موضوعات داغ

نگاهی به شرایط بازار و قیمت جک J4 ، سدان اقتصادی کرمان موتور + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
جک J4 یک سدان اقتصادی چینی است که همانند دیگر سدان ها و کراس اوورهای چینی این رده، از یک پیشرانه 1500 سی سی تنفس طبیعی استفاده می کند. محصولات جک به واسطه عملکرد قابل قبولی که در بازار از خود ثبت کرده اند، نسبت به بسیاری از محصولات چینی، برتر شناخته می شوند و جک J4 نیز با همین پشتوانه، تاکنون توانسته فروش قابل توجهی داشته باشد.
عمده ترین رقیب جک J4 در بازار، تندر پلاس اتوماتیک است که به واسطه ویژگی های فنی، قرابت بالایی با این محصول دارد و دیگر رقیب آن نیز، جیلی GC6 به شمار می رود. با این وجود، به دلیل آنکه خودروهای این محدوده شباهت بسیاری به یکدیگر دارند، رقبای صفر کیلومتر جک J4 کم نیستند. در بین محصولات وطنی نیز رقیبی مانند پژو پارس اتوماتیک حضور دارد که سابقه حضور بیشتری در بازار داشته و قیمت کمتری نیز دارد. از سوی دیگر، این خودرو با برادر بزرگتر و قدیمی ترش یعنی جک J5 رقابت میکند که اکنون به گزینه ای ارزنده در بین محصولات کارکرده تبدیل شده است.
شاید بتوان عمده ترین نقطه ضعف جک J4 را کمبود امکانات و آپشن و ترمزهای ضعیف تر، نسبت به برخی رقبا دانست. البته در بین دیگر رقبا نیز، گزینه هایی با آپشن های فوق العاده حضور ندارند و تنها می توان بسترن B30 را خودرویی برتر از نظر امکانات رفاهی و ایمنی دانست که نسبت به جک J4 قیمت بالاتری داشته و تولید آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. جک J4 خودرویی نسبتا جدید در بازار ایران است و نمونه های کارکرده آن در به تعداد بالا در بازار موجود نیستند. در ادامه نگاهی به وضعیت قیمت چند نمونه از جک J4 موجود در بازار خواهیم انداخت:

جدول قیمت جک J4 در بازار آزاد

جدول قیمت جک J4 در بازار آزاد


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/9
ماشین ۱۲۰میلیونی مگه اقتصادی هس؟؟!!!!
1397/10/10
مگه زباله چینی اقتصادی هم میشه