موضوعات داغ

به روز رسانی میان دوره ای برای سوزوکی ویتارا مدل 2019 + فیلم تبلیغاتی

عکس مطلب اول
سوزوکی ویتارا تابستان امسال از یک به روز رسانی میان دوره ای برخوردار شده است و اکنون به لطف انتشار مجموعه ای وسیع تر از عکس های رسمی وقتش رسیده است که این خودرو را با جزئیات بیشتری ببینیم.
طراحی سوزوکی ویتارا 2019 اندکی اصلاح شده است و از یک جلوپنجره با طراحی جدید، سپر جلو با اصلاحات جزئی، چراغ های جلوی LED جدید و رینگ های آلیاژی جدید بهره مند شده است.
کابین ویتارا 2019 نیز به روز شده است و از قطعات تزئینی به رنگ نقره ای روشن تر در داشبورد، درها و کنسول وسط آن استفاده شده است. قسمت بالای صفحه پشت آمپر از لایه ای از مواد نرم تشکیل شده و از الگوی هندسی برای پنل نقره ای داشبورد برخوردار شده است. یک نمایشگر رنگی برای نمایش اطلاعات در وسط صفحه پشت آمپر نیز اضافه شده است.
تغییرات فنی ایجاد شده در این خودرو اهمیت بیشتری دارند و برجسته ترین تغییر فنی اضافه شدن موتورهای توربوشارژ جدید بوستر جت هستند. این موتورها که برگرفته از سوزوکی S-Cross هستند جایگزین موتورهای 1.6 لیتری تنفس طبیعی مدل قبلی می شوند.
مدل پایه سوزوکی ویتارا مدل 2019 از یک موتور 3 سیلندر 1.0 لیتری توربوشارژ برخوردار می شود که 109 اسب بخار قدرت تولید می کند ولی مدل های گران تر مجهز به موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری توربوشارژ هستند که 138 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. هنوز رسما صحبتی از موتورهای دیزل نشده است.
سیستم 4 چرخ محرک AllGrip سوزوکی به عنوان یک آپشن سفارشی برای هر دو موتور با گیربکس های دنده دستی یا اتوماتیک ارائه می شود. کم مصرف ترین مدل ویتارا 2019 مدل 1.0 Boosterjet دیفرانسیل جلو با گیربکس دنده دستی است که میانگین مصرف سوخت اعلامی آن 5.3 لیتر در 100 کیلومتر است که معادل تولید 121 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر بر اساس چرخه ارزیابی آلایندگی NEDC است.
ویتارا 2019 از نظر ایمنی نیز به روز رسانی شده است و سیستم پشتیبان ترمز دو سنسوره DSBS (سیستم ترمز اضطراری خودکار سوزوکی) جایگزین سیستم پشتیبان ترمز راداری RBS در مدل قبلی شده است. در حالی که سیستم RBS فقط بر اساس رادار با امواج میلی متری کار می کند، سیستم DSBS به صورت همزمان از دوربین تک چشمی و رادار لیزری استفاده می کند و به این ترتیب قابلیت شناسایی عابرین پیاده به قابلیت های سیستم ترمز خودکار برای کاهش آسیب ناشی از تصادف اضافه شده است.
سیستم DSBS شامل سیستم پیشگیری و اخطار خروج از لاین، سیستم شناسایی علائم ترافیکی، مانیتور نمایش نقاط کور و سیستم هشدار درباره خودروهای عبوری از پشت است.
سوزوکی هنوز قیمت ویتارا مدل 2019 را در بازار تمام کشورها اعلام نکرده است اما بر اساس وب سایت آمار فروش منطقه ای سوزوکی، قیمت این خودرو در آلمان از 18.650 یورو شروع می شود.

سوزوکی ویتارا مدل 2019

سوزوکی ویتارا مدل 2019


سوزوکی ویتارا مدل 2019

سوزوکی ویتارا مدل 2019


کابین سوزوکی ویتارا مدل 2019

کابین سوزوکی ویتارا مدل 2019



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد