موضوعات داغ

توضیح سایپا درباره زمان تحویل سیتروئن C۳

عکس مطلب اول
معاون استراتژی و بازاریابی سایپا سیتروئن با تاکید بر اینکه تمام تلاش را برای پاسخگویی به تعهدات خود انجام می‌دهیم، گفت: زمان تحویل خودروها را بعد از تمهیدات لازم برای شروع تحویل‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
حسین مومنی در مورد زمان تحویل خودروهای سیتروئن C۳ و دلایل تاخیر در تحویل این خودروها گفت: با توجه به مشکلاتی که در ماه‌های قبل در مورد تخصیص ارز و ترخیص قطعات و شرایط بین‌المللی اتفاق افتاد شرکت نتوانست به تعهدات خود در قبال مشتریان در موعد مقرر یعنی شهریور ماه ۹۷ عمل کند. معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن با بیان اینکه شرکت تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به تعهدات خود در قبال مشتریان انجام می‌دهد، افزود: سایپا سیتروئن ۲ هزار تعهد درخصوص تحویل خودروهای سیتروئن C۳ دارد و اگر چه مشکلاتی درخصوص تامین برخی قطعات وجود دارد اما امید داریم بتوانیم موانع را رفع و تعهدات خود را هر چه سریع‌تر عملی کنیم.
به نقل از فارس، مومنی افزود: به محض آماده شدن کلیه تمهیدات لازم برای شروع تحویل رسمی خودروهای سیتروئن C۳، اطلاع‌رسانی رسمی از سوی شرکت سایپا سیتروئن صورت خواهد پذیرفت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/3
سلام
عزیزانی که سیتروئن خریدن اگه موافق باشین یه گروه تشکیل بدیم در تل، خواستمون را دسته جمعی بخاییم، مگه نه اینا مثل .... فقط دارن ..... می کنن هیچی تو عمل نیست.
1397/9/3
نمیخریدی حاجی. الان ماشین هم بهت بدن دوروز دیگه برای تهیه قطعه حتی یه فیلتر پدرتون رو در میارن.
1397/9/4
موافقم شروع کن