موضوعات داغ

منتظر کپی شدن توسط چینی ها؛ آمپرهای دیجیتالی سه بعدی هیوندای جنسیس G70

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
جدیدترین مدل جنسیس G70 از هفته گذشته در بازار آمریکا عرضه شده است و این هفته دومین سال حضور خود در بازار داخلی کره جنوبی را هم تجربه می کند. خریداران این خودرو در کره اما از امسال می توانند از آپشن جدید که اولین نمایشگر 12.3 اینچی سه بعدی پشت آمپر جهان لذت ببرند. به گفته جنسیس این سیستم می تواند زاویه و راستای چشم راننده اندازه گیری کند و به این ترتیب می تواند تصاویر سه بعد را که بدون نیاز به عینک مخصوص قابل رویت هستند نشان دهد.
این پشت آمپر دیجیتالی جدید دارای سه تم گرافیکی مختلف با نام های مدرن، Space و edge است. طراحی این پشت آمپر دیجیتال نیز در مقایسه با پشت آمپر استاندارد جنسیس G70 که از دو دایره عقربه ای که در وسط آنها یم نمایشگر 7 اینچی قرار داشت تشکیل شده بود بسیار مدرن تر و زیباتر است.

جنسیس G70

جنسیس G70

در حال حاضر امکان سفارش این آپشن تنها در مدل فول جنسیس G70 که به موتور 3.3 توربو مجهز است امکان دارد اما پیش بینی می شود که در نهایت در سایر تیپ ها و نسخه ها هم بتوان این پشت آمپرهای دیجیتالی را سفارش داد.
فناوری تصاویر سه بعدی در اکثر بخش ها همانند تلفن ها و تلویزیون ها امتحان شده است اما تا کنون نتوانسته به فناوری غالب تبدیل شود با این حال گویا جنسیس نسبت به این تکنولوژی علاقه مند است. با اینکه بی نیاز بودن از عینک مخصوص در فناوری جدید سه بعدی بسیار جالب توجه و مهم است اما باید دید که رانندگان تا چه اندازه نسبت به چنین چیزی تمایل نشان خواهند داد.
خوشبختانه جنسیس برای رانندگانی که علاقه ای به تصاویر سه بعدی ندارند امکان خاموش کردن این حالت و تبدیل تصاویر سه بعدی به دو بعدی را فراهم کرده است.
در آخر هم اشاره ای به مشخصات جنسیس G70 جدید داشته باشیم، این خودرو که قیمت آن از 34900 دلار آغاز می شود به دو نوع موتور قابل سفارش است. موتور اول 2 لیتری توربو چهار سیلندر با قدرت 252 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتون متر است و موتور دوم نیز شش سیلندر 3.3 لیتری توربو با قدرت 365 اسب بخار و گشتاور 509 نیوتون متر است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/1
و ما همچنان پراید میسازیم >>
آپشن های جدید >> حذف سیستم صوتی پخش و فاقد محافظ پروتکتور روی درب ها !!!!

سایپا >> مطمئن !
1397/8/2
خوب دیگه این هم کپی شده از bmw است
1397/8/2
بی نظیره این ماشین