نیندازید بالای نود درصد زنان خانه دار کارمندان کاسب های جز خریدارن تا بعد سودی ببرند