موضوعات داغ

شرایط فروش 53 هزار دستگاه ایران خودرو چیست؟ + زمان شروع ثبت نام

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت ایران خودرو روز سه شنبه قصد دارد 53 هزار دستگاه خودرو را به صورت اینترنتی پیش فروش کند. این پیش فروش که از روز سوم مهرماه آغاز خواهد شد از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بوده و هدف از اجرای آن طبق گفته خود شرکت صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار اعلام شده است. پیش فروش مذکور به صورت اینترنتی اجرا شده و طی شش روز عملیاتی می شود.
معاون مديرعامل بازاريابي و فروش ايران خودرو در این باره عنوان کرد که خودروهای پژو 206 تیپ 2 و پژو 206 تیپ 5، پژو 405 جی ال ایکس، سمند LX، سورن ELX، رانا، دنا و وانت آریسان در این پیش فروش در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.
مصطفی خان کرمی در مورد شرایط پیش فروش مذکور توضیح داد که ایران خودرو به منظور رفاه حال مشتریان خود و با هدف جلوگيری از ترافيک مشتريان بر روی وبسايت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشيدن به فرآيند ثبت نام، از روش جدیدی استفاده خواهد کرد. در این روش كد ملی مراجعه کنندگان به سایت بر اساس رقم سمت راست به شش گروه تقسیم شده و در هر روز فقط مشتريان با كد ملی تعیین شده می توانند اقدام به پیش خرید خودرو کنند.
براین اساس دارندگان كد ملی با رقم سمت راست عدد 1 روز سه شنبه هفته جاری، كد ملي با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 روز چهارشنبه هفته جاری، كد ملی با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنج شنبه هفته جاری، كد ملی با رقم سمت راست اعداد 6 و 7 روز شنبه، كد ملی با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز یکشنبه و كد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده اجازه پیش خرید خودروهای ایران خودرو را خواهند داشت.
معاون مديرعامل بازاريابي و فروش ايران خودرو تاکید کرد که این شرکت تلاش خود را به کار خواهد برد که عدالت را در این میان رعایت کرده و ظرفیت پیش فروش محصولات خود را به عدالت و مساوات بین تمامی روزهای پیش فروش و کدهای ملی تقسیم خواهد کرد.
از دیگر محدودیت های این طرح پیش فروش محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولی ها و يا افراد فاقد خودرو است. این موضوع با توجه به فرم خوداظهاری مراجعه کنندگان به سایت و با اعتماد به آن ها اثبات خواهد شد. البته فرم خوداظهاری که شامل تعیین وضعیت گواهینامه و مالکیت خودرو است در زمان ثبت نام راستی آزمایی شده و در صورتی که به ایران خودرو اثبات شود که مراجعه کننده خود اظهاري اشتباه انجام داده است، اصل وديعه او در زمان تحويل عينا مسترد مي گردد. این موضوع برای جلوگیری از حضور دلالان و تحویل خودروهای ایران خودرو به مشتریان حقیقی است.
از طرف دیگر افرادی که در 18 ماه گذشته از ایران خودرو خرید کرده و یا در طرح های پیش فروش شرکت سایپا ثبت نام کرده اند نیز امکان شرکت در طرح پیش فروش 53 هزار دستگاهی ایران خودرو را نخواهند داشت. سایپا به این منظور با ایران خودرو همکاری کرده و ليست كدملي مشترياني كه در ثبت نام های اخير خود موفق به پیش خرید خودرو شده اند را در اختیار ایران خودرو قرار خواهد داد.
خان کرمی متذکر شد: یکی دیگر از اقداماتی که ایران خودرو در راستای مبارزه با دلالان و حمایت از مشتریان واقعی خود انجام می دهد ارائه ليست مشترياني است كه موفق به ثبت نام شده اند. البته در این بین حریم شخصی افراد حفظ شده و اطلاعاتی که از آن ها نمایش داده می شود شامل نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی است که تنها پس از 5 دقیقه از ثبت نام نهایی قابل رویت است.

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/1
سلام
من یکی از زخم خورده های ایران خودروام
من موندم این شرکت بقول خودش مگه با کمبود قطعات مواجه شده و ماشین هاش ناقص هستن اونوقت چجوری و با چه رویی میخواد دوباره ثبت نام بکنه؟هنوز حواله های تیر و مرداد رو تحویل ندادن.چرا با مردم اینجوری میکنن؟؟

ماشینای خارجی رو که جلوشو بستن نمیذارن بیاد اگرم بیاد با قیمت خون یزید میفروشنش!!!ماشین ایرانی هم که انقدر گرون کردن که اصلا خریدن یه 111 برای جوونا آرزو شده.پس دیگه چی سوار بشیم ما؟/الاغ؟؟

