موضوعات داغ

نگاهی به قیمت جک S3 در بازار آزاد + جدول و امکانات

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
کسانی که با دنیای بازی های کامپیوتری آشنا باشند، می دانند که پس از موفقیت یک عنوان در یک سبک خاص، تا مدتها شاهد عرضه بازی های کامپیوتری در آن سبک و سیاق هستیم و این رویه در مورد دنیای سینما نیز صادق است. در دنیای خودرو نیز به روشی مشابه، در سالهای گذشته شاهد ورود تعداد زیادی کراس اوور از برندهای مختلف چینی به بازار کشورمان بودیم که قصد داشتند تا با امتیاز مقرون به صرفه بودن، یعنی ارایه لیست بلند بالایی از امکانات و آپشن هایی مشابه رقبای گران تر و ارایه قیمت پایین تر، توجه خریداران این بازار بسته و تک قطبی را به سمت خود جلب نمایند که به میزان زیادی در این امر موفق بوده اند. جک S3 نیز یکی از این کراس اوورهاست که با تکیه بر برند جک که محبوب ایرانیان است و ارایه امکاناتی رضایت بخش در کنار قیمت مناسب، توانست از همان ابتدا توجه بخش بزرگی از بازار را نسبت به خود جلب نماید.

جک S3

جک S3

عمده ترین رقبای جک S3 در ایران را محصولاتی همچون چانگان CS35 ، لیفان X60 و لیفان X50، ام وی ام X22 و ام وی ام X33S تشکیل می دهند که هر کدام مزایا و معایبی خاص خود را دارند. یکی از مهم ترین برگ برنده های جک S3 در مقابل اکثر رقبا، امکانات ایمنی و رفاهی آن است. علاوه بر امکانات ایمنی مناسب نظیر شش کیسه هوا، سیستم پایداری الکتریکی، ترمز اضطراری و کنترل شروع حرکت در سربالایی که در بسیاری از رقبای هم قیمت، گران تر و ارزان تر دیده نمی شوند، خریدار آپشن هایی همچون سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور هفت اینچی با بلوتوث و نویگیشن، تودوزی چرمی، کروزکنترل، کامپیوتر، دی لایت و سانروف، آینه‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، چراغ‌های اتوماتیک جلو، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی، یخ‌زدای شیشه عقب و رینگ‌های ۱۵ اینچی را دریافت خواهد نمود که حتی با وجود افزایش قیمتی که در خصوص جک S3 اعمال شده، این آپشن ها رضایت پس از خرید مشتری را به همراه خواهند داشت.

جک S3

جک S3

محصولات جک به واسطه محبوبیتی که در بازار دارند و آن را مدیون مدل سریع و دوست داشتنی جک S5 و کیفیت ساخت بهتر نسبت به بسیاری از محصولات چینی هستند، افت قیمت معمول خودروهای چینی را تجربه نمی کردند، هر چند در وضعیت فعلی قیمت ها افزایش محسوسی داشته و دیگر نمیتوان چندان بر این فاکتور تایید کرد. جک S3 نیز با وجود آن که یک کراس اوور اقتصادی، خانوادگی و کم هیجان به حساب می آید، طرفداران زیادی را برای خود مهیا کرده و با وجود سردی و رکود بازار، همچنان تعدادی از خریداران به دلیل ارزش بالا در مقابل رقم پرداختی، دنبال تهیه این کراس اوور هستند. هم چنین شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در شرایط فعلی بازار، عامل دیگری برای ترغیب خریداران به تهیه یک نسخه از جک S3 است. در جدول زیر نگاهی به قیمت نسخه های کارکرده و صفر کیلومتر جک S3 در بازار انداخته ایم:

قیمت جک S3 در بازار آزاد

قیمت جک S3 در بازار آزاد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد