موضوعات داغ

نگاهی به نسل جدید مزدا 3، خوبی که بهتر شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مزدا 3 جدید مدل 2019 پس از مدت ها انتظار بالاخره رونمایی شد و به خوبی می توان رگه هایی از خودروی کانسپت Kai را در این خودرو مشاهده کرد.
در بخش طراحی مدل سدان جدید پیشرفت چشمگیری دیده می شود و به نوعی می توان مزدا 3 جدید را یک مزدا 6 کوچک نامید. در داخل کابین هم یک طراحی مینیمالیستی با داشبورد کوچک را شاهد هستیم و رقبای مزدا راه بسیار سختی را در شکست دادن این خودرو در بخش کابین در پیش دارند.

مزدا 3،

مزدا 3،

مزدا 3 مدل 2019 از هر نظر نسبت به قبل پیشرفت کرده و خبر بسیار هیجان انگیز این است که به زودی نسخه 4 چرخ محرک این خودرو نیز به بازار خواهد آمد.
مزدا 3 جدی با انواع موتورهای 1.5، 2 و 2.5 لیتری بنزینی و موتور 1.8 لیتری دیزلی قابل سفارش است. مدل هیبریدی جدید این خودرو هم که به سیستم M Hybrid مجهز بوده و از موتور اسکای اکتیو سری ایکس استفاده می کند.

مزدا 3،

مزدا 3،

موتورهای اسکای اکتیو سری ایکس مزدا فاقد شمع هستند و احتراق در آنها با استفاده از تراکم همانند موتورهای دیزلی انجام می شود. مزیت این کار در راندمانی همانند موتورهای دیزلی و عملکردی مانند موتورهای بنزینی است.
مزدا 3 سیستم تعلیق مدل 2019 را هم ارتقا داده و شاهد چیدمان مک فرسون در جلو و سیستم چند اتصالی با میل تعادل جدید در عقب هستیم .
همه ی موارد نام برده شده مزدا 3 جدید را تبدیل به خودرویی راحت تر و سریع تر کرده اند.
گالری تصاویر را از دست ندهید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد