موضوعات داغ

اعتراضات صلح‌آمیز مشتریان ناراضی در نمایشگاه خودرو تهران

عکس مطلب اول
امروز در اولین روز از نمایشگاه خودرو تهران، شاهد برگزاری اعتراضات مشتریان ناراضی در ساعات اولیه این رویداد بودیم. مشتریانی که پس از ماه ها به خودروی خود نرسیده اند و بعضی دیگر نیز با افزایش ناگهانی قیمت خودروهای ثبت نام شده مواجه شده اند، خودروهایی که سال ها ادعا می شده بخش قابل توجهی از آنها در داخل تولید شده است!
موضوع قابل توجه در اعتراضات امروز، حرکت صلح آمیز و بدون هیاهو و هیجان های بی مورد معترضین بود که با برخورد خوب مسئولین برگزاری نمایشگاه نیز همراه بود و هیچ کس در طول نمایشگاه با آنها برخورد نکرد و توانستند به راحتی اعتراض خود را اعلام کنند.
در صحبت با بعضی از این معترضین، مشکلات آنها بیان شد که اکثراً به عدم تحویل خودروها در موعد مقرر و تاخیرهای طولانی و البته افزایش قیمت های زیاد در ماه های اخیر بود که حق هم با همین مشتریان است. این مشکلات اکثراً داخلی و به گردن مسئولین دولتی و خودروسازان است و مکرراً خود مسئولین دولت اعلام کرده اند که مشکلات چند ماه اخیر بیشتر به تصمیمات اشتباه داخلی مربوط می شود تا تحریم های خارجی. حال در این میان به نظر می رسد که مسئولین نیز باید در کنار این خریداران معترض قرار بگیرند و به آرامی با آنها در مورد مشکلاتشان با آنها گفتگو کنند.
قطعاً این مشکلات اخیر صنعت خودرو، از عوامل مختلفی ایجاد شده اما به نظر می رسد فشار زیادی روی مشتریان وارد کرده، مشتریانی که مقصر هیچ کدام از این مشکلات نبوده اند و حال صحبت و شنیده شدن اعتراض آنها توسط مسئولین دولتی و خودرویی کمترین خواسته مدنی آنها است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/18
وایستید الان میاد بهتون میده!!
فقط نوبت رو رعایت کنید.
1397/10/19
آخه با این شیادها صلح آمیز باید اعتراض کرد؟؟؟
1397/10/18
خداوکیلی باید غرفه این آشغالسازهای کلاهبردار رو آتیش زد
ماشین میتونن بدن اما نمیدن
خدا نیامرزه زنده و مرده این بیشرفها و حامیان و مجوز دهندگان به این بیشرفها رو
1397/10/19
خود کرده را تدبیر نیست
1397/10/19
کارمانیا ۱۵ ماه پیش این خودرو رو پیش فروش کرده و هنوز یه دونه S7 تحویل نداده، نه بحث از تحریم بوده اونموقع نه دلار!!! واقعا دزدان سر گردنه هستند این آقایون، چقدر تبلیغ چقدر زبون بازی که ما فلانیم ما بهمانیم، بهترین خودرو رو ما می زنیم، اینا مردم رو ساده و احمق فرض کردند، چه پول هایی از مردم بیچاره گرفتند، کارمانیا کلاهبردار هست
1397/10/19
وقتی پول رو دو دستی تقدیم میکردین و باعث گرونی ماشین میشدین باید به این روزها فکر میکردین ، از ماست که بر ماست
1397/10/19
از میلیونها نفر مردم که قربانی خودروسازی هستند فقط همین 10 20 نفر اعتراض کردن؟
مردم نباید به نمایشگاه برن اگر هم رفتن فقط برای اعتراض باید برن
1397/10/19
من واقعا موندم کدام احمقی و چجوری روش شده تو این وضعیت مزخرف، نمایشگاه برگزار کنه.
1397/10/19
هر چی بیشتر به این خودروساز ها رو بدین باید منتظر وارد شدن فشار بیشتر به مشتریان هم باشید
اگر قرار باشه هی اینا قیمت رو بهه بهانه تحریم ببرند بالا و هی امثال شما برن ماشین ثبت نام کنند و پول بدن واسه ماشینی که معلوم نیست کی تحویل میشه، این خودروسازی هیچوقت درست نخواهد شد و این مردم هرگز خودرو روز دنیا سوار نخواهند شد چون خودشون خواستند