موضوعات داغ

تست و بررسی بی ام و i8 رودستر و i3s ، نهایت تکنولوژی اهالی باواریا + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و همواره دوست داشته تا خودروسازی متفاوت از سایرین باشد، و هنگامی که قصد کرد تا محصولاتی را با پیشرانه پلاگین هیبریدی تولید کند، این کار را به بهترین نحو انجام داد که می توانیم به خوبی در محصولاتی همچون بی ام و i3 و بی ام و i8 ببینیم.
بی ام و i8 نخستین بار در سال 2015 به سبد محصولات بی ام و وارد شد و پس از گذشت چند سال، این شرکت آلمانی لازم دید تا تغییراتی را در این خودرو اعمال کند و علاوه بر برخی بروز رسانی ها، این خودرو را در نسخه رودستر به بازار عرضه نماید. مجموع خروجی پیشرانه پلاگین هیبریدی خودرو اکنون به 369 اسب بخار می رسد که از طریق ترکیب موتور 1.5 لیتری بنزینی توربوشارژ در عقب و موتور برقی 141 اسب بخاری مهیا می گردد.
تغییر چندانی در داخل خودرو مشاهده نمی شود، و تفاوت ها بیشتر مربوط به محل قرار گیری جدیدی است که برای باتری ها در نظر گرفته شده، و البته تریم فیبر کربنی جدید برای بی ام و i8 رودستر در نظر گرفته شده است. هم چنین با وجود آن که به دلیل افزایش ظرفیت باتری ها، وزن خودرو افزایش یافته، توزیع وزن دست نخورده باقی مانده است. ساختار بدنه خودرو از فیبر کربن و آلومینیوم فوق العاده محکم ساخته شده و استحکام بالایی دارد.
افزایش قدرت موتور الکتریکی، موجب شده تا شتاب خودرو افزایش یابد و در مدت زمانی 4.1 ثانیه ای، به سرعت شصت مایل در ساعت برسد که نسبت به نسخه کوپه استاندارد، سریعتر است. قیمت گذاری بی ام و i8 جدید از رقم 164,295 دلار شروع می شود و مشتری برای در اختیار گرفتن نسخه رودستر، باید 15800 دلار اضافه پرداخت نماید.
اما تمام پلاگین هیبریدی ها بی ام و گران قیمت نیستند. برای مدل در دسترس تر، یعنی بی ام و i3s ، شاهد استفاده از سیستم تعلیق قوی تر، موتور قدرتمند تر و تایر های بهتر نسبت به مدل استاندارد هستیم. این خودروی پلاگین هیبریدی 184 اسب بخاری، می تواند در زمان 6.9 ثانیه به سرعت شصت مایل در ساعت برسد که نسبت به نسخه ارایه شده در سال 2015، سریع تر است. شروع قیمت این بی ام و i3 در حال حاضر از 45،445 دلار است و اگر مشتری بخواهد نسخه i3s را داشته باشد، باید مبلغی برابر با 52.495 را پرداخت نماید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/14
داداش لااقل یه زیر نویسی چیزی میذاشتی .ما که انگلیسی زبون نیستیم که