موضوعات داغ

روند تولید 301 حتی بدون حضور شریک خارجی نیز ادامه خواهد یافت

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت قرار است در آینده ای نزدیک به صورت مستقل و بدون حضور شریک خارجی خود پژو 301 را تولید کند. قطعا در این زمینه تجربه تولید مستقل دو محصول 206 و 207 موثر واقع خواهد شد.
مهندس هاشم یکه زارع در این خصوص توضیح داد که تحریم ها می تواند در این خصوص یک فرصت تلقی شده و سبب ایجاد یک موفقیت بزرگ شود.
وی ضمن حضور در سومین نمایشگاه خودرو تهران عنوان کرد که ما به دنبال آنیم که قطعات خودروها را داخلی سازی کرده و حتی از خروج یک دلار از کشور نیز راضی نیستیم. در نمایشگاه امسال برخی از قطعات و مواد اولیه وارداتی به نمایش درآمده تا قطعه سازانی که آمادگی برای تامین آن را دارند وارد عرصه تولید شده و به زنجیره تامین ایران خودرو افزوده شوند
یکه زارع گفت ایران خودرو ضمن همکاری با دفتر علمی و فن آوری ریاست جمهوری زمینه های لازم برای شرکت های دانش بنیان که توانایی تولید تکنولوژی و دانش فنی را دارند فراهم کرده است تا از این طریق مهندسین جوان ایرانی به تولید قطعه با تضمین خرید بپردازند. به علاوه ایران خودرو آماده همکاری با هر شرکت و ارگانی است که بتواند برای خودکفایی صنعت خودروسازی فعالیتی را انجام دهد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه بیان کرد که ما به دنبال کاهش هرچه بیشتر ارزبری و تولید داخلی تمام و کمال قطعات خودروها می باشیم. در حال حاضر حدودا یک ششم از قیمت خودروهای پرتیراژ ارزبری دارند که این نشان دهنده خودکفایی حدود 85 درصدی تولید است.
وی افزود: با کمک دانشگاهیان و افرادی که در دانش فنی قطعات الکترونیک خودرو فعالیت می کنند نتایج مثبتی را در اردیبهشت سال آینده شاهد خواهیم بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه به مشتریان برای تحویل خودروهای ثبت نامی اطمینان داد و گفت: خریداران محصولات ایران خودرو مطمئن باشند که این شرکت به دنبال کسب رضایت آن ها بوده و این عزیزان به زودی خودروهای خود را دریافت خواهند کرد. دلیل تاخیر در عرضه محصولات این شرکت مشکلاتی است که در تامین قطعات به وجود آمده است.
مهندس یکه زارع در انتها در خصوص افزایش قیمت خودروها نیز توضیح داد که روند افزایش قیمت در خصوص خودروهای پرتیراژ به صورت پلکانی خواهد بود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/18
شما داری رینگ آلومینیومی رو از محولاتت حذف میکنی.رینگ آلومینیومی .باید گریه کرد.
احتمالا شاهد تعداد محدودی 301 با دو کیسه هوای نامطمین و رینگهای ساده 14 و قطعات چینی درجه 3 خواهیم بود.تو بحث خدمات هم احتمالا روغن موتورهای پاکستانی برای مشتری کنار گذاشتن.
1397/10/18
301 محصول جدیدی که نیست!همون موتور خسته و قدیمی TU5 که توسط دنگ و فنگ چینی میرسه بهتون با گیربکس داغون AL4 میذارید کنار یه داشبرد نسبتا جدید و اتاقی که خیلی شبیه به راناست(!!!)میشه 301.
در ضمن سوال من اینه شما چطوری به خودتون اجازه میدید وقتی خود پژو باهاتون کات کرده و هیچ رابطه رسمی ای با شما نداره هنوز از اسم و لوگوش روی محصولاتتون استفاده کنید؟؟
1397/10/18
سلام تیوفایو:-)))
1397/10/18
شرم اوره دزدی یک خودرو را به عنوان موفقیت بزرگ مطرح کردن، انهم توسط بزرگترین فرقون مونتاژ کن خاورمیانه!
1397/10/19
جناب یکه زارع خسته نباشی . شما و مدیران اینده این صنعت زیاد خودتونو درگیر ماشینهای جدید نکنید به این فکر باشید که پلکانی پلکانی قیمتها رو ببرید بالا. مردم ما باید نوه و نتیجه هاشون هم سمند و ۴۰۵ رو با قیمت پلکانی بخرن و البته اگه تا اون موقع چرخ و موتور و سایر چیزهای دیگشو حذف نکنید و فقط بدنه خالی رو به مشتری بفروشید.خخخخخ مشتری های ایرانی انقد خوبن به همون بدنه لخت و خالی هم رضایت میدن و میخرن. برو خوش باش مردم خودشون میخرن نگران نباش اخوی!!!!!!!