موضوعات داغ

عزل و نصب ناگهانی؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تغییر کرد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
باتوجه به ادعای منابع خبری، در جلسه‌ نیمه‌ شب پنج شنبه که توسط هیات ‌مدیره در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برکنار شده و "محمدرضا سروش" که پیش از این مدیرعامل گروه بهمن بوده ، جایگزین وی شده است تا شاید پیشرفت‌های گروه بهمن به شرکت خودروسازی سایپا نیز منتقل شود.
پس از گفتگو در رابطه با تغيير مديريت در شرکت خودروسازی سايپا، شایعاتی به گوش مي‌رسيد و در رسانه‌های داخلی منتشر می‌شد كه از سوي روابط عمومي گروه خودروسازی سايپا تكذيب شد، ولی در روزهای گذشته طبق ادعای منابع خبری، در جلسه اخير هيات مديره در وزارتخانه اعضا به تغيير جهرودی راي مثبت داده و بجای آن محمدرضا سروش به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خودروسازی سایپا انتخاب شده است، هرچند در ادامه گفتني است که پيش از اين برخی منابع خبری از نامه نگاری كاركنان سايپا با رييس جمهور براي تغيير مديريت اين شركت خبر داده بودند و این موضوع می‌تواند تاثیرگذار در برکناری جهرودی و جایگزینی آن با سروش باشد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از خودرونگاران، گفته می‌شود که در نامه کارکنان گروه خودروسازی سایپا در رابطه با فساد این مجموعه نوشته بودند و پس از بی اعتنایی به نامه نخست، خطاب به جهانگیری نامه نوشته و بخش‌های بزرگ‌تری از فساد رخ داده در گروه خودروسازی سایپا را منتشر کردند و همین موضوع باعث شد تا معاون اول رئیس جمهور پیگیر این موضوع شده و در نهایت حکم برکناری برای مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مجموعه‌ آن صادر شود.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/21
جدیدا هر یک سال یکبار یا دو سال یکبار مدیران این خودروسازی ها عوض میشن !!! قبل از جهرودی علی جمالی بود که اومد یک دوره مدیریت کرد یک حرف تاریخی زد بعد عوضش کردن جهرودی رو گذاشتن. اینم اومد یه دوری زد و یکم این صندلی مدیریت رو امتحان کرد و یکم به مردم *خدمت!* کرد و حالا هم تشریف برد. مدیر جدید هم قطعا دنبال *خدمت* کردن به مردم برای یک دوره کوتاهی هستند و بعدش عوض خواهند شد !
هر دقیقه یکی میاد یه تزی مزی چیزی میده و بعد میره ! توی چنین فضای مافیایی ای حتی اگه کسی بخواد کار مثبتی هم انجام بده نمیشه ! هر کسی باشه اگه بدونه قراره یک جایگاه میدیریتی بهش بدن بعد دو سال دیگه بزارنش کنار به فکر انجام کار درست و مثبت و نوآوری و خلاقیت و محصول با کیفیت و حق مصرف کننده و چه و چه و چه نمی افته ! میاد یه دوره پول جمع می کنه و تشریف میبره و باز نفر بعدی میاد !!!
تا باد چنین بادا !
1397/7/21
کلا چیزی بنام جابجایی کاری و تخصصی نداریم تا وقتیکه دم فساد و اختلاس و ...... بزنه بیرون
البته بعضی وقتا دم خیلی راحت خود نمایی میکنه دیگه داد همه درمیاد و دم میره تو بینی مسئولین بالا اونوقت شبانه برکنار میکنن

مچکریم همگی!
1397/7/22
ولی جدا جهرودی یه ادم بی کفایت بود .سایپا یه مرد مثل یکه زارع یا اقامحمدی میخواد .یکی که وجدانی کار کنه .جهرودی فقط به فکر خودشو اطرافیانش بود ...همون قره یی و هنری کیا برا یه شهر کافیین .از بس دزد و فاسدن .
1397/7/22
آره سایپا یکی رو میخواد مثل نمونه هایی که شما نام بردین که بیان توی تریبون رسمی بگن : بنز و هیوندای نمی تونند استانداردهای ما رو پاس کنند !!!
1397/7/25
با سلام خدمت کلیه پرسنل گروه و عرض شادباش!!بخاطر این اتفاق میمون و مبارک ..براستی که جناب جهرودی جز اشعار پوپولیستی و فریب دادن کارگر و..کار دیگری نکردند.
1397/7/25
البته لازم به ذکر است یک جهرودی تبدیل به چندین جهرودی در زیرمجموغه سایپا گردیده اند ! به امید موفقیت جناب سروش