موضوعات داغ

افزایش قیمت وانت زامیاد فعلا به تعویق افتاد؛ روش همیشگی سایپا برای اعلام اخبار تورمی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی سایپا در بخشنامه ارسالی مورخ 30 آبان ماه امسال، قیمت جدید خودروهای وانت و پیکاپ تولید شده توسط خود و پارس خودرو را اعلام کرد که با افزایش قیمت چشمگیری همراه بوده و قرار شد که در ثبت سفارش های جدید با قیمت های جدید به مشتریان عرضه شود، اما روزهای گذشته شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد که این بخشنامه تا اطلاع ثانوی مبنی بر صدور دعوتنامه به تعهداد آبان ماه محصولات شرکت زامیاد و برای 2 خودروی وانت نیسان تک سوز و نیسان دوگانه سوز به تعویق افتاده است که متن دقیق آن به شرح زیر است.
بخشنامه شماره 350694 مبنی بر صدور دعوتنامه آبان ماه 97 محصولات شرکت زامیاد (وانت نیسان تک‌سوز و دوگانه سوز) به اطلاع می‌رساند، اجرای این بخشنامه‌ها تا اطلاع ‌ثانوی به تعویق افتاده است و زمان اجرا متعاقبا اعلام می‌گردد.
طبق بخشنامه رسمی سایپا که در 30 آبان ماه منتشر شده بود و حالا بخش وانت های زامیاد آن به تعویق افتاده است، اول از همه وانت زامیاد در مدل های معمولی و دوگانه سوز دیده می شود که نسخه معمولی اتومبیل برچسب قیمت 52 میلیون و 900 هزار تومانی دریافت کرده است و این درحالیست که پیش از این مشتریان می توانستند با قیمت 37 میلیون و 628 هزار تومانی نسبت به خرید این اتومبیل اقدام کنند. در طرف دیگر ماجرا هم مدل دوگانه سوز وانت زامیاد دیده می شود که قیمت قبل آن معادل 41 میلیون و 448 هزار تومان بوده است، اما قیمت جدید این خودرو 55 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده بود.
علاوه بر این، دو خودروی "وانت پادرا" و همچنین خودروی "پیکاپ ریج" هم دیده می شوند که برای وانت پادرا قیمت 62 میلیون و 100 هزار تومانی تعیین شده است، اما خودروی "پیکاپ ریج" یک جهش قابل توجه قیمت داشته و از 76 میلیون و 457 هزار تومان به قیمت جدید 129 میلیون و 900 هزار تومان پرش داشته است.
البته باید گفت که این اولین بار نیست که سایپا از چنین روشی برای اطلاع رسانی استفاده می کند و در طول دوسال گذشته بارها شاهد اعلام اخبار رسمی و سپس تکذیب آن ها توسط شرکت بوده ایم که البته در نهایت نیز این اخبار تورمی اجرایی شده اند اما به نظر می رسد که این روش هدف سایپا برای کاستن از فشار روانی بر روی مشتریان به حساب می آید.

تعویق افزایش قیمت محصولات زامیاد

تعویق افزایش قیمت محصولات زامیاد

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/6
سایپا غلط کرده! مگه یه راننده ی وانت بی نوا چقدر درآمد داره، که 60 تومن پول این فسیل 60 ساله رو بده!
1397/9/6
برین به جهنم ، مردشور تولید کردنتون رو ببرن بیشتر شبیه خط تولید زباله هست تا خودروسازی
1397/9/7
حست رو درک میکنم
از طرف دیگه خبر دارم که اونها و مسولین و همطیفهاشون دارن به من و تو میخندند
لعن و نفرینو باد میبره... فایده نداره
نباید بذاریم با ما بازی کنند
نباید بذاریم مسخره بشیم
1397/9/6
نه تو رو خدا بجای نابود کردن این نیسان های هزار سال پیش. تازه ساز گرانی این آشغالا رو میزنم
سرزمین گل و بلبله
1397/9/7
واقعا این خبر نشان از پیشرفت و توسعه خارق العاده هست. این حرکت شگفت انگیز رو به جلو رو به همه مسئولین نظام تبریک می‌گویم