موضوعات داغ

امیدواری خوشبینانه وزیر تازه صنعت؛ قیمت خودرو با افزایش تیراژ متعادل می‌شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مورد صنعت خودرو اظهار داشت: صنعت خودرو صنعت مادر است و آن برنامه های ویژه ای داریم. در برنامه ششم نیز به صنعت خودرو نگاه ویژه صورت گرفته است ضمن اینکه در کشور این صنعت بازار خوبی در اختیار دارد. ما در وزارت صنعت و معدن برنامه های ویژه ای تهیه کرده ایم که با همکاری بخش های مختلف جهت بهبود وضعیت صنعت خودرو به اجرا خواهیم گذاشت.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: برنامه اساسی ما برای کنترل بازار خودرو، افزایش تیراژ و داخلی سازی است که با این کار می‌توانیم هزینه ها را پوشش داده و قیمت خودرو را متعادل کرد. همچنین باید انگیزه مردم برای سرمایه گذاری در تولید را بالا ببریم و با فرهنگ سازی در این زمینه تولیدکننده را قهرمان معرفی کنیم.
وی در پایان گفت: تا زمانی که سوددهی دلالان چندبرابر تولید بازدهی داشته باشد انگیزه سرمایه‌گذاری و حضور در تولید نیز کاهش می‌یابد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/8
زهی خیال باطل!واقعا فکر می کنید مونتاژ چند خودروی قدیمی و بی کیفیت
را می شود صنعت مادر نامید!؟چرا مثل کره جنوبی یا حتی چین که میلیونها دستگاه
خودرو صادر و ارزاوری برای کشورشان دارند سایپا و ایرانخودرو ندارند!بنده سه ماه از
تاریخ تحویل خودرویم گذشته و ایرانخودرو هیچ جواب درستی برای تحویل خودرو ندارد!
1397/8/8
آقای وزیر جدید متعادل یعنی همونجوری که پراید یه ماهه شده 40 تومن ، دوباره بشه 23 تومن. این یعنی متعامل. اگر تونستی واقعا لیاقت وزیر بودن داری. اگر نه بهتر بری تو روستای خودت و مرغ و جوجه پرورش بدی.
1397/8/8
آقا اگه خیلی خوشبینانه فکر کنیم ، برداشت من اینه که این وزیر جدید دست خودروسازها رو خونده و نمیخواد به خودروسازها باج بده. پس قیمتها باید همین بمونه. هرچند همین قیمتها هم بالاست.
مگر اینکه باز دنبال سیاست بازی باشه که...
1397/8/9
تولید کننده قهرمان دزد این بهتره