خسته شدم والا ازبس فکر و خیال کردم
1397/7/2
سلام
منم مثل شما روزگار میگذرونم....قبل عید همه چی خوب بود تا این که این وضع پیش اومد...
یادمه به رفقایی که کار نداشتن و مهاجرت کردن
1397/7/1
ادرس سایتی که میشه ثبت نام کرد چیه؟
1397/7/1
نمیتونن جلوی قیمت تره بارو بگیرن اینکه ربطی به تحریم نداره امروز گوجه کیلویی ۹هزاز تومن شده ... قطعات یدکی سه برابر شده ... کی جرعت میکنه سمت ماشین بره ...
1397/7/1
خودروسازان بم هم شرایط فروش غیر قطعی اش رو باز کرده
1397/7/1
خیلی زرنگ تشریف دارن اصلا از سود انصراف خبری نیست یعنی بزور دارن میفروشن وهرکه پول واریزکنه پشیمانی سودی ندارد البته باید انصاف رادرنظرگرفت تمام اتومبیلهای چری وام وی ام الحق ۲ سروگردن بالاتراز وطنی ها هست اولا نمایندگی های ایران خودرو نشون دادن که کرامت مشتری راحفظ میکنن و کاری نیست که مالک درمورد خودرو ازشون بخواد وانجام ندن
دوم اینکه کیفیت تولیداتشون بسیار بهتراز ایرانی هاست چون اونهایی که از اتومبیلهای این شرکت دارند میدونن که واقعا همینطوره وخیلی کم پیش میاد که توی جاده بزاره صاحب ماشین را و قطعاتش به آسونی عیب نمیکنه
سوما نسبت به وطنی ها ازگارانتی بالاتری برخورداره وبسیار ازایرانی ها ایمن تره
برای اثبات ایمنی اتومبیلهای ام وی ام شمارا بدیدن فیلم تصادف ام وی ام ۳۱۵ جدید با وانت نیسان که با جلو وسرعت زیاد برخورد کرده به شکم نیسان که شاسی نیسان کلا نیمدایره شده وراننده نیسان به بیرون پرتاب شده ولی ایربگ های ام وی ام بازشده بدون اینکه حتی شیشه جلو ام وی ام ترک برداره
این فیلم تصادف را که توسط آپارات ارائه شده در گوگل سرچ کنید
ولی تمام اینها دلیل براینکه پس ازپیش خریدیکی اگر منصرف بشه نتونه پولش راپس بگیره وباید صبرکنه تا اتومبیل راتحویل بگیره نمیشه چون غیراز مدیران خودرو هیچکدام از شرکتها اینکاررانکرده اند وهمه سود انصراف قرارداده اند
1397/7/2
خودرو اولی یعنی چی؟ فرقش با افراد فاقد خودرو چیه؟
1397/7/2
ای خدا.من وام برداشتم پول پیش بدم بعدش پراید قراضه رو بفروشم بقیشو بدم .میگن نمیتونی ثبت نام کنی چون ماشین به اسمت هست.خب لعنتی پس من باید تا آخر عمر پراید سوار شم.یه مسافرت هم نمیتونم برم بااین ماشین
1397/7/2
بعد از تحویل امکان فروش هست؟ یا محدودیت داره؟؟؟!
1397/7/2
به امید روزی که در کارخانه ایران خودرو گل گرفته شود یک ماه منتظریم این چه پیش فروش مسخره ایست.
1397/7/2
تو ایران خودرو ثبت نام نکنید چون مشکل کمبود قطعه دارند پیش ثبت نام های موعد تحویل حالا رو نمی تونه بده تو تاخیر هستش.هیچ وقت کسی دو بار اشتباه رو تکرار نمیکه.برای معامله حالا فقط دلار بهتر هست تا 24هزار تومان افزایش خواهد یافت.
1397/7/3
پیش فروش دروغین
دوستان امروز سه شنبه روز ثبت نام پیش فروش. من رفتم سایت ولی بخش ورود رو برداشته بودن که نتونی وارد بشی. پس ثبت نام هم نمیتونستی بکنی
الکی ماشینا رو گذاشتن بعد نوشتن ظرفیت تمام شد!
کسی تونسته ثبت نام کنه ؟
1397/7/3
خدا لعنتشون کنه که خریدن ماشینا برام ارزو کردن
1397/7/4
دنا پلاس کی پیش فروش میشه؟
1397/7/5
اين ها فوق العاده ادم هاى كثيفى هستند به قولشون عمل نميكنن هيچى تا قرون اخر هم ميخوان پول بگيرن متاسفم براشون
1397/7/7
سر کاری است فروششون من که نتونستم ثبت نام کنم تماما ارور میده ، آشغال میفروشن و کاری کردن که مردم هم التماس کنن و بخرن . وامصیبتا
1397/7/8
واقعا الان با این شرایط مردم خر سوار بشن بهتر از ماشین های ایران خودرو هست. واقعا موجودات پستی هستند. فقط میشینن فکر میکنن چجوری جیب مردم رو خالی کنن. مردم هم که همیشه در صحنه اند.