موضوعات داغ

افزایش قیمت خودرو با چند شرط عجیب

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: قیمت‌های جدید خودرو در روزهای آینده اعلام خواهد شد، در رابطه با این افزایش قیمت سناریوهای مختلفی از سوی دولت و خودروسازان تهیه شده است که در روزهای آینده اعلام می‌شود. وی ادامه داد: خودروسازی سایپا خودروهایی مانند پراید و تیبا و خودروسازی ایران‌خودرو خودروهایی مانند سمند و پژو با سه شرط می‌توانند افزایش قیمت داشته باشند. اولین شرط افزایش هزینه‌های خودروسازان و قطعات از سوی دستگاه‌های نظارتی به صورت دقیق محاسبه شود.
به گزارش خودرو بانک و به نقل از عصر خودرو، فولادگر در ادامه افزود: شرط دوم این است که تمام افزایش هزینه‌ها بر عهده مصرف‌کنندگان نباشد و خودروسازان نیز با افزایش بهره‌وری قسمتی از این افزایش هزینه‌ها را جبران کنند. شرط سوم برای افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان، تسهیل خرید خودرو برای مصرف‌کنندگان واقعی از طریق فروش اقساطی بلند‌مدت با سود کم می‌باشد.
فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان تصریح کرد: باید قیمت خودروهای رقابتی بوسیله حاشیه بازار تعیین شود اما به شرطی این افزایش قیمت صورت می‌گیرد که توزیع و فروش نقدی به صورت مستمر باشد تا قیمت خودرو در حاشیه بازار نیز کاهش یابد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/18
از فرانسوی ها یاد بگیریم
1397/9/18
تنظیم بازار ؟؟؟ خخخخخخ . عزیزم واسه جیب مردم کیسه ندوز این آشغال ها با این قیمت عمرا فروش بره . حاشیه بازار رو کی تعیین میکنه
1397/9/19
وقتی یکسری نفهم پراید 111 رو 39 تومان میخرن فروش میره همیشه آدم های کوته فکر پیدا میشه
1397/9/18
شرط بدرد خودشون میخورن
راه نجات مردم تخته شدن درب کارخونه این گران فروشان متخلف محتکره
1397/9/18
تنها راه حل آزاد سازی ورود خودرو با تعرفه پایین گمرکی. هیچ راه نجاتی غیر از این نیست.