موضوعات داغ

پیش فروش نقدی تیبا 98 از سوی سایپا بدون امکان انتخاب رنگ

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش نقدی تیبا خبر داد.
به نقل از دنیای خودرو، این پیش فروش با پیش پرداختی به مبلغ 14 میلیون تومان از سوی سایپا صورت خواهد پذیرفت.
به علاوه زمان تحویل تیبا های پیش فروش شده شهریور ماه سال آینده اعلام شده است.
ضمناً سایپا اعلام کرده است رنگ های انتخابی صرفاً به صورت پیشنهادی بوده و رنگ خودرو بر اساس برنامه تولید در زمان دعوتنامه مشخص می شود.
بنابراین مشتریان در این پیش فروش حق دارند تا خودرویی را با قیمت نامشخص و با رنگ های نامشخص با زمان تحویل احتمالی (نامشخص) خریداری نمایند تا بلکه بتوانند در بلند مدت از مزیای این خرید خود بهره مند شوند. عجیب تر آنکه بنابر قانون استاندارد های 85 گانه و تهدید پلیس به عدم شماره گذاری خودروهای یورو چهار در سال 98، اساسا عرضه تیبا در سال آینده در هاله ای از ابهام قرار دارد و بعید نیست پس از گذشت این مدل اساسا خودرویی به خریداران تحویل داده نشود.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/3
مملکت خر تو خره کلا...
منکه یکی از همین آشغالها رو ثبت نام کردم برای دی ماه میخوام برم انصراف بدم...
همکارم تحویل اردیبهشت بود رفته انصراف بده نذاشتن...
اگه همه انصراف بدیم قیمتها درست میشه عزیزان...
یکم از مردم ملتهای دیگه یاد بگیریم
1397/9/3
شما اگر در یک ماه اخیر سری به سایت فروش سایپا زده باشید میبینید که سایت باز هست و بعد از گذشت یک ماه هنوز تیبا تحویل شهریور 98 هنوز تکمیل نشده و متقاضی ندارد حل اینکه طوری در این مطلب وانمود شده که یه فروش جدید و شرایط جدید هست عجیبه!
1397/9/3
مردم عین چی همین آشغالا را پیش خرید خواهند کرد.
البته شاید چاره ای هم نداشته باشند وقتی واردات ماشین ممنوع باشه، بازار آزاد هم دست دلال و کلاه بردار باشه دولت هم به فکر جیب خودش باشه مردم ناچار به تن دادن به این شرایط خودروسازها هستند.
1397/9/3
ورشکست شدن شرکت های خوردو سازی ایران بهتر از ورشکست شدن همه مردم هست
در کارخانه ها رو گل بگیرید وجای وارد کردن روغن پالم به جای دلار نفت از چین همون خوردو های چینی رو وارد کنید تا هم رقابت ایجاد بشه بین شرکت های ایران وچین هم ما کمتر پاره بشیم بخاطر دزدهایی که همه دستشون تویه کاسه هست
1397/9/3
آفرین به مردم همیشه در صحنه ببینیم ایندفعه در چند ساعت خودروی نا مشخص و با قیمت نا مشخص و زمان تحویل نا مشخص پیش خرید می کنن برید از الان صف بکشید یوقت دیر نشه .
1397/9/3
شما اول این گوساله ها رو گاو کن...
1397/9/3
زرت بابا ، برین به جهنم
1397/9/3
درود بر ایرانیان

وقتی که دولت همه جور حمایت را از شرکت های خودروساز (به عبارت بهتر؛ ارابه سازان مرگ) میکنه؛
این شرکت ها هم هر طوری داشان میخواد؛ به مردم ظلم می کنند و مردم هم در کشوری که واردات خودرو ممنون است؛ هیچگونه حق انتخابی ندارند و مجبور هستند برای گذران زندگی و امرار معاش به انتخابی که دولت به همراه خودرو سازان برای مردم بخت برگشته رقم زدند؛ سر خم کنند.

واقعأ که چه جنایتی در حق این مردم می کنند!
1397/9/4
سلام و درود به خودرو بانك و تيم با شرافتش كه واقعيات رو ميگيد دمتون گرم
1397/9/4
شما نگران نباشين، عده زيادي هستن كه براي خريد اين خودرو با رنگ و قيمت غير مشخص و احتمالاً زمان تحويل نامشخص الان دارن لحظه شماري ميكنن!